AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #1 Del Skrevet 3. mars 2019 Noen her som har hatt ett seksuelt forhold med en gift mann,når en bor på ett lite sted? Ble det oppdaget? Ble det mye sladder i bygda om deg etterpå? Hvordan taklet dere det? Anonymkode: 32352...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #2 Del Skrevet 3. mars 2019 Ja, mange. Anonymkode: d4591...0b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #3 Del Skrevet 3. mars 2019 Ja, puler jevnlig på ei gift dame her i bygda. En gammel bygdeungkar som skaffet seg en ung importbrud, nå er han blitt for gammel for sex med henne. Mange "vet", det prates en del ja. Anonymkode: 5a92c...da0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #4 Del Skrevet 3. mars 2019 Nope. Never. Synker ikke så lavt. Trenger ikke ekstern hjelp. Anonymkode: 10f98...656 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotYou Skrevet 3. mars 2019 #5 Del Skrevet 3. mars 2019 Har sex med en gift mann flere ganger i uka som regel. Tror de fleste som bor rundt her vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #6 Del Skrevet 3. mars 2019 Akkurat nå, NotYou skrev: Har sex med en gift mann flere ganger i uka som regel. Tror de fleste som bor rundt her vet det. Hvordan har de fått vite det om dere er forsiktig å ingen av dere snakker om det? Har gått over en grense idag å hatt sex med en mann som er gift,å har helt panikk nå for at noen skal finne ut av det. Da er det jeg som blir den billige horen og som er den slemme. Menn forventer de ikke bedre av uansett Bor på bygda så her sprer ryktene seg fort :S Anonymkode: 32352...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #7 Del Skrevet 3. mars 2019 Ja, min egen mann 😉 Anonymkode: 7df49...739 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #8 Del Skrevet 3. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Noen her som har hatt ett et seksuelt forhold med en gift mann,når en bor på ett et lite sted? Ble det oppdaget? Ble det mye sladder i bygda om deg etterpå? Hvordan taklet dere det? Anonymkode: 32352...788 Jeg har et seksuelt forhold med en gift mann, min egen. Vi bor ikke på et lite sted. Anonymkode: 3c56c...3b2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotYou Skrevet 3. mars 2019 #9 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan har de fått vite det om dere er forsiktig å ingen av dere snakker om det? Har gått over en grense idag å hatt sex med en mann som er gift,å har helt panikk nå for at noen skal finne ut av det. Da er det jeg som blir den billige horen og som er den slemme. Menn forventer de ikke bedre av uansett Bor på bygda så her sprer ryktene seg fort :S Anonymkode: 32352...788 Tror de fleste vet om det fordi jeg er dama som er gift med denne mannen. Var et dårlig sarkastisk svar Har aldri hatt sex med en gift mann annen en min egen 🤷🏻♀️ Vil tro alle naboene våre skjønner at vi har sex. Særlig etter de 3 barna kom Endret 3. mars 2019 av NotYou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #10 Del Skrevet 3. mars 2019 Ja, jeg har hatt mye sex med en gift mann. Han var gift med meg da 😜 Anonymkode: 8d2a5...7af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #11 Del Skrevet 3. mars 2019 Funker konge det! Like god sex som før han ble gift Anonymkode: 14291...c91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #12 Del Skrevet 3. mars 2019 Jeg var 17-18 år og trodde vel at ingen hadde peiling på hva vi holdt på med, men i ettertid skjønner jeg at endel av det vi gjorde må ha vært litt vel åpenbart (og ikke minst: kleint!) for de som observerte oss sammen. Anonymkode: 00946...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #13 Del Skrevet 3. mars 2019 Var med en, men visste det ikke der og da. Dumpet han da jeg fant det ut, han var ikke herfra. Anonymkode: da018...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #14 Del Skrevet 3. mars 2019 Eier du ikke empati? Du bekymrer deg over sladder på bygda osv. Det viser hvor lite du bryr deg om og respekterer den stakkars konen hans. Vet om ei skjønn dame her i nabolaget, som fikk vite at mannen hennes hadde vært utro i 10 år. Har du noen gang prøvd å sette deg inn i hvordan det må føles? At den du stoler mest på, lyver for deg. Lurer på hvordan det føles å vite at du er viruset i deres forhold. Om dere har følelser for hverandre, så fortjener konen hans i det minste å få vite, slik at hun kan begynne på et nytt kapittel i livet. Så hun slipper å se tilbake på lange perioder med løgn og skuespill. Har ikke opplevd noe av dette selv, men i mine øyne er dette noe av det værste du kan gjøre mot et annet menneske. Du bør skamme deg. Når du er så ond mot noen andre, så håper jeg at du får samme mynt tilbake en gang i fremtiden. Anonymkode: e48f8...8b7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #15 Del Skrevet 3. mars 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, puler jevnlig på ei gift dame her i bygda. En gammel bygdeungkar som skaffet seg en ung importbrud, nå er han blitt for gammel for sex med henne. Mange "vet", det prates en del ja. Anonymkode: 5a92c...da0 Så ekstremt stusselig. Håper du opplever kjærlighet, og kan ha deg med noen andre enn andres «rester» Anonymkode: e48f8...8b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #16 Del Skrevet 3. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Eier du ikke empati? Du bekymrer deg over sladder på bygda osv. Det viser hvor lite du bryr deg om og respekterer den stakkars konen hans. Vet om ei skjønn dame her i nabolaget, som fikk vite at mannen hennes hadde vært utro i 10 år. Har du noen gang prøvd å sette deg inn i hvordan det må føles? At den du stoler mest på, lyver for deg. Lurer på hvordan det føles å vite at du er viruset i deres forhold. Om dere har følelser for hverandre, så fortjener konen hans i det minste å få vite, slik at hun kan begynne på et nytt kapittel i livet. Så hun slipper å se tilbake på lange perioder med løgn og skuespill. Har ikke opplevd noe av dette selv, men i mine øyne er dette noe av det værste du kan gjøre mot et annet menneske. Du bør skamme deg. Når du er så ond mot noen andre, så håper jeg at du får samme mynt tilbake en gang i fremtiden. Anonymkode: e48f8...8b7 De har visst ikke levd som ektepar på mange år,ingen nærhet,kyssing eller sex. Da skjønner jeg godt at han går lei. De er visst bare sammen pga ungene. Anonymkode: 32352...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #17 Del Skrevet 3. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har visst ikke levd som ektepar på mange år,ingen nærhet,kyssing eller sex. Da skjønner jeg godt at han går lei. De er visst bare sammen pga ungene. Anonymkode: 32352...788 Han gjør den feilen som så mange gjør; tar ikke ansvar for egne behov og ønsker i ekteskapet og tar ikke de nødvendige grep ift det- jobbe aktivt for det i ekteskapet fremfor å søke seg ut av det med å ha ei på si, eller avslutte forholdet om hans innsats ikke gir ønskede resultater. Han kan dermed takke seg selv og kan ikke klandre kona Anonymkode: 5c696...507 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 3. mars 2019 #18 Del Skrevet 3. mars 2019 Jeg Har aldri gjort meg til et så dårlig menneske, nei. Men kjenner til at folk har blitt utfryst av lokalsamfunn oga dette. Folk føler seg utrygge når man er omringet av dårlige mennesker uten moral og solidaritetsfølelse. Slike ting kommer alltid for en dag! Da blir du ensom. Mennene slipper som regel lettere unna enn de medsammensvorene kvinnene: rett eller galt... De har vel sikkert barn man kan ødelegge livet til også...Bonus, kanskje? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 3. mars 2019 #19 Del Skrevet 3. mars 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har visst ikke levd som ektepar på mange år,ingen nærhet,kyssing eller sex. Da skjønner jeg godt at han går lei. De er visst bare sammen pga ungene. Anonymkode: 32352...788 Øh.. Det sier jo alle!!!!! Men hvorfor er denne postet her? Det har jo ikke med kjærlighet eller samliv å gjøre for den andre kvinnens del. Hun blir brukt til sex. Den burde ligget under seksualforumet.. At man lar seg lure og manipulere til å se bort fra det enorme ansvaret han har for de livene han har ansvar for er trist, men det heter ikke kjærlighet av den grunn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 3. mars 2019 #20 Del Skrevet 3. mars 2019 11 timer siden, EvaLena skrev: De har jo helt rett i at du er hora, men dere begge er slemme mot kona hans. Få litt respekt for deg selv og ikke ha deg med gifte menn. TS skriver ingen steder at hun mottar betaling for sex. Skjerpings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå