Jobbermedbarn Skrevet 3. mars 2019 #2 Skrevet 3. mars 2019 (endret) Ikke her i allefall. Jeg synes det er kjempefine klær, har både anorakker, ski- og fritidsbukser, gensere og ulltøy og er veldig fornøyd med det👍 Endret 3. mars 2019 av Jobbermedbarn 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. mars 2019 #3 Skrevet 3. mars 2019 Nei, her er det et veldig populært merket, i vertfall. Aldri hørt noen kalle det harry.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #4 Skrevet 3. mars 2019 Alle merker av fritidsklær er harry når de brukes av folk som aldri går andre steder enn på asfalt... Ute i skogen og på fjellet er det ingen som bryr seg. Selv bruker jeg Twentyfour fordi det er et av få merker som både finnes i store størrelser og ikke koster hele årets klesbudsjett per plagg. Anonymkode: a846c...1bd 5
SPOCA Skrevet 3. mars 2019 #6 Skrevet 3. mars 2019 Nei. Hvorfor skal man bry seg om slikt uansett? Liker man det, så bruk det.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #7 Skrevet 3. mars 2019 Jeg har en vinterjakke fra Twentyfour. Kjøpte den uten å ane noe om merket, rett og slett fordi det var den fineste jakken jeg har sett på årevis. Har fått så mye kommentarer og ros for den. Alle jenter synes den er kjempefin! Anonymkode: feeec...6a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå