Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

er det noen av dere som opplever det samme som meg? Jeg har nå fått moderat sterke menssmerter det siste døgnet, skikkelig ubehagelig. Det er under 2 uker siden første mensdag denne syklusen så det er godt over 2 uker til jeg skal ha mensen igjen. Har ikke testet etter eggløsning men den pleier å komme syklusdag 17 ca, så den er heller ikke kommet regner jeg med.

Hvorfor disse smertene? Kan det være tegn på endometriose? 

Skal igang med ivf forsøk denne syklusen så jeg skal starte med synsrelaspray syklusdag 20 som altså er neste fredag. Men kjenner at disse smertene bekymrer meg litt:-(

Anonymkode: 9f5fe...7ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 😞

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det slik og har endometriose.

Anonymkode: 73649...f78

AnonymBruker
Skrevet

Da er det mulighet for at jeg har det også? Jeg veldig sterke smerter ved menstrasjonen også. Er det noen her inne som har hat vellykket IVF forsøk som har endometriose?? Uten operasjon først

ts

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det mulighet for at jeg har det også? Jeg veldig sterke smerter ved menstrasjonen også. Er det noen her inne som har hat vellykket IVF forsøk som har endometriose?? Uten operasjon først

ts

Det er alltid en mulighet :)

mange med endometriose blir gravide ved hjelp av IVF. Men om det ikke går på dette forsøket ville jeg best om utredning. Om du har mye endonetriosevev kan det gjøre det trøblete. De kan da fjerne vevet under kikkhullsoperasjon og det vil da være større sjanse for å bli gravid beste gang:)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er alltid en mulighet :)

mange med endometriose blir gravide ved hjelp av IVF. Men om det ikke går på dette forsøket ville jeg best om utredning. Om du har mye endonetriosevev kan det gjøre det trøblete. De kan da fjerne vevet under kikkhullsoperasjon og det vil da være større sjanse for å bli gravid beste gang:)

Ja,tusen takk for svar! Det neste forsøket er neste måned så jeg vil gjennomføre det og evt be om kikkhulls etterpå om det ikke går!! Krysser alt jeg har❤️❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...