Gå til innhold

Pent eller vulgært med off-shoulder bluser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 40 (ser ut som 35, hvis det hjelper noe), syns selv det er små-sexy og kan være veldig classy med off-shouler topper...Men blir det helt feil? Er et must å være solbrun syns jeg. Hva syns dere?

Anonymkode: f123c...8b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Classy er det iallefall ikke. Syns egentlig hele konseptet er litt rart, og man bør iallefall ha en veldig fin og slank overkropp. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Verken pent eller vulgært. Det ser ca aldri bra ut, men som det er noe galt med plagget. 

Anonymkode: ff42d...5dc

• Liker 6
Skrevet

Å vise skuldrene er da ikke vulgært.  Jeg går i slike selv som er magekorte på sommeren. Er godt over 40.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Nerine_ skrev:

Classy er det iallefall ikke. Syns egentlig hele konseptet er litt rart, og man bør iallefall ha en veldig fin og slank overkropp. 

Kan man ikke vise skuldre hvis han ikke har slank overkropp?  Det er det rareste jeg har lest her inne på lenge. :fnise:

• Liker 16
Skrevet
34 minutter siden, SupaWoman skrev:

Kan man ikke vise skuldre hvis han ikke har slank overkropp?  Det er det rareste jeg har lest her inne på lenge. :fnise:

Man viser jo ikke bare skuldre, alt over brystene er jo synlig, mer eller mindre. Ikke et type plagg jeg liker i utgangspunktet, men ja, jeg syns det er mest kledelig på slanke mennesker. 

Seriøst, syns du det er rart at vi har ulikt syn på hva som er pent og ikke..? Alle har sine individuelle preferanser. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På vinteren er det harry. På sommeren er det litt mer logisk at man har behov for å lufte skuldrene 

Anonymkode: 0ed91...8b0

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Man viser jo ikke bare skuldre, alt over brystene er jo synlig, mer eller mindre. Ikke et type plagg jeg liker i utgangspunktet, men ja, jeg syns det er mest kledelig på slanke mennesker. 

Seriøst, syns du det er rart at vi har ulikt syn på hva som er pent og ikke..? Alle har sine individuelle preferanser. 

Bare syns det er rart at noen kan skrive at man bør ditt eller datt.  Hvis ei jente som er 30 kilo overvektig syns hu er fin når hun viser skuldrene, må hun da få lov til det. Skal hun gjemme bort hele kroppen bare fordi hun hun har noen kilo mer fett på kroppen enn det som er gjennomsnittet?   Bodyshaming heter det!

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, SupaWoman skrev:

Bare syns det er rart at noen kan skrive at man bør ditt eller datt.  Hvis ei jente som er 30 kilo overvektig syns hu er fin når hun viser skuldrene, må hun da få lov til det. Skal hun gjemme bort hele kroppen bare fordi hun hun har noen kilo mer fett på kroppen enn det som er gjennomsnittet?   Bodyshaming heter det!

Sorry, skal omformulere meg: jeg syns det er penest på slanke. 

Folk må gjerne gjøre akkurat som de vil, men jeg må også få lov til å bestemme selv om jeg syns det er pent eller ikke. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, SupaWoman skrev:

Alle er da tjent med å kle seg på en måte som får kroppen til å ta seg best mulig ut? Ingen selvfølge at slanke og overvektige bør bruke de samme type plagg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke flatterende!

Anonymkode: ff42d...5dc

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle er da tjent med å kle seg på en måte som får kroppen til å ta seg best mulig ut? Ingen selvfølge at slanke og overvektige bør bruke de samme type plagg.

Overvektige og slanke kan bruke samme type plagg jo, men størrelsen må selvsagt justeres.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, SupaWoman skrev:

Da får man rett og slett ikke spørre om sånt hvis man ikke ønsker noe annet enn PK-svar. 

Anonymkode: f96ce...2bc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes egentlig det er lite pent. Man ser 5 kilo tyngre ut når man får på seg ett sånt snitt, også synes jeg det gir illusjonen av hengepupper på ett overveldende flertall. 

Anonymkode: 27c58...865

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, SupaWoman skrev:

Overvektige og slanke kan bruke samme type plagg jo, men størrelsen må selvsagt justeres.

Du syns alle typer plagg er like pent på alle mulige kropper? 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Nerine_ skrev:

Du syns alle typer plagg er like pent på alle mulige kropper? 

Nei, det har jeg ikke sagt. Men folk må få gå i det de vil uten at de bør skamme seg for kroppen sin. 

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, SupaWoman skrev:

Nei, det har jeg ikke sagt. Men folk må få gå i det de vil uten at de bør skamme seg for kroppen sin. 

Ja, såklart kan folk gjøre hva de vil. Men man må ikke syns at det er pent. Og når noen stiller et sånt spørsmål her inne, må det være lov å si sin ærlige mening uten at man trenger å dra opp bodyshaming osv. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er fint på feminine kropper, ikke fint på maskuline kropper som brede skuldre, store armer, kraftige overkropp osv

Anonymkode: 59870...167

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

vulgært

Anonymkode: 414b0...659

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vulgært

Anonymkode: 414b0...659

Litt prippen eller....? 😜

Anonymkode: 9cac1...e58

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...