Gå til innhold

"Ute etter noe som kan bli seriøst"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva mener der/de som skriver dette?

At de er ute etter en flørt også får en se hvor det bærer?

Eller at de er ute etter vennskap også får en se hvor det bærer?

:vetikke:

Anonymkode: 864dd...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

At dei er interessert i eit langvarig seriøst forhold om dei treff drømmemannen/dama, men mens dei leiter etter vedkommande så kan ein ha det moro.

Anonymkode: 0848c...731

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At de er useriøse, men vet å skrive noe som får dem til å virke litt mer seriøs. 

Anonymkode: 89ef3...23a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At dei er interessert i eit langvarig seriøst forhold om dei treff drømmemannen/dama, men mens dei leiter etter vedkommande så kan ein ha det moro.

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At de er useriøse, men vet å skrive noe som får dem til å virke litt mer seriøs. 

Anonymkode: 89ef3...23a

Ok, for jeg traff en fyr som hadde skrevet dette. Vi var på et par dates og han ville gjerne møtes igjen, men følte han friends zona oss. Flørtet ikke, var ikke fysisk, gav ikke komplimenter etc. Det ble for vennskapelig og sklei ut til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, for jeg traff en fyr som hadde skrevet dette. Vi var på et par dates og han ville gjerne møtes igjen, men følte han friends zona oss. Flørtet ikke, var ikke fysisk, gav ikke komplimenter etc. Det ble for vennskapelig og sklei ut til slutt.

Herregud, dette behovet hele tiden.

Anonymkode: 97c88...1ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, dette behovet hele tiden.

Anonymkode: 97c88...1ad

Omg, det var bare et eksempel for å komme til et poeng:roll:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det jeg mener med det, er at jeg leter etter noe seriøst, men vil ikke nødvendigvis gå for fort fram med samboerskap, giftemål og barn innen kort tid.

Anonymkode: 028ba...134

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg betyr det at forholdet må ha potensiale til å bli ett seriøst og helst livslang forhold. Hvis ikke det utvikler seg den veien er det ikke ett forhold for meg. 

Anonymkode: c8758...e0e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For meg betyr det at forholdet må ha potensiale til å bli ett seriøst og helst livslang forhold. Hvis ikke det utvikler seg den veien er det ikke ett forhold for meg. 

Alle kontakter med damer fremover er akkurat dette, en vilje til å finne et fast trygt forhold, ikke noe annet. Men man kan bare ikke vite at dette skjer på første treff, og man må være helt klare på dette. Har selv en dame som vil date nå, men jeg er bare ikke helt klar, eller ikke "tørr" :)  Tror jeg skal ta de steget, men forventer ikke at hun liker meg nødvendigvis. En ting er at hun liker min personlighet over nettet, noe helt annet når vi treffes fysisk. Det skal jeg være helt åpen på, og ikke bli skuffet eller bitter over iallefall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der er så teit å si. Bare fordi man sier man er ute etter noe seriøst betyr jo ikke at man tar hvem som helst. Er mye som skal klaffe. Eller tar du selv hvem som helst mann bare fordi han er singel? 

Det sier seg jo selv at man må ha kjemi og følelser etc på plass før man går inn i et forhold. Jeg er jo selv ute etter noe seriøst om jeg dater noen, men det betyr jo ikke at akkurat DEN personen er korrekt. Betyr ikke at man er en puleplayer fordet vettu. 

Anonymkode: f4129...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er så teit å si. Bare fordi man sier man er ute etter noe seriøst betyr jo ikke at man tar hvem som helst. Er mye som skal klaffe. Eller tar du selv hvem som helst mann bare fordi han er singel? 

Det sier seg jo selv at man må ha kjemi og følelser etc på plass før man går inn i et forhold. Jeg er jo selv ute etter noe seriøst om jeg dater noen, men det betyr jo ikke at akkurat DEN personen er korrekt. Betyr ikke at man er en puleplayer fordet vettu. 

Tror du misforstod vedkommende. Det var vel bare ment at man kan ha noe useriøst mens man venter på den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du misforstod vedkommende. Det var vel bare ment at man kan ha noe useriøst mens man venter på den rette.

Nei det er jo ikke riktig i det hele tatt. Hvis du drar på date med noen for første gang, tenker du alltid bryllup og sånn med en gang du da? Man vet ikke alltid om man vil gå inn i et seriøst forhold med noen med en gang. Selv om intensjonen er et seriøst forhold så må man jo faktisk ha de riktige følelsene for en person. Jeg har vært på date med menn som har spurt hva jeg var ute etter, og jeg har svart at jeg ville ha noe seriøst. Men jeg var jo ikke interessert i noe mer med de, og de ble sure da jeg sa jeg ikke følte noen kjemi. "Ja men du sa jo du ville ha noe seriøst". Det betyr ikke at jeg er en flyfille som ligger rundt og lurer menn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er jo ikke riktig i det hele tatt. Hvis du drar på date med noen for første gang, tenker du alltid bryllup og sånn med en gang du da? Man vet ikke alltid om man vil gå inn i et seriøst forhold med noen med en gang. Selv om intensjonen er et seriøst forhold så må man jo faktisk ha de riktige følelsene for en person. Jeg har vært på date med menn som har spurt hva jeg var ute etter, og jeg har svart at jeg ville ha noe seriøst. Men jeg var jo ikke interessert i noe mer med de, og de ble sure da jeg sa jeg ikke følte noen kjemi. "Ja men du sa jo du ville ha noe seriøst". Det betyr ikke at jeg er en flyfille som ligger rundt og lurer menn. 

Veldig rart, dette er jo selvsagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Man vet jo ikke umiddelbart om en ny date er "den rette" eller ei - man dater jo for å finne den rette, og for å se om man passer sammen.. Så det handler nok heller om at man aktivt leter etter noen som man kan ha et seriøst forhold med. Jeg er også ute etter noe som kan bli seriøst, men det betyr ikke at jeg i mellomtiden vil ta til takke med noe useriøst. Om det ikke viser seg å være en god match så går jeg videre..

Anonymkode: 75f39...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Ute etter noe som kan bli seriøst" betyr at de ikke er ute etter noe seriøst. De skriver det bare for å ha sjanse på flere naive damer..

Anonymkode: 66c0a...a12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...