AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #1 Skrevet 3. mars 2019 Hei!, jeg har søkte om barnehage plass i Bærum kommune, jeg valgte 3 barnehager, men som vi bor ikke der ennå, vi visste ikke om hvordan en sine situasjon, nå vi vil gjerne å endre prioritet av disse. Ikke velge ny eller... bare endre plassering. Hva kan jeg gjøre?, jeg prøvde å endre i nettsted på min side men er ikke mulig. takk. Anonymkode: d4a6a...3bc
Gjest BearMama Skrevet 3. mars 2019 #2 Skrevet 3. mars 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei!, jeg har søkte om barnehage plass i Bærum kommune, jeg valgte 3 barnehager, men som vi bor ikke der ennå, vi visste ikke om hvordan en sine situasjon, nå vi vil gjerne å endre prioritet av disse. Ikke velge ny eller... bare endre plassering. Hva kan jeg gjøre?, jeg prøvde å endre i nettsted på min side men er ikke mulig. takk. Anonymkode: d4a6a...3bc Du må logge inn og da ser du hvor du lå gå for å endre rekkefølge. Vær obs på at du mister evt køplass og starter på nytt.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #3 Skrevet 3. mars 2019 48 minutter siden, BearMama skrev: Du må logge inn og da ser du hvor du lå gå for å endre rekkefølge. Vær obs på at du mister evt køplass og starter på nytt. jeg prøvde men er ikke mulighet av endring... :-( Anonymkode: d4a6a...3bc
Gjest BearMama Skrevet 3. mars 2019 #4 Skrevet 3. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: jeg prøvde men er ikke mulighet av endring... 😞 Anonymkode: d4a6a...3bc Det er det. Gjorde det selv nylig
Gjest BearMama Skrevet 3. mars 2019 #5 Skrevet 3. mars 2019 Gå inn på barnehageplass. Gå til bytte bhg plass. Logg inn på ID porten.
Gjest BearMama Skrevet 3. mars 2019 #6 Skrevet 3. mars 2019 Du må klikke deg på den som er under behandling. Da får du alternativ om å endre.
Hoppelopp Skrevet 3. mars 2019 #7 Skrevet 3. mars 2019 4 minutter siden, BearMama skrev: Du må klikke deg på den som er under behandling. Da får du alternativ om å endre. Kanskje det er andre regler i Bærum enn i Oslo kommune ift endring av prioritet? 🙈 1
Gjest BearMama Skrevet 3. mars 2019 #8 Skrevet 3. mars 2019 1 minutt siden, Hoppelopp skrev: Kanskje det er andre regler i Bærum enn i Oslo kommune ift endring av prioritet? 🙈 Hehe, nei. Man skal alltid kunne sette ønsket rekkefølge 😊
Hoppelopp Skrevet 3. mars 2019 #9 Skrevet 3. mars 2019 Ok. Var bare ett forslag. Ha en fortsatt fin søndag!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #10 Skrevet 3. mars 2019 1 time siden, BearMama skrev: Hehe, nei. Man skal alltid kunne sette ønsket rekkefølge 😊 Ikke etter søknadsfristen om du søker i hovedopptaket. Hovedopptaket er i gang nå. Se hva du har lenket til selv. Du kan miste retten til lovfestet plass om du endrer eller sletter søknaden. Anonymkode: 87f1c...f39 2
Gjest BearMama Skrevet 3. mars 2019 #11 Skrevet 3. mars 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke etter søknadsfristen om du søker i hovedopptaket. Hovedopptaket er i gang nå. Se hva du har lenket til selv. Du kan miste retten til lovfestet plass om du endrer eller sletter søknaden. Anonymkode: 87f1c...f39 Det skrev jeg. At en kan mister køplassen. Men man kan alltid søke om bytte av bhg uavhengig av frister. Ikke sikkert man får plass, men man kan alltid søke. Skifter selv etter jul og endret ønskelisten 2 ganger. Fikk plass.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #12 Skrevet 3. mars 2019 36 minutter siden, BearMama skrev: Det skrev jeg. At en kan mister køplassen. Men man kan alltid søke om bytte av bhg uavhengig av frister. Ikke sikkert man får plass, men man kan alltid søke. Skifter selv etter jul og endret ønskelisten 2 ganger. Fikk plass. Å søke om å bytte blir jo ikke det samme. Anonymkode: 87f1c...f39 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #13 Skrevet 3. mars 2019 4 hours ago, BearMama said: Du må logge inn og da ser du hvor du lå gå for å endre rekkefølge. Vær obs på at du mister evt køplass og starter på nytt. Eller mister rett i der hele tatt. Her kan du ikke endre etter fristen uten at du risikerer at du ikke får plass. Anonymkode: 56761...a97
Gjest BearMama Skrevet 3. mars 2019 #14 Skrevet 3. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller mister rett i der hele tatt. Her kan du ikke endre etter fristen uten at du risikerer at du ikke får plass. Anonymkode: 56761...a97 Som jeg skriver er det sjanse for å miste plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå