Gå til innhold

I dag så jeg to foreldre som lot barnet spasere på salatdisken i butikken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..og de må jeg si toppet det jeg har opplevd av skitne og grenseløse ting foreldre lar barna sine holde på med i offentligheten.

Hva er det verste du har opplevd, og sier du ifra til foreldrene? Jeg må innrømme at jeg ble så satt ut at jeg bare ble stående og glane.

Anonymkode: b9f45...1aa

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert...

Anonymkode: a3a47...43f

• Liker 3
Skrevet

Dette er det værste jeg har opplevd.

Tror ikke på deg. MEN;

Du som skriver dette bør handle annerledes enn å starte en slik tråd på denne delen av forumet, under denne overskriften på kg. Burde ligget under skråblikk generalisering. 

Du burde sende Mail til butikken du var i og tidspunktet, så de kan  vite hva som skjer i butikken. Se over videokamera.

Om dette stemmer i det hele tatt...DU burde bedt foreldrene be barnet sitt komme seg for pokker ned av denne disken, og sendt en ansatt til å ta seg av slike mennesker. 

• Liker 14
Skrevet

Har vanskelig for å tro at det faktisk skjedde.

Selv om jeg har vært vitne til et og annet bleieskift som kanskje kunne vært gjort et annet sted, så er min erfaring at de fleste prøver å ta hensyn til andre, og gjør så godt de kan i situasjonen.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Har vanskelig for å tro at det faktisk skjedde.

Selv om jeg har vært vitne til et og annet bleieskift som kanskje kunne vært gjort et annet sted, så er min erfaring at de fleste prøver å ta hensyn til andre, og gjør så godt de kan i situasjonen.

Å joda,  det skjedde. Og ja, de fleste tar hensyn, men så er der jammen mange som ikke tenker lenger enn nesa rekker.

Barnet tråkket ikke direkte i salaten (pun intended), men på disken rundt. Mens far leide og mor forsynte seg med salat. 

Spørsmålet er vel egentlig hva slike mennesker tenker med..?

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Wonders skrev:

Dette er det værste jeg har opplevd.

Tror ikke på deg. MEN;

Du som skriver dette bør handle annerledes enn å starte en slik tråd på denne delen av forumet, under denne overskriften på kg. Burde ligget under skråblikk generalisering. 

Du burde sende Mail til butikken du var i og tidspunktet, så de kan  vite hva som skjer i butikken. Se over videokamera.

Om dette stemmer i det hele tatt...DU burde bedt foreldrene be barnet sitt komme seg for pokker ned av denne disken, og sendt en ansatt til å ta seg av slike mennesker. 

Hvorfor under skråblikk? Dette har da i aller høyeste grad å gjøre med barn og foreldre, og hvordan foreldre oppdrar barna sine.

• Liker 20
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å joda,  det skjedde. Og ja, de fleste tar hensyn, men så er der jammen mange som ikke tenker lenger enn nesa rekker.

Barnet tråkket ikke direkte i salaten (pun intended), men på disken rundt. Mens far leide og mor forsynte seg med salat. 

Ok, da sier jeg som @Wonders over her. Det er så ekkelt, og du burde sagt ifra. Ikke vet jeg hva de tenker med....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har to ganger sett foreldre som lot barnet gå nr.2 på bakken på lekeplassen ved buskene. Uten å plukke opp. Folk er ekle. 

Anonymkode: 8ecd0...9a9

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har to ganger sett foreldre som lot barnet gå nr.2 på bakken på lekeplassen ved buskene. Uten å plukke opp. Folk er ekle. 

Åja forresten, nå kom jeg til å tenke på noe. En jeg kjenner jobbet i en stor butikk som hadde et lekeområde for barna. Og stadig fant de bæsj på gulvet der. De lurte jo veldig på dette. Og en gang så han et barn som bæsjet på gulvet, og ble tatt med bort av foreldrene etterpå. Uten å si noe til de ansatte engang. De hadde forresten kundetoalett... Det er nesten slik at jeg håper at det var samme familien hver gang... kan det være tilfelle at det finnes flere som holder på slik??

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Ok, da sier jeg som @Wonders over her. Det er så ekkelt, og du burde sagt ifra. Ikke vet jeg hva de tenker med....

Ja, det er veldig ekkelt. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg er en smule konfliktsky, og får liksom ikke til å gjøre mer enn så se strengt på slike mennesker. Og det hjelper ikke så mye når man ikke får øyekontakt  😏

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så henvend deg til butikken da, å gi de det de trenger av nyttig informasjon. Ikke irriter andre foreldre som aldri ville gjort som deg, å tiet. 

Jeg hadde bare ikke lagt det her inne, da du tydeligvis ikke er her for å dele noe fint. Men for å klage. Feil sted å klage på. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De salatdiskene forsyner jeg meg aldri av uansett 🤢 der er det mye ekkelt.... folk som nyser rett ned i disken.... folk som tar nedi salaten med bare hendene etc etc...

Anonymkode: e4738...00a

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er veldig ekkelt. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg er en smule konfliktsky, og får liksom ikke til å gjøre mer enn så se strengt på slike mennesker. Og det hjelper ikke så mye når man ikke får øyekontakt  😏

Skjønner det. Men du burde sagt ifra til de ansatte. Så kunne de tatt praten. Og ihvertfall vasket benken og kanskje skiftet ut maten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Wonders skrev:

Så henvend deg til butikken da, å gi de det de trenger av nyttig informasjon. Ikke irriter andre foreldre som aldri ville gjort som deg, å tiet. 

Jeg hadde bare ikke lagt det her inne, da du tydeligvis ikke er her for å dele noe fint. Men for å klage. Feil sted å klage på. 

Nja, litt av tanken bak var også å signalisere til andre foreldre som kunne ha vurdert å gjøre de samme at dette ikke er greit. Man når flere mennesker på KG enn på Mega.

Hvorfor mener du at jeg irriterer?

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

Skjønner det. Men du burde sagt ifra til de ansatte. Så kunne de tatt praten. Og ihvertfall vasket benken og kanskje skiftet ut maten.

Jepp, det burde jeg, men tenkte ikke på. Skal huske det hvis det blir en neste gang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Åja forresten, nå kom jeg til å tenke på noe. En jeg kjenner jobbet i en stor butikk som hadde et lekeområde for barna. Og stadig fant de bæsj på gulvet der. De lurte jo veldig på dette. Og en gang så han et barn som bæsjet på gulvet, og ble tatt med bort av foreldrene etterpå. Uten å si noe til de ansatte engang. De hadde forresten kundetoalett... Det er nesten slik at jeg håper at det var samme familien hver gang... kan det være tilfelle at det finnes flere som holder på slik??

La oss velge å tro at det er den samme familien som bæsjer på butikkgulv som bæsjer på lekeplassen også. Da er det ikke så ille 😄

• Liker 1
Skrevet

Jeg tviler ikke på at dette kan ha skjedd, det er mye merkelig oppførsel rundt omkring.

Jeg jobbet en gang på en cafe, og der var det noen som ved en anledning valgte å skifte bleie ved bordet. Altså midt i cafeområdet, med andre gjester på bordene rundt :nei: Kan jo også nevnes at toalettene var ca 2 meter unna. 

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, det burde jeg, men tenkte ikke på. Skal huske det hvis det blir en neste gang.

Gjør det om du ser det igjen!

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss velge å tro at det er den samme familien som bæsjer på butikkgulv som bæsjer på lekeplassen også. Da er det ikke så ille 😄

Håper det er samme gjengen ja. Ellers mister jeg litt troen på mennesker...

Skrevet

Ts har du barn? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sittet på cafe eller restaurant og sett at enkelte foreldre har skiftet bæsje-bleie ved spisebordet! 

Samme bord som mange andre mennesker sannsynligvis kommer til å sitte ved, for å spise maten sin. 

Anonymkode: 89893...f26

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...