Gjest Anonym Bruker Skrevet 2. mars 2019 #1 Skrevet 2. mars 2019 https://www.nettavisen.no/nyhet/s/12-95-3423599380 I ungdomsårene var fritidsaktivitene annerledes en idag, m/ klartring i trær , tau m.m saman med venner. Medan mange av kammeratene viste sine ferdigheter i tauklatring som noen apekatter opplevde eg oftast ikkje mange håndhevingene "før" eg merket noe var iferd med å bygge seg opp, og blei etterhvert satt heit ut. Denne opplevelsen skjedde lenge før eg fekk sæduttømming, hadde høyrt ordet orgasme . Skjønte den gang aldri hva dette var , og blei selvsagt oppfattet av min kammerater som ein sveikling. Fortalde aldri noe hverken til dem eller noen andre i min omgangskrets om desse opplevelsen eg blei utsatt for. Etter en tid fortalde eg en nabojente om desse opplevelsene, og oppfordret henne å "prøve " tre-verket til loftstrappa. Etter noen dager så eg jenta nokså jevnleg på rekkverket, og hun kunne etterhvert meddele meg at hun hadde kjent på noen deilige følelser.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #2 Skrevet 2. mars 2019 Ja, jeg fikk orgasme av å klarte i trær og henge i dører lenge før jeg hadde sex 😛 kan ikke alle få disse orgasmene?! Anonymkode: ade24...aa7 1
Million Skrevet 2. mars 2019 #3 Skrevet 2. mars 2019 (endret) Nei, det har jeg aldri noensinne vært i nærheten av. Husker jeg balanserte bortover på et tregjerde en gang. Plutselig glapp foten fra kanten, og jeg falt med et bein på hver side av gjerdet. Landet på musa.... Fy faen det var vondt. Sjekket skadene senere, og jeg hadde flådd av litt hud, og fikk et gedigent blåmerke på begge leppene på musa. Det var ikke mye orgasme å spore da jeg lekte som yngre ute, nei. Ikke har jeg trent noen gang heller, så det har jeg ikke opplevd å få noen orgasme i nærheten av. Endret 2. mars 2019 av Million
Gjest Anonym Bruker Skrevet 2. mars 2019 #4 Skrevet 2. mars 2019 2 minutter siden, Million skrev: Nei, det har jeg aldri noensinne vært i nærheten av. Husker jeg balanserte bortover på et tregjerde en gang. Plutselig glapp foten fra kanten, og jeg falt med et bein på hver side av gjerdet. Landet på musa.... Fy faen det var vondt. Sjekket skadene senere, og jeg hadde flådd av litt hud, og fikk et gedigent blåmerke på begge leppene på musa. Det var ikke mye orgasme å spore da jeg lekte som yngre ute, nei. Ikke har jeg trent noen gang heller, så det har jeg ikke opplevd å få noen orgasme i nærheten av. Var nok en meget ubehageleg følelse og kan vere glad til at det ikkje var montert piggtråd på gjerdet.
Resignert Skrevet 2. mars 2019 #5 Skrevet 2. mars 2019 Har jo lest om "runners high" som vel kan oppleves av begge kjønn, og sannsynligvis har med endorfiner å gjøre. Personlig hadde jeg en opplevelse under styrketrening for mange år siden. Tredje og siste settet med knebøy, hadde vel 130 kilo på stanga, og kjørte på. Da opplevde jeg plutselig en sterk følelse av velvære, en mellomting mellom rus og orgasme....Så jeg anser det som meget sannsynlig at noen faktisk kan oppleve orgasmelignende følelser under trening.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #6 Skrevet 2. mars 2019 Opplevd det flere ganger når jeg trener magen. Planken er en øvelse jeg fort kan få utløsning av Anonymkode: 31811...45a
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #7 Skrevet 2. mars 2019 YES Var lenge veldig motivert for å trene pga dette. Nå har jeg en egen teknikk på dette hjemme for å få raske orgasmer Anonymkode: e389d...5eb
Perle Skrevet 2. mars 2019 #8 Skrevet 2. mars 2019 (endret) Ja, likte å klatre i trær, tau og stenger. Endret 2. mars 2019 av Perle 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 3. mars 2019 #9 Skrevet 3. mars 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: YES Var lenge veldig motivert for å trene pga dette. Nå har jeg en egen teknikk på dette hjemme for å få raske orgasmer Anonymkode: e389d...5eb Høres spennende ut !. Kan du avsløre din hemmlighet her ?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #10 Skrevet 3. mars 2019 Ja, jeg fikk (det jeg i dag forstår er orgasme) når jeg var barn. Fikk det når jeg svømte litt hardt med beina og når jeg tok armhevinger. Forstår egentlig ikke hvordan det var mulig. Har ikke vært i nærheten av noe sånt som voksen. Anonymkode: 033ec...caa
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #11 Skrevet 3. mars 2019 Ante ikke at det var en greie! Fikk orgasme en gang i forsvaret da vi trente bryting mest på kødd, og jeg ble holdt nede i en jævlig vondt posisjon hvor jeg måtte bruke alt av støttemuskulatur for ikke kollapse til bakken. Helt ekstremt flaut og ubehagelig. Kan det ha vært dette? Anonymkode: f8667...4f3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #12 Skrevet 3. mars 2019 Trener aldri,så problemet er et "no problem". Anonymkode: 3608e...8d8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå