AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1 Skrevet 2. mars 2019 Jeg ser at Norwegian har endret returen min fra Nice i mai sånn at jeg lander 00:15 natt til søndag 19.mai. Siste flytoget går 00:50 eller noe sånt så mest sannsynlig rekker jeg ikke det. Prøvde å google flybuss til Oslo S men får bare opp masse rart som jeg ikke skjønner noe av. Går det virkelig ikke noe offentlig transport på denne tiden? Må jeg booke hotell? Syns det er unødvendig å bruke 1500 kr på taxi. Anonymkode: 9fa1e...fa8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #2 Skrevet 2. mars 2019 Går visst en flybuss 01.30 Anonymkode: f8a67...8e3
Sock puppet Skrevet 2. mars 2019 #3 Skrevet 2. mars 2019 Titter på www.flybussen.no, og det ser ut til at det går buss fra Gardermoen en gang i timen om natten. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #4 Skrevet 2. mars 2019 Antageligvis rekker du siste flytog, hvis du er rask. Baggasje kommer fort når det er få fly som lander. Hvis ikke går det busser, eller du kan dele en taxi til Oslo S med noen av de andre passasjerene som heller ikke rakk flytoget. Fastpris på taxi med OsloTaxi er under 1000 når dere er fire eller færre passasjerer. Anonymkode: c8bb0...0b2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #5 Skrevet 2. mars 2019 Det går som regel transport til 01-2 tiden, men det kan være lurt å ta hensyn til at det kan være forsinkelser ved avgang og sette av litt penger til leiebil eller taxi. Alternativt kan man evt. også reise kun med håndbagasje hvis det er mulig, det gjør ting kjappere på flyplassen. Anonymkode: 6b2f3...f22
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #6 Skrevet 2. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Går visst en flybuss 01.30 Anonymkode: f8a67...8e3 Takk, hadde vært supert om jeg rakk den Anonymkode: 9fa1e...fa8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #7 Skrevet 2. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det går som regel transport til 01-2 tiden, men det kan være lurt å ta hensyn til at det kan være forsinkelser ved avgang og sette av litt penger til leiebil eller taxi. Alternativt kan man evt. også reise kun med håndbagasje hvis det er mulig, det gjør ting kjappere på flyplassen. Anonymkode: 6b2f3...f22 Ja får vurdere om jeg skal booke hotell uansett. Skal på tidenes shoppingtur til Frankrike så kun håndbagasje går ikke dsv. Synd at ikke flytoget korresponderer med de siste flyene som lander. Anonymkode: 9fa1e...fa8
reiseglad Skrevet 3. mars 2019 #8 Skrevet 3. mars 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Antageligvis rekker du siste flytog, hvis du er rask. Baggasje kommer fort når det er få fly som lander. Hvis ikke går det busser, eller du kan dele en taxi til Oslo S med noen av de andre passasjerene som heller ikke rakk flytoget. Fastpris på taxi med OsloTaxi er under 1000 når dere er fire eller færre passasjerer. Anonymkode: c8bb0...0b2 Fastpris med taxi er definitivt ikke 1000 kr om du ikke har forhåndsbestilt bil allerede fra Nice. Nytter ikke å gjøre det i det du lander. Natt-takster og ublu selskaper som står der, gjør at dere må beregne det dobbelte! Dritt å komme seg fra Gardermoen om du er forsinket! Om flybussen har satt opp ruter også på natta, så er der supert, det var ikke et alternativ tidligere. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #9 Skrevet 3. mars 2019 Har flere ganger tatt et fly som skal lande 00:05. Av og til er det selvfølgelig forsinket. Noen ganger rekker jeg toget 00:50 men må av og til ta flybussen 01:30. Kjenner ikke til noen timesruter om natta. Drosje er vanvittig dyrt og hvordan man skal få til det for under 1000,- lurer jeg veldig på. Bestille på forhånd vi jeg ikke gjør siden man ofte rekker 00:50 og alltid (hittil) 01:30. Hvis jeg en gang ikke skulle rekke bussen vil jeg heller ta et hotellrom eller vente på flyplassen til de første togene begynner å gå igjen i 5-tiden. Flybussen 01:30 går til bussentralen så får man ta en nattbuss videre derfra, eventuelt en drosje hvis man er utålmodig. Anonymkode: e37bf...56e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #10 Skrevet 4. mars 2019 Litt på siden av trådens tema, men: Jeg jobber på Gardermoen og mange av oss som jobber der synes det er ganske håpløst at det ikke går kollektivtransport døgnet rundt, med tanke på at de fleste jobber turnus og har skift som starter før kollektivtransporten starter å gå og slutter etter at kollektivtransporten slutter å gå. Dermed blir man avhengig av bil. Anonymkode: 34b80...fe4 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #11 Skrevet 4. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt på siden av trådens tema, men: Jeg jobber på Gardermoen og mange av oss som jobber der synes det er ganske håpløst at det ikke går kollektivtransport døgnet rundt, med tanke på at de fleste jobber turnus og har skift som starter før kollektivtransporten starter å gå og slutter etter at kollektivtransporten slutter å gå. Dermed blir man avhengig av bil. Anonymkode: 34b80...fe4 Forstår frustrasjonen din kjempe godt . Har landet opptil flere ganger etter siste Flytoget har gått. Skal til Drammen og det er kjempe frustrerende. Har ofte lurt på hvorfor de ikke har transport 24/7. Det går jo fly nesten hele døgnet. Anonymkode: 27c13...89b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå