AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #1 Skrevet 3. mars 2019 Jeg takler ikke stress, jeg brenner ikke for noe og jeg jubler ikke for endringer som innsparing og fler arbeidsoppgaver. Finnes det jobb for oss som utfører arbeid for å leve livet på fritiden? Jeg kunne i grunn brent for yrket mitt, jeg gjorde det i starten men så ble jeg selv brent ut og derfor greier jeg ikke brenne for jobben lenger. Anonymkode: f0f9e...3f0 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #2 Skrevet 3. mars 2019 En hvilken som helst rutinejobb som er slutt når arbeidsdagen er slutt vil vel funke. Søppeltømmer, for eksempel. Anonymkode: 9ba13...b83 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #3 Skrevet 3. mars 2019 De fleste jobber for å leve, men lever ikke for å jobbe. Nei, jeg brenner heller ikke for jobben lenger, men går på den likevel. Si mer nei når du ikke kan ta på deg ting lenger. Eller finn en ny bransje, som jeg etter hvert skal gjøre. Alternativt kan man starte for seg selv hvis man får seg en kundekrets. Anonymkode: eba7f...175
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå