Gå til innhold

Er det noenå bry seg om? Plutselig slutter å gi oppmerksomhet på some

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommer garantert masse latterliggjøring, som det alltid gjør på kg. Men jeg har lest om det såkalte "sosiale spillet". Jeg har forferdelig lavt selvbilde, og når jeg har følt at livet ordner seg så har jeg blitt sugd tilbake til depresjon og enda en runde med ensomhet. Jeg ble interessert i en fyr, han ble interessert. Jeg var litt avvisende fordi jeg ikke følte meg bra nok. Mens vi hadde mer kontakt, så likte han nesten hvert bilde jeg la ut. Men nå har han ikke likt de siste 8 jeg har lagt ut. Nei jeg poster ikke sånn til hver dag. Jeg likte hans tilbake etter at han likte mitt, men nå har ikke jeg giddet å like hans fordi han aldri liker mine. Når jeg ser på våre felles venner sine profiler, så liker han alle de legger ut, selv om ikke de liker noen særlig av hans. Hvorfor liker han bildene mine, for så å bare ignorere totalt igjen? Føler liksom aldri jeg blir sett av de jeg vil bli sett av. Jeg er dessverre interessert i han og har brukt masse tid til å tenke på han, men jeg blir forferdelig sur når han ikke gir meg noen oppmerksomhet. Jeg vet ikke om det er bevist spill eller om det rett og slett er fordi jeg ikke viste noen interesse for han. Men hvorfor da vise interesse igjen i perioder? Jeg er deprimert fra før, så jeg er ganske følelsesmessig i ubalanse. 

Anonymkode: 514b0...791

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke du skal bruke energi på han. 

Anonymkode: 268fc...60c

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke du skal bruke energi på han. 

Neinei, jeg er lei av å bruke energi på å prøve å kontrollere følelser. Men dette var egentlig ikke svar på spørmsålet :) 

AnonymBruker
Skrevet

Altså er det bevisst eller tilfeldig?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neinei, jeg er lei av å bruke energi på å prøve å kontrollere følelser. Men dette var egentlig ikke svar på spørmsålet :) 

Vi kan ikke vite hva denne gutten tenker. Og når han ikke har likt postene dine på en lang stund, så tenker jeg at det er et signal om at han ikke er en du burde bruke energi på. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi kan ikke vite hva denne gutten tenker. Og når han ikke har likt postene dine på en lang stund, så tenker jeg at det er et signal om at han ikke er en du burde bruke energi på. 

Mhm..men det er bare så typisk når jeg liker noen! :( 

AnonymBruker
Skrevet

Deprimert eller ikke, men når du sluttet å like hans bilder først, hvorfor skal ikke han kunne slutte å like dine? 

Sånn jeg leser det, er at du er selvsentrert og at det skal dreie seg om deg og at du driver et spill med han og det kanskje han gjennomskuet å ikke gadd lenger? 

Anonymkode: 67335...f71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Deprimert eller ikke, men når du sluttet å like hans bilder først, hvorfor skal ikke han kunne slutte å like dine? 

Sånn jeg leser det, er at du er selvsentrert og at det skal dreie seg om deg og at du driver et spill med han og det kanskje han gjennomskuet å ikke gadd lenger? 

Vi likte mer før, men jeg likte mer av hans igjen når han likte mine. Men han bare sluttet. Jeg vet ikke om det er fordi bildene mine er kjedelige eller at man ser at jeg ikke har det bra. Begynner også å bli sykelig undervektig, kanskje det kan ha litt å si. Jeg spiser, men skal til lege igjen snart. Jeg legger ikke skylden på han for at jeg er undervektig altså...men det er så vondt å ikke tørre å være ærlig. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi likte mer før, men jeg likte mer av hans igjen når han likte mine. Men han bare sluttet. Jeg vet ikke om det er fordi bildene mine er kjedelige eller at man ser at jeg ikke har det bra. Begynner også å bli sykelig undervektig, kanskje det kan ha litt å si. Jeg spiser, men skal til lege igjen snart. Jeg legger ikke skylden på han for at jeg er undervektig altså...men det er så vondt å ikke tørre å være ærlig. 

Hmm, det var ikke det du skrev i hi.. du skrev der at du likte ikke hans, mens han likte dine og da må man regne med at folk ikke gidder mer.. tror ikke dette handler om noe undervekt, det var vel heller ikke det tråden skulle handle om? 

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, det var ikke det du skrev i hi.. du skrev der at du likte ikke hans, mens han likte dine og da må man regne med at folk ikke gidder mer.. tror ikke dette handler om noe undervekt, det var vel heller ikke det tråden skulle handle om? 

Jo jeg har likt hans nå i det siste igjen. Men da bare sluttet han å like mine.. 

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo hende han tenker det samme dom deg? Du kan jo sende han en melding og si hei. Om dere skal finne på noe, eller noe. Så ser du hva han svarer. Da blir det litt lettere for deg å forstå. Det hjelper ikke å bare unngå han.

Anonymkode: 02f9c...015

AnonymBruker
Skrevet

Some viser ikke alle postene. Algoritmer gjør at du bare ser ca 10% av alt som postes. Google some og algoritmer og les. Mange artikler om det.

Anonymkode: e829e...53e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...