Gå til innhold

Butikker med styling-hjelp? Sørlandet!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bor i kristiansand, til info.  Har gått ned 25 kg og har alltid hatt en klassisk (dyr) stil, men nå ønsker jeg mer enda mer feminin stil med innslag av sexy-ness. Men jeg har ikke peil på dette....Hvor går jeg, må man forhåndsbestille, har dere butikk-tips, koster det noe ekstra? Er i grunnen ute etter en god gammeldags flink butikk-ansatt som kan hjelpe med styling og å finne en litt ny stil til meg...

Håper på innspill. Alt mottas med takk :)

Anonymkode: 39b6a...676

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet?

AnonymBruker
Skrevet

Vet at lindex tilbyr styling hjelp men det er ikke en dyr og klassisk butikk vil jeg si. 

Anonymkode: 4a8eb...e43

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet at lindex tilbyr styling hjelp men det er ikke en dyr og klassisk butikk vil jeg si. 

Anonymkode: 4a8eb...e43

Ja vet om dem og det er bra men er ute etter en litt annen stil... Takk likevel.

Skrevet

Det er ikke helt det du spør om, men hvis du trenger hjelp med undertøy, anbefaler jeg Veslas Botique i Grimstad. Særlig er de flinke når det gjelder BH'er. 

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Perelandra skrev:

Det er ikke helt det du spør om, men hvis du trenger hjelp med undertøy, anbefaler jeg Veslas Botique i Grimstad. Særlig er de flinke når det gjelder BH'er. 

Takk for det. Joda tar med meg alle tips jeg. Takk takk. Vet du om andre butikker her i sør som gir god service ifht klesstyling? Er du fra Sørlandet selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...