Dina Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 Hadde besøk, og fikk ikke sett det...! Setter stooor pris på en kort oppdatering om noen gidder.....
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2005 #2 Skrevet 13. april 2005 Utrolig lenge siden jeg så denne her, men skal prøve å ikke fjolle! Kate og Sawyer krangler over en koffert som de finner under vann, claire er enda forsvunnet og dette er charlie så buhu for, sayid og shannon diller med en sang om ei merr, eller la mer som er sjø på fransk om du vil... tør ikke se mer, for vi har sett episodene omtrent sammenhengende og da tør jeg ikke røpe noe om det jeg skriver her skulle ha skjedd i de neste episodene... Håper det hjalp litt iallfall Å ja, og vi finner ut at hvorfor Kate er så sur, det er at hun drepte sin venn, men det røpte jo TVNorge så fint i reklamen.
Gjest Kari N Skrevet 14. april 2005 #3 Skrevet 14. april 2005 Ja, hørtes ganske rett ut. Handlet mest om denne kofferten. Sawyer og Kate finner kofferten og to mennesker i bunnen av en kulp de fant. Legen hjalp Kate til å få den fra Sawyer (han hadde prøvd å få den opp uten hell) og for å finne nøkkelen til kofferten. Kate prøvde å lure han, men han tok henne "på fersken". Vi så en del flashback fra hennes bankranerliv. (Tror hun aseatiske fikk med seg litt av hemmelig samtale med Kate og legen) Sjøen vasker vekk sanden, så de må flytte alt lengre opp før alt blir skylt på havet. Charlie sitter og stirrer i luften, men blir sparka igang (og hjelpt) av ho dama som satt og stirra/ikke sa noe i begynnelsen (ho som mista mannen sin). Shannon hjelper Sayid med å tolke fransken i disse matematiske ligningene som han stjal fra den gamle dama. Men det var bare en sang som hun skrev om og om igjen. Får hint om at kanskje hun gjør så lite fordi broren hakker på henne, ala selvoppfyllende profeti. Locke og broren til Shannon er i skogen og leter/hugger (etter hva?) De "stjal" i alle fall ei øks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå