AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #1 Skrevet 3. mars 2019 Datter på 10 har vært hos far denne uka. Jeg spurte han istad om hun har alt av utstyr, vinterklær og sko. Ja, sa han. Det har vært kaldt denne uka og jeg har vært reist bort ifb med jobb. Ringte henne nå og da sa hun at hun har gått med støvler hele uka på skolen. Det har vært mange minus grader!! Jenta har nøkkel og kan låse seg inn her, men neida. Hun må stadig påminnes og kan være sløv med å huske på slike ting. Burde ikke far ha sagt fra?? Jeg hadde ikke lagt merke til at vintersko har vært her. Skolen kan jo melde til BV for slike ting?? Anonymkode: d7011...1cf
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #2 Skrevet 3. mars 2019 Sender du ikke med det som trengs til pappauker om du vet hun inke har dobbelt opp? Da er det jo like mye ditt ansvar, og i hvertfall ikke 10 åringen. Det er dere voksnes ansvar, begge to. Anonymkode: 77043...288
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #3 Skrevet 3. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sender du ikke med det som trengs til pappauker om du vet hun inke har dobbelt opp? Da er det jo like mye ditt ansvar, og i hvertfall ikke 10 åringen. Det er dere voksnes ansvar, begge to. Anonymkode: 77043...288 Selvfølgelig. Ikke barnets ansvar. Det regnet før hun dro, så tenkte ikke på det. Anonymkode: d7011...1cf
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #4 Skrevet 3. mars 2019 Skolen kommer ikke til å sende bekymringsmelding til BV på grunn av dette. Far burde ha gjort noe med dette, men kanskje han ikke har tenkt på det. Har hun vært kaldt på føttene? Hvis hun har brukt ullsokker så kan det jo tenkes at det har gått helt fint. Anonymkode: e6a43...4b8 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #5 Skrevet 3. mars 2019 Det går fint. Det er egentlig en bagatell i forhold til kranglene andre har om omsorg og ansvar. Du tenkte ikke på det. Faren tenkte ikke på det. Datteren har ikke sagt fra om at hun fryser på beina, og har derfor neppe hatt det vondt (om hun "sparer" denne informasjonen til en samtale med deg har dere et større problem). Anonymkode: 6a007...3ce 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå