AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #1 Del Skrevet 3. mars 2019 Hei! Chattet daglig i flere uker med en kar som jeg skulle treffe. Men plutselig ble han ganske stille og hørte ikke mer fra han. Fått svar på meldinger men han tar lite initiativ. Kan jeg spørre om han mistet interessen? Eller bare droppe hele fyren? Lettere å bare gå videre om jeg vet at det ikke er noe mer der. Anonymkode: 17127...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frubaluba Skrevet 3. mars 2019 #2 Del Skrevet 3. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hei! Chattet daglig i flere uker med en kar som jeg skulle treffe. Men plutselig ble han ganske stille og hørte ikke mer fra han. Fått svar på meldinger men han tar lite initiativ. Kan jeg spørre om han mistet interessen? Eller bare droppe hele fyren? Lettere å bare gå videre om jeg vet at det ikke er noe mer der. Anonymkode: 17127...d0d Folk man ikke har møtt- drit i dem Folk man har møtt- bør si noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #3 Del Skrevet 3. mars 2019 Han har vel fått god kontakt med noen han faktisk har møtt da. Let it go Anonymkode: 64373...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #4 Del Skrevet 3. mars 2019 Ikke skriv noe for din egen del. Hev deg over det. Anonymkode: 58b51...176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #5 Del Skrevet 3. mars 2019 Dette er vel ikke ghosting? Anonymkode: a2c88...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå