Gå til innhold

Hvor ofte har dere skikkelig GOD sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange tråder om hvor ofte man har sex. Men hvor ofte har dere skikkelig god sex? Definisjonen av god sex er selvfølgelig individuell, men interessant å høre hvor ofte folk har "minneverdig" sex 🙂 

Anonymkode: 72349...11a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Noenlundelikefremt
Skrevet

Synes vi har god sex hele tiden. Men relativt til vår egen normal vil jeg si at skikkelig god sex kommer i perioder. I varmen i fjor sommer hadde vi for eksempel latterlig bra sex daglig og noen ganger flere ganger om dagen, gikk rundt i ferierus og var kåte på hverandre hele tiden. Så kan det gå uker med mer normal sex, før vi av en eller annen grunn begynner å kåte hverandre skikkelig opp igjen.

Skrevet

Vill si 2-4 ganger i mnd 😊

Skrevet

3-4 ganger i uken ca 😊

AnonymBruker
Skrevet

Så og si hver gang (vi bruker womanizer), men noen dager synes jeg det blir for 'slitsomt' å få orgasme. Bruker ganske lang tid på å komme dit, så synes det er fint med en kjappis av og til. Typen min er veeeldig opptatt av at jeg skal komme 1-2 ganger før penetrering😂

Anonymkode: c6b23...c2e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si det varierer mellom hver gang og annenhver gang :) Vi er gode til å fokusere på hverandre og ønsker at begge skal ha en veldig god opplevelse, og det skjer nesten hver gang. Det er godt uansett, men ekstra godt - omtrent hver gang. Vet jeg er veldig heldig, vi matcher så godt og føler det er litt fortjent etter han forrige fjotten jeg var sammen med som var tidenes egoisk :P 

Anonymkode: 92696...eec

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil si det varierer mellom hver gang og annenhver gang :) Vi er gode til å fokusere på hverandre og ønsker at begge skal ha en veldig god opplevelse, og det skjer nesten hver gang. Det er godt uansett, men ekstra godt - omtrent hver gang. Vet jeg er veldig heldig, vi matcher så godt og føler det er litt fortjent etter han forrige fjotten jeg var sammen med som var tidenes egoisk :P 

Anonymkode: 92696...eec

Heldig ja! Selvfølgelig fortjener du det :) Er det sånn at du ligger rett ut og nesten ikke forstår hva som traff deg nesten hver eneste gang? Eller er det noen ganger som skiller seg ut som enda mer magisk? 

TS.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Noenlundelikefremt skrev:

Synes vi har god sex hele tiden. Men relativt til vår egen normal vil jeg si at skikkelig god sex kommer i perioder. I varmen i fjor sommer hadde vi for eksempel latterlig bra sex daglig og noen ganger flere ganger om dagen, gikk rundt i ferierus og var kåte på hverandre hele tiden. Så kan det gå uker med mer normal sex, før vi av en eller annen grunn begynner å kåte hverandre skikkelig opp igjen.

Ja, sånn har vel vi det og når jeg tenker meg om. Og at det skjer i ferier er heller ikke ulikt oss (og sikkert ganske vanlig). Deilig når man kommer inn i en sånn periode hvor man sammen har et veldig stort fokus på sex - kåter hverandre opp som du sier, flørtet masse og har masse deilig sex 🤩

TS

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Noenlundelikefremt skrev:

Ha ha pussig du sa det for vi hadde kjempe dårlig sex i den varmen 😂

Anonymkode: 2169e...52b

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil si ca 1gang hver 7.-14. dag. Altså er ikke dårlig ellers heller, men jeg har nok lett for å tenke på alt mulig annet mens vi har sex, og da blir det åpenbart ikke helt 100% 😂

Skrevet (endret)

Endret av janeikanskje
Skrevet

For øyeblikket er jeg singel. Men hadde ei pulevenninne for en tid tilbake jeg hadde veldig god sex med. Vi kunne ligge å knulle dagen lang. Det savner jeg. Og dobbelexen hadde jeg god sex med. Men de kraftigste orgasmene får jeg på egen hånd. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette burde jeg vel hold kjeft om,men hver gang med min gifte, forbudte og 18 år eldre elskerinne.  Det forbudte og hemmelige gjør det ekstra hett.

Anonymkode: f8821...07c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har normalt sett ikke sex så ofte, ikke mer enn 1-2 ganger i måneden men da har vi sex i maaaaange timer og sexen er helt fantastisk. Vi har vært sammen i snart 20 år, og det er ikke før de siste årene sexen har vært så god som dette hver eneste gang.

Litt av grunnen til at det ikke blir så ofte er kanskje også fordi det tar så lang tid når vi har sex, for vi er dårlige på kjappiser så vi må liksom ha overskudd, bruker laaang tid hele kvelden på å tenne hverndre. Nå for tiden har vi også oftere sex, kanskje fordi den konsekvent har blitt bedre. 

Anonymkode: d87a0...d63

Skrevet

Har vel egentlig ikke hatt "minneverdig sex" siden før 2000. Har hatt noe bra sex, og mye "grei nok" sex siden dengang, men ikke noe som utmerker seg. Skikkelig bra sex opplever man kun med noen ytterst få kvinner. Sannsynligvis er det på samme måten for kvinner også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes vi jevnt over har veldig bra sex, men kanskje 1 av 10 ganger er den overnaturlig bra... og tilsvarende 1 av 10 ganger noe jeg ikke fikk noe spesielt ut av. 

Jeg vet egentlig ikke helt hvorfor det blir så utrolig fantastisk noen ganger (med mindre vi har vært fra hverandre en stund, da er det jo alltid himmelsk). Noen ganger er det faktisk slik at jeg i utgangspunktet ikke er kåt, og kun tenker et slapt "Ok da!", og så bare blir det helt fantastisk. Veldig uventet. Det er liksom ingen formel på det. 

Anonymkode: bd30f...85b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har alltid skikkelig god sex, så flere ganger i uka. En av de mange fordelene med å ha vært med samme person i mange år, vi er 100% trygge på hverandre og vet hva vi liker. 

Anonymkode: b2b2a...599

Skrevet
17 timer siden, heipådegsann skrev:

Jeg vil si ca 1gang hver 7.-14. dag. Altså er ikke dårlig ellers heller, men jeg har nok lett for å tenke på alt mulig annet mens vi har sex, og da blir det åpenbart ikke helt 100% 😂

Når en har sex

så bør en fokusere 

Ja på sex og ikke så mye annet

nytelsen bør stå i sentrum for dere begge 

da blir nok sexen enda bedre

Kåt hverandre opp og gi av dere selv

AnonymBruker
Skrevet

Tenning og lyst går i perioder, selv blir jeg lei om man knuller for mye.

Er 40+, synes 2-3 ganger i uka er fin rytme, Kanskje en blowjob innimellom det.

Anonymkode: d5f1a...0de

Skrevet

Jeg har GOD sex, hver gang jeg har sex med kjære jeg 😛 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...