Gå til innhold

Går jo ikke ned i vekt :( snart to måneder med livsstilsendring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort store endringer men vekten rikker seg ikke! Jeg er 102 kilo og bare 162 cm høy:( Dette er en typisk dag:

Frokost: havregrøt med kokos og nøtter, grønn smoothie fra espresso house, en vanilje kaffe latte på lettmelk 

Mellommåltid: En grov minimuffins med blåbær og Pepsi max

Lunch: Toro Pasta di Parma laget på lettmelk med pinjekjerner og søtpotet og tre skiver ristet brød

Mellommåltid: Gul smoothie og salat fra salatbar med skinke, pasta, bønner og spinat, Pepsi max

Middag: Torsk/laks/kjøtt med potet eller pasta, pluss halv tallerken grønnsaker

Dessert: Et eple og en grov minimuffins

Mellommåltid: Ett lite vaffelhjerte med sukkerfri syltetøy, et Rugsprø med mager gulost

Kvelds: Tre Rugsprø med mager gulost og tomat, grønn te uten sukker

Anonymkode: 62543...a5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du spiser ganske sunt, men du spiser alt for masse kalorier til å gå ned i vekt. Kutt ut mellommåltidene og desserten, så kommer du etterhvert til å se resultater på vekten. :)

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Oj det var mye mat synes jeg. Kanskje det jeg spiser på 2 dager, nå er jeg på slankeren også da. 

Anonymkode: 4ba15...99e

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Oj det var mye mat synes jeg. Kanskje det jeg spiser på 2 dager, nå er jeg på slankeren også da. 

Mye mat?! Det er jo idioti å sulte seg på slankeren! 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette må være tull?

Om du er seriøs: last ned kaloriteller app og logg alt du spiser. 

Anonymkode: fa4a6...748

Jeg gjør det

AnonymBruker
Skrevet

Mye mat?! Det er jo idioti å sulte seg på slankeren! 

Jeg sulter meg ikke. Spiste ikke så mye før jeg begynte å slanke meg heller. Du spiser jo middag 2 ganger om dagen. Pluss alt det andre. Selv om man spiser sunt kan man ikke spise ubegrenset. 

• Liker 25
Skrevet (endret)

Da spiser du desverre  for mye. Urettferdig men, sant. 

Det er heller ikke farlig å være litt sulten. Har inntrykk av at mange er veldig redde for nettopp dette. 

Endret av Perle
  • Liker 20
Skrevet (endret)

Dette var mye mat....

estimerer at dette lett er 2600-2800 kalorier - minst.

Endret av Nuttery
  • Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

To muffinser daglig og masse mellommåltider? Du spiser 8 ganger om dagen, det så ikke mye ut til å være slankekur, det der. Det så ut til å være mye mat for meg i alle fall. Det er mye der du kan kutte ut.

Bare et eple har 50 kcal. 

Jeg spiser 2 ganger om dagen. 3 ganger om dagen holder i massevis for de fleste. Frokost, lunsj og litt sen middag. Da trenger du ikke kvelds. Kvelds har jeg ikke spist siden jeg var barn!

Anonymkode: f09c4...3a6

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Du spiser skikkelig mye! Det er ikke vanlig å spise mellommåltid mellom frokost og lunsj og middag og kvelds..

Lunsjen din virker også stor, pasta med tilbehør OG tre skiver brød,i tillegg til brus flere ganger om dagen og dessert når du nettopp har spist masse. 

Anonymkode: b2666...b96

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

To muffinser daglig og masse mellommåltider? Du spiser 8 ganger om dagen, det så ikke mye ut til å være slankekur, det der. Det så ut til å være mye mat for meg i alle fall. Det er mye der du kan kutte ut.

Bare et eple har 50 kcal. 

Jeg spiser 2 ganger om dagen. 3 ganger om dagen holder i massevis for de fleste. Frokost, lunsj og litt sen middag. Da trenger du ikke kvelds. Kvelds har jeg ikke spist siden jeg var barn!

Jeg har en aktiv livsstil og kan ikke sulte meg

Skrevet

Jeg er like høy (lav) som deg og jeg spiser mindre enn halvparten så mye som dette i løpet av dagen. Og nei, jeg er ikke sulten. Det er fint at du fokuserer på livsstilsendring og sunn mat, men det er for mye mat. Kutt ut mellommåltidene og juicen. Det at du ikke har gått ned i vekt på 2 måneder gir jo en pekepinn på at du får i deg for mye kalorier. 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Du spiser dessert men kaller dette "livsstilsendring" og vil slanke deg? Jeg tør nesten ikke tenke på hva du spiste før, om du kaller dette livsstilsendring og slankekur.

Rører du på deg da? Beveger du deg, går turer eller trener noe, for å forbruke noe av alle disse kaloriene?

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke å sulte seg, det der da.... det er masse mat! Og du ser jo selv på vekten at "den aktive livvstilen" din ikke er særlig aktiv i realiteten, ettersom du ikke greier å bruke opp alle kaloriene du inntar.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er aktivitetene dine pr dag da?

• Liker 6
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du fokusere på mat som gir god metthetsfølelse. Drikk er stort glass vann før hvert måltid. Magesekken din vil krympe å venne seg til mindre porsjoner etter bare få uker. 

Prøv også og skille «lyst på» fra «sulten»

Endret av Perle
  • Liker 16
Gjest Krampus
Skrevet

Syns ikke du spiser ofte. Jeg spiser oftere enn det. Men du spiser veldig mye kalorier. 

Skrevet

Du er nok i mindre kaloriforbrennende aktivitet enn du tror.

• Liker 3
Skrevet

Synes du spiser veldig mye! Du har jo 8 måltider om dagen😑Trener du mye? Selv om det er relativt sunt, så kan du ikke spise så mye du vil.Hadde kuttet ut alle mellommåltidene, dessert og en av de to middagene(?) du spiser i løpet av en dag. Også må du regne med å være litt sulten i starten, magen din har jo vendt seg til å alltid være full. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...