Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 Spørsmålet gjelder ikke hofte, pupper osv men om du er tilfreds og trygg på slik du ser ut i ansiktet ditt.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #2 Skrevet 13. april 2005 Spørsmålet gjelder ikke hofte' date=' pupper osv men om du er tilfreds og trygg på slik du ser ut i ansiktet ditt.[/quote'] Hoftene og puppene mine, kunne sikkert være bedre Hix, ansiktet er jeg dog fornøyd med :-)
Gjest LoisLane Skrevet 13. april 2005 #3 Skrevet 13. april 2005 Joa, har etterhvert blitt ganske fornøyd med meg selv. Vet godt hva jeg ikke er så fornøyd med, men velger heller å fokusere på det som er bra med ansiktet mitt. Liker kinnbeina, øynene og munnen best. Mye enklere å være fornøyd med seg selv som trettiåring enn som tjueåring, synes jeg. Dessuten vet jeg jo at det nå bare går en vei....
Gjest Madam Felle Skrevet 13. april 2005 #4 Skrevet 13. april 2005 Det er vel det jeg er mest fornøyd med
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #5 Skrevet 13. april 2005 Det er ikke ansiktet vi gutter først og fremst kikker på . Synd å si det , men det er nok pupper og rompe som vi først legger merke til.
Gjest Chrizzy Skrevet 13. april 2005 #6 Skrevet 13. april 2005 Det er ikke ansiktet vi gutter først og fremst kikker på . Synd å si det ' date=' men det er nok pupper og rompe som vi først legger merke til.[/quote'] Beklager Hixerbear at jeg forstyrrer tråden din men jeg må bare si dette Guran far til 4, jada
Gjest synseren Skrevet 13. april 2005 #7 Skrevet 13. april 2005 Det er ikke ansiktet vi gutter først og fremst kikker på . Synd å si det ' date=' men det er nok pupper og rompe som vi først legger merke til.[/quote'] Samboeren min ser først på ansiktet..heldigvis..
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #9 Skrevet 13. april 2005 Ah! Men hva med ben! Nydelige armer, smukke hender.. Og nakke som strekker seg over brede skuldre. Og mave en kan dryppe vanndråper på når det blir for varmt.. Eller små føtter som stikker frem under hvite laken :o . Flott tråd dette her, Hix :-)
Sommerfugl Skrevet 13. april 2005 #10 Skrevet 13. april 2005 Ja, jeg er fornøyd med ansiktet mitt. Spesielt øynene og kinnbena.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #11 Skrevet 13. april 2005 Tror dere deter bare meg som ser etter dette?. De aller fleste gutter ser etter en fin kropp framfor et pent ansikt men hadde jo vært en fordel med begge deler da.
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2005 #12 Skrevet 13. april 2005 joa til en viss grad er jeg vel det, selv om jeg gjerne skulle hatt en annerledes nese og litt større lepper, men da hadde jeg jo ikke sett ut som meg + mange andre klisjéer..
Gjest happyending Skrevet 13. april 2005 #13 Skrevet 13. april 2005 Ja, nesten.. Jeg syns jeg har bittegrann små øyne og litt dobbelthake.. Hoho..
Lestat Skrevet 13. april 2005 #17 Skrevet 13. april 2005 Det er ikke ansiktet vi gutter først og fremst kikker på . Synd å si det ' date=' men det er nok pupper og rompe som vi først legger merke til.[/quote'] Glem den der "vi gutter" praten. Jeg klarer utmerket godt å snakke for meg selv, og trenger ikke deg til å representere mine meninger. Nå vil jeg ikke komme med noen form for personagrep her, men generalisering finner jeg til tider umodent og direkte stupid. Så til det egentlige spørsmålet: "Er du tilfreds med anisktet ditt" Joda. Er vel et par nesebrudd og arr fra tidlig ungdom som sikkert kunne grodd penere, men i det store og hele i grunn ganske fornøyd ja.
Gjest seroxata Skrevet 14. april 2005 #18 Skrevet 14. april 2005 er vel forsåvidt ganske fornøyd med fjeset, men liker ikke haka mi! :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #19 Skrevet 14. april 2005 Jeg har veldig lav selvtillit på mange områder, men akkurat på utseendet mitt er jeg ganske sikker. Jeg synes jeg er pen. Det er bare 2-3 personer som har sagt til meg noen gang at jeg er pen, så slik sett hadde det ikke vært noe rart om jeg var litt usikker. Men det er jeg altså ikke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå