AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1 Skrevet 2. mars 2019 Jeg vet at jeg er ett fælt menneske, det er noe jeg vet etter måten jeg blir behandlet på og snakket til. Mennesker ønsker ikke å bli kjent med meg fordi jeg er så grusom, uansett hva jeg sier og hvordan jeg er så blir jeg ikke likt. Jeg ønsker å være ett så godt menneske som mulig, jeg hjelper andre, bidrar der det er mulig, tar min del av arbeid. Anonymkode: 41681...877
Gjest førstedamen Skrevet 3. mars 2019 #2 Skrevet 3. mars 2019 Hvordan behandler folk deg og snakker til deg da?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #3 Skrevet 3. mars 2019 Det blir ikke vist noe takknemlighet for det jeg gjør. Oversett og avvist, aldri invitert med på noe, aldri inkludert. Anonymkode: 41681...877
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #4 Skrevet 3. mars 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at jeg er ett fælt menneske, det er noe jeg vet etter måten jeg blir behandlet på og snakket til. Mennesker ønsker ikke å bli kjent med meg fordi jeg er så grusom, uansett hva jeg sier og hvordan jeg er så blir jeg ikke likt. Jeg ønsker å være ett så godt menneske som mulig, jeg hjelper andre, bidrar der det er mulig, tar min del av arbeid. Anonymkode: 41681...877 Dette høres ikke ektefølt ut i det hele tatt. Du høres passiv-aggressiv ut. Føler at det er urettferdig at du faller utenfor sosialt, når du er hjelpsom og snill og prøver å være et godt menneske. Du kommer i et vanskelig dilemma - samtidig som du vil bli inkludert og likt, bærer du på et nag/sinne mot omverdenen fordi du blir utestengt. Du blir ydmyk og får en offer-aura i stedet for å være trygg og naturlig ta din plass. Det er vanskelig for andre å forholde seg til. Mitt tips? Gå til en terapeut/coach for å trene deg opp sosialt, øke selvtilliten og lære å samhandle med andre mennesker. Det kan gå kjempefint! Ikke minst må du lære å se at "andre" ikke er en stor klump som rotter seg sammen, men at alle sliter med sitt... Anonymkode: ac3f3...54c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå