AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1 Skrevet 2. mars 2019 I går hadde jeg sex for første gang. Jeg er 25 år, så det var egentlig på tide. Det var vondt i ca. 1 minutt, resten av tiden var det bare deilig. Hadde sex med han tre ganger i går. Skjønner ikke hvorfor jeg var så nervøs og engstelig, det var jo egentlig bare fint. Men i dag føler jeg meg nesten litt hoven der nede..., er det normalt? Det "dunker" på en måte der nede..., det gjør ikke vondt, men litt ubehagelig bare Anonymkode: e1771...81e 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #2 Skrevet 2. mars 2019 Ok, takk for ditt bidrag her på KG. Next. Anonymkode: 512d8...306
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #3 Skrevet 2. mars 2019 Tror nok det er ganske vanlig det du føler nedentil etter første gangen. Fint at det ble en positiv opplevelse for deg. Anonymkode: b82f4...9b3 7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #5 Skrevet 2. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk for ditt bidrag her på KG. Next. Anonymkode: 512d8...306 Ok, takk for ditt bidrag som svar. Next. Anonymkode: 3213b...068 7
prettylittlemisfit Skrevet 2. mars 2019 #6 Skrevet 2. mars 2019 Det er helt normalt å føle seg litt "rar" nedentil etter første gangen. Også om det er første gangen på en stund. Hadde det også sånn, også første gangen etter 6 år. Noen ganger også etter 2 uker uten sex. (Samboer på sjø). Som sagt over, fint at du hadde en positiv opplevelse første gangen 😊 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #7 Skrevet 2. mars 2019 Jeg ble støl etter min første gang. Tror vi peiset på 7-8 ganger. Helt normalt! Anonymkode: 63ea7...ebd
Tigertone Skrevet 4. mars 2019 #8 Skrevet 4. mars 2019 Det er helt normalt. Om det blir for ubehagelig kan du legge noe kjølig der så du får roet nervene. Du kommer til å oppleve at det kan kjennes slik flere ganger, men om du har sex regelmessig fremover merker du at kroppen ikke reagerer så mye hver gang. Det kommer an på hvor mye sex man har pr.gang, hvor røft etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå