Tusseladd Skrevet 26. august 2002 #1 Skrevet 26. august 2002 Hei jeg skal holde selskap for min mor på 50 og lurer på om noen av dere har noen gode forslag hva jeg kan finne på. Jeg har mange ideer, men passer best for oss unge som ska ha utdrikknings lag. Kansje det er noen her som har noen gode ideer. Hver så snill og hjelp meg.. Det er overaskelsefest.. Ho vet det skal skje noe den dagen men ikke hva.. Tusseladd
Tusseladd Skrevet 28. august 2002 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2002 Beaklager jeg skrev litt feil, jeg mente ikke som gave, men opplegg for kvelden som skal være overraskende på henne og som hun vil huske lenge Tusseladd
Lilleba Skrevet 29. august 2002 #4 Skrevet 29. august 2002 Du skriver ingenting om hvor god råd du har, så det kan være litt vanskelig for oss å vurdere. Men en ting er sikkert, uansett hvor god råd du har: Din mor vil bli uendelig glad over å få en selvkomponert sang fra deg, alternativt en dugelig tale hvis du ikke tør/liker å synge aleine. Den vil hun huske og gjemme bestandig! Hvis den framføres på en fest med hennes beste venner, rundt et godt måltid, som du har laget, (eller bestilt), så er det egentlig nok til at det vil bli minneverdig for henne! Hvis du skal slå mer på stortrommen, så lei et hyggelig lokale, sørg for god mat og drikke, finn et orkester/band som spiller musikk fra din mors ungpikedager (seksti/syttitallsmusikk, tenker jeg), og sørg for at det er minst en gubbe tilstede som liker å danse, slik at hun får virkelig svingt seg etter måltidet. Du må også slå til med sang/ tale til henne under måltidet, selvsagt! Sørg for at hun er i sentrum for oppmerksomheten hele tiden. Hun vil elske det, og ha det minneverdig gøy. Det behøver ikke alltid være så intrikat oppfinnsomt, slik det kan være på utdrikkingslag, for at det skal være gøy! Du kan også lage festen som en blåtur, dvs. at du inviterer folk til å møte opp der og der, og så frakter du dem videre til hemmelig sted. Kan være med buss, eller en spennende tur med båt til et naust/restaurant der festen blir. Finnes mange slike lokaler langs vår kyst. Vel, det var noe jeg fant på i farten. Hvis du bor et sted med lokalavis og spalte for gratulasjoner, så husk at minst en gratulasjon må lyse mot henne når hun åpner avisen om morgenen! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå