Gå til innhold

endring prioritet barnehage

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!, jeg har søkte om barnehage plass i Bærum kommune, jeg valgte 3 barnehager, men som vi bor ikke der ennå, vi visste ikke om hvordan en sine situasjon, nå vi vil gjerne å endre prioritet av disse. Ikke velge ny eller... bare endre plassering. Hva kan jeg gjøre?, jeg prøvde å endre i nettsted på min side men er ikke mulig.

takk.

Anonymkode: d4a6a...3bc

Videoannonse
Annonse
Gjest BearMama
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!, jeg har søkte om barnehage plass i Bærum kommune, jeg valgte 3 barnehager, men som vi bor ikke der ennå, vi visste ikke om hvordan en sine situasjon, nå vi vil gjerne å endre prioritet av disse. Ikke velge ny eller... bare endre plassering. Hva kan jeg gjøre?, jeg prøvde å endre i nettsted på min side men er ikke mulig.

takk.

Du må logge inn og da ser du hvor du lå gå for å endre rekkefølge. Vær obs på at du mister evt køplass og starter på nytt.

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, BearMama skrev:

Du må logge inn og da ser du hvor du lå gå for å endre rekkefølge. Vær obs på at du mister evt køplass og starter på nytt.

jeg prøvde men er ikke mulighet av endring... :-(

Gjest BearMama
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jeg prøvde men er ikke mulighet av endring... 😞

Det er det. Gjorde det selv nylig :)

Gjest BearMama
Skrevet

Gå inn på barnehageplass.

Gå til bytte bhg plass.

Logg inn på ID porten.

089474F5-2D4B-4BE2-BB01-870D251FFB46.thumb.png.02e2f6cee55cf1bb36222dcabbabbd0f.png609682C0-A6D3-4C03-80FC-20348C9141C7.thumb.png.0ec951d41c7afd7accff52866e2b7ca9.png5F8B4F00-EA7E-4952-BA30-76BE068CCC07.thumb.png.940f3900047b5dfea2992a8f29240655.png

Gjest BearMama
Skrevet

Du må klikke deg på den som er under behandling. Da får du alternativ om å endre.

Skrevet
4 minutter siden, BearMama skrev:

Du må klikke deg på den som er under behandling. Da får du alternativ om å endre.

Kanskje det er andre regler i Bærum enn i Oslo kommune ift endring av prioritet? 🙈

• Liker 1
Gjest BearMama
Skrevet
1 minutt siden, Hoppelopp skrev:

Kanskje det er andre regler i Bærum enn i Oslo kommune ift endring av prioritet? 🙈

Hehe, nei. Man skal alltid kunne sette ønsket rekkefølge 😊

Skrevet

Ok. Var bare ett forslag. Ha en fortsatt fin søndag! 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, BearMama skrev:

Hehe, nei. Man skal alltid kunne sette ønsket rekkefølge 😊

Ikke etter søknadsfristen om du søker i hovedopptaket. Hovedopptaket er i gang nå. Se hva du har lenket til selv. Du kan miste retten til lovfestet plass om du endrer eller sletter søknaden. 

Anonymkode: 87f1c...f39

• Liker 2
Gjest BearMama
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke etter søknadsfristen om du søker i hovedopptaket. Hovedopptaket er i gang nå. Se hva du har lenket til selv. Du kan miste retten til lovfestet plass om du endrer eller sletter søknaden. 

Det skrev jeg. At en kan mister køplassen.

Men man kan alltid søke om bytte av bhg uavhengig av frister. Ikke sikkert man får plass, men man kan alltid søke.

Skifter selv etter jul og endret ønskelisten 2 ganger. Fikk plass.

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, BearMama skrev:

Det skrev jeg. At en kan mister køplassen.

Men man kan alltid søke om bytte av bhg uavhengig av frister. Ikke sikkert man får plass, men man kan alltid søke.

Skifter selv etter jul og endret ønskelisten 2 ganger. Fikk plass.

Å søke om å bytte blir jo ikke det samme. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, BearMama said:

Eller mister rett i der hele tatt. Her kan du ikke endre etter fristen uten at du risikerer at du ikke får plass.

Anonymkode: 56761...a97

Gjest BearMama
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller mister rett i der hele tatt. Her kan du ikke endre etter fristen uten at du risikerer at du ikke får plass.

Anonymkode: 56761...a97

Som jeg skriver er det sjanse for å miste plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...