AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1 Skrevet 2. mars 2019 Nå har det seg slik at jeg har blitt veldig betatt av en som er tilknyttet jobben min, noe jeg synes er veldig vanskelig. Jeg synes det er så vanskelig å opptre profesjonelt(vi er ikke kollegaer), og har egentlig lyst til å forfølge denne flørten Problemet for min del er at jeg ikke vil at det skal bli pinlig stemning i etterkant, og eventuelt gå ut over jobben min hvor jeg er tvunget til å forholde meg til denne fyren. Noen som har noen råd, eller opplevd en lignende situasjon? Anonymkode: 99e09...2c9
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #2 Skrevet 2. mars 2019 You don’t shit where you eat, som ordtaket sier... Anonymkode: 51611...790 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #3 Skrevet 2. mars 2019 Altså det kan gå begge veier. Jeg var i samme situasjon for en stund siden, rota med en samarbeidspartner. Så fikk jeg vite at han har slengt dritt om meg og baksnakket meg (totalt uten grunn, skjønner ikke hva som er galt med han). Hadde møte med han + kollegene hans forrige uke og han satt og hvisket og lo av meg til kollegene sine. Jeg bare ignorerte han og var profesjonell. Jeg gråt og var så lei meg etter det her, er så lei av at menn er onde og slemme mot meg Er det en du kommer til å møte ofte dette her eller? Altså pga jobb. Det har jo også litt å si. Anonymkode: b7598...be8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #4 Skrevet 2. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså det kan gå begge veier. Jeg var i samme situasjon for en stund siden, rota med en samarbeidspartner. Så fikk jeg vite at han har slengt dritt om meg og baksnakket meg (totalt uten grunn, skjønner ikke hva som er galt med han). Hadde møte med han + kollegene hans forrige uke og han satt og hvisket og lo av meg til kollegene sine. Jeg bare ignorerte han og var profesjonell. Jeg gråt og var så lei meg etter det her, er så lei av at menn er onde og slemme mot meg Er det en du kommer til å møte ofte dette her eller? Altså pga jobb. Det har jo også litt å si. Anonymkode: b7598...be8 Ja, treffes på en månedligbasis pga jobb. Anonymkode: 99e09...2c9
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #5 Skrevet 3. mars 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, treffes på en månedligbasis pga jobb. Anonymkode: 99e09...2c9 Hva består flørten i? Om dere treffes så sjelden ? Anonymkode: 56038...e0f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #6 Skrevet 3. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva består flørten i? Om dere treffes så sjelden ? Anonymkode: 56038...e0f Vi treffes regelmessig i løpet av en måned, og i den siste tiden har vi tilbragt mye mer tid sammen pga jobb. Så selv om det er på månedligbasis, så er det mer enn 1 dag i løpet av en måned.. Anonymkode: 99e09...2c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå