Gå til innhold

Uforsvarlig som forelder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så nettopp på spleis der ei samler inn penger til søsteren sin som mistet alt hun eide i brann. Selvsagt er det ille og leit, men en innboforsikring koster ikke all verden, og bør man ikke forvente at man tar såpass ansvar over eget og barnas liv når man er forelder? 

Anonymkode: 648f8...f59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ta en god stund før forsikringspenger kommer, så det kan være svært nødvendig med noen kr den første tiden!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det kan ta lang tid å få tilbakebetalt for innbo. Selv fikk jeg ikke utbetalt før etter åtte måneder. Man trenger jo faktisk ett og annet på den tiden. Klær er jo ikke akkurat billig heller, også må man ha boplass, kjøkkenutstyr, møbler, og mye mer! 

Jeg synes det er innafor. 

Kommer det frem i spleis teksten at personen ikke hadde forsikring??

Anonymkode: 75b07...d9b

• Liker 5
Skrevet

Det jeg har inntrykk av, er at det første folk begynner å kutte ned på når de skal spare utgifter i en trang, økonomisk hverdag, er forsikringer. Dessverre. De fleste tror jo at "det skjer ikke meg". Men det gjør det altså i blant....

Forhåpentligvis har denne forelderen lært nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, thex skrev:

Det kan ta en god stund før forsikringspenger kommer, så det kan være svært nødvendig med noen kr den første tiden!

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan ta lang tid å få tilbakebetalt for innbo. Selv fikk jeg ikke utbetalt før etter åtte måneder. Man trenger jo faktisk ett og annet på den tiden. Klær er jo ikke akkurat billig heller, også må man ha boplass, kjøkkenutstyr, møbler, og mye mer! 

Jeg synes det er innafor. 

Kommer det frem i spleis teksten at personen ikke hadde forsikring??

Anonymkode: 75b07...d9b

Nå står det i spleis innlegget at hun ikke har innboforsikring. 

2 minutter siden, Million skrev:

Det jeg har inntrykk av, er at det første folk begynner å kutte ned på når de skal spare utgifter i en trang, økonomisk hverdag, er forsikringer. Dessverre. De fleste tror jo at "det skjer ikke meg". Men det gjør det altså i blant....

Forhåpentligvis har denne forelderen lært nå.

Ja det er ille. Å akkurat innboforsikring koster ikke så mye, så en skulle tro at det er andre steder man kan kutte ut før den.

Får håpe hun har lært nå ja. 

Anonymkode: 648f8...f59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...