Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2002 #1 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg har ringt et par spådamer for å spørre om hvordan det ser ut i framtiden, spesielt når det gjelder kjærlighet da... Begge har fremhevet en mann som jeg tenker MYE på, altfor mye..har vært forelsket i han i flere år....Synes nesten det er skremmende..De visste mye uten at jeg gav noen hint..Det lå liksom i kortene at vi skulle få en framtid sammen! Men problemet er jo bare at vi ikke har kontakt i dag...jeg holder nesten på å forgå her...Skal jeg høre på disse spådamene, eller farer de bare med tull...??? Det er liksom så lett å la seg bli "fanget" i ønskene sine.. De hadde rett i mye annet også da. Er det andre her som har erfaringer på dette området? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. august 2002 #2 Del Skrevet 26. august 2002 Uff, dette synes jeg er vanskelig. Men nå er jeg veldig skeptiske til sliker "såkvinner". Mitt inntrykk er at disse spåkvinnene vet at det finnes noen felles trekk for alle mennesker og ofte er det disse de trekker frem. Jeg har aldri ringt til noen spådamen, men hadde en venninne som ringte en gang. Hun tolket også damen slik du gjør. Dvs. mye stemte. Men da venninnen min ringte til meg å sa hva damen egentlig hadde sagt, synes jeg det var ganske så universelle ting. Litt insize information.,så har jeg en mor som er veldig alternativ. Hun har også noen venninner som er "synske", to av dem sitter slik på telefonen. Vel, hva skal jeg si...ville aldri har benyttet meg av disse kvinnene hvis jeg skulle spørre noe om råd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2002 #3 Del Skrevet 26. august 2002 Ja, dette er skummelt..Har aldri trodd på det selv...Men de var svært spesifikke, det var ikke beskrivelser som kunne "passe på alle og enhver"..de fortalte meg konkret hva som lå i fortiden - noe jeg jo jo selv vet stemmer ..og det var ikke en "generell bakgrunn" heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2002 #4 Del Skrevet 26. august 2002 OG en viktig ting: det var De som kom med "spådommen". Jeg var svært påpasselig med å legge føringer...! Sa ikke til dem at det stemte, ikke før like før jeg la på røret...Men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå