Lotte20 Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 Vi gifta oss i fjorsommer. Sendte ut innbydelser i god tid og fikk svar fra de fleste innen fristen. Noen mangla, og vi ringte de fleste, eller spurte mamma om hun hadde hørt noe fra dem. Noen uker etter at vi hadde sendt takkekort til alle vi hadde fått gaver fra, kom jeg plutselig på en ting. Hadde vi fått gave fra onkel KXNX ? Leita over lista flere ganger, men kunne ikke finne han. Spurte mamma, men hun hadde heller ikke sett noen gave.... Så nå sitter jeg her og lurer da....Har han i det hele tatt fått invitasjonen vi sendte? Har han bare glemt bryllupet? Sommeren før lovte både han og samboeren å komme nordover i bryllupet.... Eller ønsket han rett og slett ikke å gi noen gave? Helt greit det altså, men jeg ble bare litt bekymra for at de ikke hadde fått invitasjonen... Det er jo litt flaut da! Jeg har ikke så mye kontakt med han, annet enn at vi treffes i slike sammenhenger som f.eks bryllup og sommerferier. Men han er likevel en av favorittonklene mine, han som alltid hadde tid til å leke da jeg var lita, og alltid et godt fang å sitte på. Blir jo litt teit å ringe da...."hei du, jeg bare lurte på om dere ikke hadde fått invitasjonen til bryllupet i fjor, siden vi ikke hørte noe fra dere...?!?" Men det er jo litt merkelig da.... Han må jo ha fått det med seg, siden resten av slekta var der.... Om om han har dårlig råd (noe som jeg vet han ikke har...) hadde han vel sendt et telegram ? Litt teit dette, det er jo ikke pga gaver eller noe, det er bare litt flaut om han ikke har fått invitasjon! :oops:
Nellie Cortado Skrevet 13. april 2005 #2 Skrevet 13. april 2005 Kan du ikke få et av de andre familiemedlemmene, en som står han litt nærmere, til å finne ut av det? De kan ringe og si f.eks. "hva ga du i bryllupsgave da?" eller "hvorfor kunne ikke du komme i bryllupet?". Så kan jo du få tilbakemelding!
Lotte20 Skrevet 13. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2005 Tja, kanskje jeg kan be mamma gjøre det! Vet at datra hans skal gifte seg til sommeren, så da er det jo lettere å komme inn på temaet bryllup....
Nellie Cortado Skrevet 13. april 2005 #4 Skrevet 13. april 2005 Ja det var lurt. En snedig plan til å få oppklart saken uten å fornærme eller såre noen. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå