Gå til innhold

Gutter: Erfaring med damer og orgasme

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Til snart_samboer87
Skrevet
enig :)

Har du behov for oppmerksomhet? For meg så opptrer du som en forvirret bikkje med løpetid som skvetter på alt som du kommer over for å sette det litt på spissen...

Nå har du svart "enig" fire ganger (omtrent etter annet hvert innlegg) i denne tråden!!! Lite tips til: Hvis du ikke har noe å si, så la vær og si det!

Gjest Anonymous
Skrevet
Lite tips til: Hvis du ikke har noe å si' date=' så la vær og si det![/quote']

Det samme gjelder verbal utflod fra sure gjester.

:wink:

Skrevet

Har du behov for oppmerksomhet? For meg så opptrer du som en forvirret bikkje med løpetid som skvetter på alt som du kommer over for å sette det litt på spissen...

Nå har du svart "enig" fire ganger (omtrent etter annet hvert innlegg) i denne tråden!!! Lite tips til: Hvis du ikke har noe å si, så la vær og si det!

:evil: snakker om uforskammet menneskeskinn!!! :evil:

Skrevet

takk for det trøffelhelten:)

og til gjest:

jeg vil påstå at jeg har noe å si når jeg sier enig....!

men jeg kan selfølgelig skrive ja jeg er helt på linje med dine meninger( eller kansje jeg skal si ytringer er det bedre???HÆ??)for meg ligger det nemlig ikke ann å snakke slik som dette...æ e for fan i helvete trønder!!!!

grrrrrrr :evil:

og er det ikke meningen at man skal lese her da og følge med er ikke det lov?? er det liksom du som bestemmer??

skal man ikke få lov til å ha det morsomt her i verden heller nå da?

sorry at æ spyr ut a mæ på den her måten men når nån hakke på min person da bi æ fan tute mæ forbanna!!!

:evil:

Gjest Fast bruker i.i.
Skrevet

Med fare for å virke frekk: Her er du langt ute på viddene!! Ikke når det gjelder din erfaring, men konklusjonene du trekker som følge av den. :wink:

Må si meg enig med celine her altså.... Den var vel en litt kjapp konklusjon vel....

Selv har jeg omtrent aldri onanert.... Synes ikke det er noe særlig.... Med finger vel og merke, med vibrator funker det bra. Jeg har vel kanskje fått orgasme når jeg har onanert (brukt finger) et par tre ganger.

MEN når jeg har samleie og spesiellt i noen stillinger får jeg orgasme 99% av gangene jeg har sex. Det har jeg fått siden jeg var femten.

Jente 22år

Gjest Trønder Pia
Skrevet

Til Samboer 87:

Hvis alle 760 personene som har vært innom denne tråden til nå skulle skrevet "enig" like mange ganger som deg, så ville denne tråden hatt over 3000 svar nå.

Skjønner ikke at du ser på kritikken som "et angrep på din person", må da være mulig å hvertfall ta et hint og svelge resten uten å gå til motangrep på den som har skrevet innlegget som et dyr med dødsangst.

PS! Jeg er forøvrig enig i dine to første "enig", og uenig i de to siste.

• 3 uker senere...
Gjest Elise3
Skrevet

Jeg mener Martin har mye rett i d han skrev :wink:

Gjest Erik Sjon
Skrevet
Jeg mener Martin har mye rett i d han skrev  :wink:

Sorry, men jeg ser problemet :-(

Utbrukt og testa ferdig PRAT SAMMEN, FUNKER DET, PUL!!!

Funker ikke det! TRAMTEATERET.

ES

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...