AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1 Skrevet 2. mars 2019 Hei. Er 17 år gammel gutt. Ders du hadde hatt alle muligheter foran deg. Hva angrer du på/ gjort annerledes? Anonymkode: 4e575...79c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #2 Skrevet 2. mars 2019 Jeg ville garantert ha valgt noe helt annet å studere på videregående, enn det jeg endte opp med å gjøre. Anonymkode: dcc66...d58 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #3 Skrevet 2. mars 2019 Jeg hadde valgt noe annet som yrkesveg og utdannelse. Liker faget fortsatt, men bransjen er fæl og jobbmulighetene få. Anonymkode: bcdc3...b8d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #4 Skrevet 2. mars 2019 Jeg ville studert programmering istedenfor mekatronikk, siden jeg er flinkere, mer interessert i det, og det er hva jeg jobber med. Jeg ville også valgt å ikke ta et ekstra fag på videregående, og valgt en annen oppgave og fokusert tiden på det som var viktigst. Om jeg gjorde dette ville livet vært enklere, men ingenting vesentlig hadde forandret seg. Anonymkode: bd7b2...b3d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #5 Skrevet 2. mars 2019 Jeg ville tatt en utdannelse. Jeg gjorde aldri det. Kanskje blitt veterinær eller noe sånt Nå er jeg over 50 og det er for sent. Anonymkode: b0da7...056 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #6 Skrevet 2. mars 2019 Gjort en innsats for å få venner Hatt et sunt kosthold Gjort skolearbeid til jeg ble grønn og fått gode karakterer Anonymkode: 4566f...dc7 6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #8 Skrevet 2. mars 2019 Gjort det slutt med kjæresten Fokusert på å skape gode vennskap og skolearbeid Anonymkode: e1c41...f8c 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #9 Skrevet 2. mars 2019 Gått noen annet på vgs, holdt meg unna han jeg ble sammen med, brukt tid på å finne andre venninner. Anonymkode: 058ca...c1a
AnArv Skrevet 2. mars 2019 #10 Skrevet 2. mars 2019 (endret) Ikke stolt på myndighetene. Spesielt ikke med hensyn til utdanning, helse, tro og dine rettigheter som individ. Er det en ting som ga svarene, kanskje i seneste laget, var det å lese bibelen samt bøkene den katolske kirke har fjernet fra bibelen. Boken om Enoch gir mange svar for eksempel. Uansett om du tror eller ikke nå vil du finne mye informasjon du vil lete konstant etter om du ikke tar deg tiden nå. Husk en ting; du trenger ikke gå i kirken for at du skal tro. Dette er et forhold mellom deg og Gud, en til en, og Hans tempel er i din kropp. Ta vare på kroppen din slik at du får god helse! Lykke til! Du har mange spennende år foran deg. Endret 2. mars 2019 av AnArv 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #11 Skrevet 2. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjort det slutt med kjæresten Fokusert på å skape gode vennskap og skolearbeid Anonymkode: e1c41...f8c Enig! Nøyaktig det samme her. Ellers ville jeg sluttet å bekymre meg om jeg var pen nok/tynn nok. Anonymkode: f2c0d...de6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #12 Skrevet 2. mars 2019 ALT Da jeg var sytten-atten formet jeg store deler av mitt voksne liv. Anonymkode: 1d8e7...271 1
PurpleRain Skrevet 2. mars 2019 #13 Skrevet 2. mars 2019 Jeg ville unngått den situasjonen som utløste min angst. Men hvis jeg hadde visst da hva jeg har angst for nå/skulle utviklet angst for senere i livet, kunne det ført til at jeg begynte å slite med angst tidligere. Så jeg vet ikke🤔
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #14 Skrevet 2. mars 2019 Vært mindre usikker og ligget med en god del damer. Hadde kjangs på så mange men var usikker og viste ikke hvordan jeg skulle forholde meg til tilnærmelser og resultatet var at jeg aldri fikk meg noe. Anonymkode: e4354...bc7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #15 Skrevet 2. mars 2019 Fullført vgs og festet mindre. Anonymkode: 1472e...466 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #16 Skrevet 2. mars 2019 Ville startet på voksenlivet tidligst mulig. Tatt en enkel og grei utdannelse som gav en enkel og grei inntekt, funnet en grei kjæreste og startet familie tidlig i 20 årene. Frihet og lite ansvar gjør bare folk kjip, ulykkelig og talentløs til det meste. Anonymkode: 18791...ec3 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #17 Skrevet 2. mars 2019 Ingenting. Bortsett fra å stresse ned litt med tanke på å få meg kjæreste. Drømmemannen dukket opp fem år senere, og er fortsatt drømmemannen 15 år etter at jeg traff han. Ville også hatt en større trygghet for at jeg gjorde det riktige. Jeg ofret mye for skole og gode karakterer. Bekymret meg mye for valg av utdannelse, brukte tid på å vurdere ønsker/jobbmuligheter/byer/lønn. Men sett i etterkant er det nok det smarteste jeg noen gang har gjort. For valgene du tar da du er 17-19 i forhold til karakterer og studievalg former resten av livet ditt. Har nå en enorm frihet både når det kommer til veldig god økonomi og fleksibel jobb, og fundamentet for det ble skummelt nok lagt i slutten av tenårene. Anonymkode: 02e0c...013 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #18 Skrevet 2. mars 2019 Ville ikke hengt i det miljøet jeg hang i. Hadde gode og fine venninner som fortsatt er det den dag i dag (er 32 nå). Men vi hang med skikkelig dårlige fyrer. Ville spist sunt og trent. Ikke prøvd narkotika. Satset mer på skole og fullført utdannelsen mye tidligere enn hva jeg gjorde. Ville også valgt en annen utdanning. Ville ha blitt flinkere med økonomien min (bodde alene fra jeg var 17 år og hadde ikke peiling på økonomi). Alt har ordnet seg, men det var en veldig krokete og vanskelig vei jeg skapte for meg selv. Anonymkode: 9e879...e27 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #19 Skrevet 2. mars 2019 Dumpet kjæresten som viste seg å bli en gedigen klamp rundt foten i store deler av mitt voksne liv. Tatt påbygg. Brukt idiotsikker prevensjon. Anonymkode: b46c5...3f3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #20 Skrevet 2. mars 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville tatt en utdannelse. Jeg gjorde aldri det. Kanskje blitt veterinær eller noe sånt Nå er jeg over 50 og det er for sent. Anonymkode: b0da7...056 Aldri for sent! 😄 Anonymkode: 74ae7...f05 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå