Gå til innhold

Hvor mye ville du gitt i denne dåpen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er bekjente av familien, og invitert til dåpen. Kona mi har noe kontakt med barnets mor. Vi har ikke vært hjemme hos dem eller motsatt. Uansett, vi er hverken familie eller faddere. Synes det er vanskelig å vite hvor mye vi skal gi i gave. Forslag?

Anonymkode: 7e34e...18f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det bare er kaffe og kaker osv ville jeg gitt 300kr. Eller noe nyttige klær. Om det er full pakke med mat osv, syns jeg 500kr er greit så dere hverfall dekker maten og drikken ders

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp noe for ca. 300-500? 

Anonymkode: a49c0...a72

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Anonymmm123 skrev:

Om det bare er kaffe og kaker osv ville jeg gitt 300kr. Eller noe nyttige klær. Om det er full pakke med mat osv, syns jeg 500kr er greit så dere hverfall dekker maten og drikken ders

Det vet jeg ingenting om. Invitasjonen kom brått på. Er om to uker, har ikke snakket med familien på en stund og de har hvertfall ikke nevnt noe dåp. Men sto at vi skal komme til lokalet etter kirken. Men nå har jeg bare vært i dåp til vår familie, der det er vanlig med middag og kaffe og kaker.

ts

Anonymkode: 7e34e...18f

Skrevet

Man gir da vel ikke penger? Kjøp en gave for 300-500. Cirka. Barneservise, smykke el. 

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Er imot barnedåp

Anonymkode: e8791...271

AnonymBruker
Skrevet

Ville kjøpt noe for ca 300, barneservise er en god ide, fins også søte bestikk som ikke er så dyrt. 

Anonymkode: cba82...eb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...