Gå til innhold

Ryddig hjem?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt har en fast plass. (og ett par roteskuffer..). Ting legges på plass etter bruk. Så bruker jeg 10-20min på å shine huset før kvelden. (Har 3 unger, og alle må hjelpe til med å rydde rommene sine, og sitt rot). Noen ganger sklir det ut, men vi har gode rutiner på rydding)

Anonymkode: b0d42...e43

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 2.3.2019 den 18.46, AnonymBruker skrev:

Alt har en fast plass. (og ett par roteskuffer..). Ting legges på plass etter bruk. Så bruker jeg 10-20min på å shine huset før kvelden. (Har 3 unger, og alle må hjelpe til med å rydde rommene sine, og sitt rot). Noen ganger sklir det ut, men vi har gode rutiner på rydding)

Takk for gode tips :dagens-rose:

Anonymkode: 82570...05f

Skrevet

Det er ingen heksekunst. Alt har sin fasteplass og ting legges tilbake etter bruk. 

• Liker 1
Skrevet

Alt har sin faste plass, og det legges tilbake etter bruk. Stuebord, kjøkkenbenk e.l. der ting kan samles litt, ryddes alltid før jeg legger meg.

• Liker 1
Skrevet
På 2.3.2019 den 18.46, AnonymBruker skrev:

Slik har vi det også. Mannen er ikke så flink til å legge ting direkte tilbake på plass, men det er det vi har rotekassene til. De går jeg gjennom jevnlig, så ting kommer på plass. 

Godt planlagt oppbevaring, og nok oppbevaring, synes jeg er essensielt for å klare å ha det ryddig. Jeg planlegger faktisk oppbevaring først når jeg innreder et rom. 

Fordi jeg har planlagt oppbevaring godt, og alt har faste plasser, pluss rotekasser til nød, kan kan jeg faktisk få huset strøkent på få minutter, selv om jeg har tenåringer som "bomber" det jevnlig. Gi meg 5 minutter varsel før du kommer på besøk, og du vil tro at vi har det irriterende ryddig til enhver tid. :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...