AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1 Skrevet 2. mars 2019 Ikke akkurat noen sanger som setter seg sånn for min del. Liker Mohombi sin sang men ellers ingen veldig bra kandidater. flere som følger med? Håper ikke Lisa Ajax skal med, utrolig kjedelig sang. Anonymkode: ee0fb...210
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #3 Skrevet 2. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei Anonymkode: 6ca30...166 Takk for ditt superkonstruktive svar. Anonymkode: ee0fb...210 2
Måbarefåsiat... Skrevet 2. mars 2019 #5 Skrevet 2. mars 2019 Lisa Ajax, er ikke hun svensk? Men ellers, ja, jeg følger med. Dsound fenget.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #6 Skrevet 2. mars 2019 7 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev: Lisa Ajax, er ikke hun svensk? Men ellers, ja, jeg følger med. Dsound fenget. Jo jeg ser på den svenske nå Eller zapper mellom NRK og SVT. Lisa Ajax er svensk ja, ufattelig dårlig sang hun har i år: Anonymkode: ee0fb...210
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #7 Skrevet 2. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forræder Anonymkode: afaa4...f33 Forræder, når jeg er halvt svensk? Jaja. Svensk Grand Prix-musikk er uansett bedre enn norsk. Anonymkode: ee0fb...210
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #8 Skrevet 2. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forræder, når jeg er halvt svensk? Jaja. Svensk Grand Prix-musikk er uansett bedre enn norsk. Anonymkode: ee0fb...210 Det kunne jo ikke jeg vite. Sett deg på krenkekrakken nå. Anonymkode: afaa4...f33 3
Titania Skrevet 2. mars 2019 #9 Skrevet 2. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kunne jo ikke jeg vite. Sett deg på krenkekrakken nå. Anonymkode: afaa4...f33 Tråden heter jo melodifestivalen, ikke MGP/Melodi grand prix... _ Ikke sett på, men hørt et par av sangene, uvisst om de har gått videre eller ikke Syns tittelen på Martin Stenmarck sin låt er litt morsom 😛
murray Skrevet 3. mars 2019 #10 Skrevet 3. mars 2019 Jeg følger med, men trenger høre gjennom låtene noen ganger til. Ingen umiddelbar favoritt i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå