Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem kan få eggløsningssprøyte? De som ikke får eggløsning? 

Anonymkode: f9ccf...b4a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg fikk eggløsningssprøyte (Ovitrelle) da jeg ikke hadde eggløsning. Dette ble da sammen med Letrozol tabletter (eggløsningstabletter)

Anonymkode: 229f9...776

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk etter jeg hadde vært hos privat gyn. Han kunne se at egget var modent og klar til å slippes, å fikk jeg Otrivelle som jeg skulle ta 2 dager senere sånn at det med sikkerhet slapp. Ble gravid.

Anonymkode: 8b1ab...6ae

• Liker 2
Skrevet

Jeg har fått beskjed fra min gynekolog om at det er for de som allerede har eggløsning. Jeg fikk ikke eggløsning etter første runde med letrozol og spurte om dette. Veldig rart at andre har fått det med tilsvarende utgangspunkt som meg, men at jeg ikke får. Virker som det er ulik praksis hos gynekologer. Jeg går til privat. Dersom jeg ikke får eggløsning med dobbel dose letrozol skal jeg bestille time og spørre igjen. 

Skrevet
20 timer siden, Tussi2018 skrev:

Jeg har fått beskjed fra min gynekolog om at det er for de som allerede har eggløsning. Jeg fikk ikke eggløsning etter første runde med letrozol og spurte om dette. Veldig rart at andre har fått det med tilsvarende utgangspunkt som meg, men at jeg ikke får. Virker som det er ulik praksis hos gynekologer. Jeg går til privat. Dersom jeg ikke får eggløsning med dobbel dose letrozol skal jeg bestille time og spørre igjen. 

Høres veldig rart ut. Jeg fikk letrozol og Ovitrelle fordi jeg ikke har spontan eggløsning ... Stolte ikke på at kroppen skulle slippe den follikkelen som var moden, så satt Ovitrelle for å være sikker på at egget slapp. Fikk eggløsning, så det på temp-charten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...