Gjest Seleena Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 Dette lurer altså jeg på i dag Etter endt utdanning/skolegang, har du slått deg ned i byen du studerte i? Eller kanskje der kjæresten bodde? Eller rett og slett der du bodde før? (Er litt redd for å ikke la mine barn oppleve det å kunne besøke besteforeldrene sine når de vil, som jeg har gjort... Og ikke kun i ferier. Foreks barnevakt/hjelp ?)
Gjest skindeep Skrevet 13. april 2005 #2 Skrevet 13. april 2005 ja..... :-( Bor nok hjemme hos mor og far nå.. eller det vil si i kjellerleiligheten hjemme hos de. Her bor både jeg, min kjære og min kjære datter! Venter på regulering av en tomt... som aldri blir ferdig!!! :evil:
pusla Skrevet 13. april 2005 #3 Skrevet 13. april 2005 Ja, jeg har foreldre og søster i nærheten. Har alltid gjort det, og så sant ikke kjærligheten gjør meg flyttbar, så blir jeg nok boendes her.
Arwen Skrevet 13. april 2005 #4 Skrevet 13. april 2005 Ja, både mamma og pappa og søsteren min bor i Oslo. Før bodde vi i gangavstand till M&P, men nå tar det 15 minutter med bussen. Vi kommer til å flytte til Vestfold etter hvert, og har overtalt søsteren min til å bli med på sikt og da følger vel mamma og pappa etter også. Er avhengig av å ha de ikke så langt unna, kunne aldri flyttet veldig langt unna de.
Gjest Chrizzy Skrevet 13. april 2005 #5 Skrevet 13. april 2005 Jeg har ingen familie i nærheten. Jeg bor i midten og resten av familien bor enten helt nord eller helt sør
Grooo Skrevet 13. april 2005 #6 Skrevet 13. april 2005 Foreldrene mine og min søster som bor hjemme, moren hans (hun er enke) og hans ene bror bor i samme by, vi har nå kjøpt oss hus ca. 40 minutter kjøring fra dem. Hans andre bror m/familie bor litt over tre timers kjøring fra oss, "andre veien" så det er nesten fire timer for dem til svigermor.
Angelizer Skrevet 13. april 2005 #7 Skrevet 13. april 2005 Har bosatt meg ganske langt unna familien min. Samboeren min og jeg fikk oss jobb i samme by, så da flyttet vi. Savner familien ofte, men trives veldig godt her jeg bor. :-)
Kristin S Skrevet 13. april 2005 #8 Skrevet 13. april 2005 Bor ca 2 min med bil fra mamma og pappa. Og 5 min unna den ene broren min. Den andre broren min bor ca..hmm...24 timer unna?? Hehe... Svigers bor 15 meter på bortsiden av oss og søstrene til sambo bor ca. 10 min unna. Så her bor vi ikke langt fra hverandre nei! :-)
Gjest Madeline Skrevet 13. april 2005 #9 Skrevet 13. april 2005 Jeg flyttet til en annen kant av landet etter videregående. Etter noen år flyttet mine foreldre etter. De bor nå i gangavstand (20 min) fra oss. Min bror bor et par timers kjøring unna. Svigerforeldrene og en svoger bor ikke så langt unna. Er kjekt å ha familien i nærheten. Spesielt etter vi fikk barn.
Brunhilde Skrevet 13. april 2005 #10 Skrevet 13. april 2005 Joda, vi har slått oss til på samme sted hele gjengen. Koselig, men litt tett innimellom...
monja Skrevet 13. april 2005 #11 Skrevet 13. april 2005 Vi bor 20 minutters kjøring fra mamma og pappa og svigermor og svigerfar. Broren min studerer i Oslo, så det blir litt langt unna. Synes det er godt å tenke på at sønnen vår bor så nærme familien.
Mona Skrevet 13. april 2005 #12 Skrevet 13. april 2005 Jeg har slått meg ned i byen til min samboer. Foreldre og søsken bor et par timer unna. Han har sin familie her da, ca 20 minutter å kjøre til foreldrene hans. Så jeg sa til pappan at han kunne bli dagpappa når vi får barn, og det kunne han godt, bare han rakk å pensjonere seg! (Og det tviler jeg på)
Gjest LoisLane Skrevet 13. april 2005 #13 Skrevet 13. april 2005 Jeg bodde her jeg bor nå med moren og søsteren min. De flyttet videre, mens jeg ble igjen siden jeg fant mannen min her, og harn er mildest talt lite mobil. Derfor bor jeg langt unna både mamma, pappa og søsknene mine. Alle er omtrent tre timers reise unna. Litt kjipt, egentlig.
Gjest Madam Felle Skrevet 13. april 2005 #14 Skrevet 13. april 2005 Bor i nærheten, men ser mine foreldre mindre enn min søster som bor 50 mil unna
Laina Skrevet 13. april 2005 #15 Skrevet 13. april 2005 Nei, nærmeste er 30 mil unna. Og mamma bor hundre-og-noe mil unna.
Gjest Flyttefugl Skrevet 13. april 2005 #16 Skrevet 13. april 2005 Jeg har flyttet langt fra familien min jeg og bor i USA! Jeg traff mannen i mitt liv og han var for god til aa gi slipp paa. Naa er jeg gravid og synes det er leit at barna mine ikke faar se familien i Norge saa ofte. Men verden er mindre enn du tror. Vi ringes og skriver e-mail hver uke, og vi besoeker hverandre saa ofte vi kan. Uansett, naar du finner den rette (om du ikke allerede har gjort det) og faar din egen familie, saa blir disse menneskene det aller viktigste for deg og du blir lykkelig uansett hvor du bor.
Dina Skrevet 13. april 2005 #17 Skrevet 13. april 2005 Bor ca. 90 mil unna foreldre og søsken, og det har jeg gjort siden jeg var 19 år! Traff den store kjærligheten, og flyttet avgårde.... Syns det er litt trist at ikke barna mine ikke treffer besteforeldre og min del av familien så ofte! :-? (Barnevakt har jeg jo heller ikke, da jeg er skilt fra den store kjærligheten nå... )
Arkana Skrevet 14. april 2005 #18 Skrevet 14. april 2005 Jeg er født og oppvokst i Nordland hvor Mamma (Pappa er død) fremdeles bor. Jeg flyttet derfra for 8 år siden og etter noen år i utlandet bor jeg nå i Oslo, langt unna med andre ord. Broren min bodde også der inntil noen mnd siden, nå bor han i Oslo, bare 5 minutter fra meg. Jeg ser broren min flere ganger i uka, en kjærkommen forandring fra å se ham kun et par ganger i året. Mamma reiser heldigvis veldig mye og siden man da må innom Oslo tar hun seg noen dager her og besøker oss, så jeg ser henne flere ganger i året. Foreldrene til samboeren min bor på vestlandet (hvor han er fra), så den ser vi kanskje 2-3 ganger i året.
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #19 Skrevet 14. april 2005 Vi bor i nærheten av både foreldre og svigerforeldre, ca 20 gåtur eller 3 min i bil...
liv Skrevet 14. april 2005 #20 Skrevet 14. april 2005 litt over en time unna mine foreldre og brødre, ca 15 min gange fra søster. Hans mor bor 60mil unna, og hans bror i allefall 120..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå