AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1 Skrevet 2. mars 2019 Hvor lang tid gikk det fra du fikk brunlig utflod og til den store blødningen kom? Anonymkode: 93f1f...73f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #2 Skrevet 2. mars 2019 Just now, AnonymBruker said: Hvor lang tid gikk det fra du fikk brunlig utflod og til den store blødningen kom? Anonymkode: 93f1f...73f 3-4 dager. Begynte å spotte brunt mandag morgen, blødde litt til og fra de neste dagene (noen ganger brunt, noen ganger rødt, men stort sett bare litt på papiret når jeg var på do, trengte knapt truseinnlegg). Blødningen tok seg opp torsdag ettermiddag/kveld, og om natta våkna jeg av menslignende magekramper og diare. Da kom nok det meste ut 😢 Fikk komme inn på sykehuset neste morgen, de bekreftet spontanabort og at det meste hadde kommet ut av seg selv, så trengte ikke utskrapning eller cycotex. Ble gravid igjen litt over en måned senere og denne gangen ser det ut til å gå bra, er i uke 18 nå. Anonymkode: eceb5...e8b
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #3 Skrevet 2. mars 2019 Spottet brun utflod dagen før blødning Anonymkode: a340e...17f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #4 Skrevet 3. mars 2019 Jeg fikk brun utflod forrige lørdag, det varte til tirsdagskveld. Da kom det lyserødt utflod, og deretter mye rødt blod. Jeg måtte ha en utskrapning på onsdag Anonymkode: cdce4...07b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå