AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1 Skrevet 2. mars 2019 Etter at Iglow fjernet en ingrediens har effekten forsvunnet.. Jeg har brukt iglow konstant siden det ble fjernet, men nå gir jeg opp. Det er unødvendig å bruke så mye penger på noe som ikke lenger virker. Er det noen som har et alternativ som virker? Ikke castor oil osv. Det har jeg forsøkt, og effekten kan ikke sammenlignes.. Anonymkode: 8a553...4f1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #2 Skrevet 2. mars 2019 Skal og vil du beholde synet ditt og øynene dine så holder du deg unna den typen produkter. TV2 har testet det omtalte produktet og tilsvarende produkter, de virker kun i folks hoder, når de tror sterkt nok, øyevippene forblir slik de forblir uten bruk av masse penger. Og dette var vel ikke svaret du ønsket. Anonymkode: aa9df...b68 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #3 Skrevet 2. mars 2019 Jeg brukte også iGlow tidligere (da det funka) og har vært på utkikk etter noe lignende. Etter litt research bestilte jeg noe på eBay som jeg fikk i går, så det gjenstår å se om det fungerer Vil ikke anbefale det før jeg vet at det funker selv. Da jeg brukte iGlow for første gang så jeg resultater etter 3 uker... Anonymkode: c1a12...7cc 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #4 Skrevet 2. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal og vil du beholde synet ditt og øynene dine så holder du deg unna den typen produkter. TV2 har testet det omtalte produktet og tilsvarende produkter, de virker kun i folks hoder, når de tror sterkt nok, øyevippene forblir slik de forblir uten bruk av masse penger. Og dette var vel ikke svaret du ønsket. Anonymkode: aa9df...b68 Så du mener at jeg kan tenke meg til lengre vipper? 🔮woooow, at jeg ikke tenkte på det Anonymkode: 8a553...4f1 2
Gjest bienvilleparish Skrevet 2. mars 2019 #6 Skrevet 2. mars 2019 Ånei, funker det ikke lenger? 😩 Har hatt min i 1,5 år nå så må snart ha ny. Funker det ikke på noen lenger?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #7 Skrevet 2. mars 2019 2 minutter siden, R730 skrev: Ånei, funker det ikke lenger? 😩 Har hatt min i 1,5 år nå så må snart ha ny. Funker det ikke på noen lenger? Nei, dessverre..... 🙄 Det er mulig man får litt lengre enn man har i utgangspunktet, men den store effekten er 100% borte. Anonymkode: 8a553...4f1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #8 Skrevet 2. mars 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Careprost. Anonymkode: 8fd30...9ee Hvor får man tak i det uten resept? Anonymkode: 8a553...4f1
Gjest bienvilleparish Skrevet 2. mars 2019 #9 Skrevet 2. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, dessverre..... 🙄 Det er mulig man får litt lengre enn man har i utgangspunktet, men den store effekten er 100% borte. Anonymkode: 8a553...4f1 Hvorfor fjernet de den ingrediensen da?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #10 Skrevet 2. mars 2019 7 timer siden, R730 skrev: Hvorfor fjernet de den ingrediensen da? Fordi det var prostaglandiner i. Anonymkode: 8a553...4f1
Djungelvrål Skrevet 2. mars 2019 #11 Skrevet 2. mars 2019 7 timer siden, R730 skrev: Hvorfor fjernet de den ingrediensen da? Fordi den er skadelig, jeg gikk med konstant rød vippekant hele tiden mens jeg brukte det. Sier seg selv da at det ikke er bra. Har lange vipper fra før så ikke noen krise for min del. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #12 Skrevet 2. mars 2019 Ser fullstendig idiot ut med mascara , kan ikke bruke det, så ble kjempe nedfor da iglow forandret på ingrediensene. Skal prøve vippe extensions istedet for å se hvordan jeg reagerer på det. Vipper må man jo ha. Anonymkode: 8ac88...b34
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #13 Skrevet 3. mars 2019 Jeg gikk fra vippeex. til iGlow fordi vippene ble så ødelagt.. Det er jo veldig fint, så går tilbake til det hvis ikke det finnes noe alternativ til serum. Jeg trivdes bare mye bedre med egne, lange vipper. Anonymkode: 8a553...4f1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #14 Skrevet 3. mars 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg gikk fra vippeex. til iGlow fordi vippene ble så ødelagt.. Det er jo veldig fint, så går tilbake til det hvis ikke det finnes noe alternativ til serum. Jeg trivdes bare mye bedre med egne, lange vipper. Anonymkode: 8a553...4f1 Blir de originale vippene ødelagt av vippeextensions? Anonymkode: acdec...a3b
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #15 Skrevet 3. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir de originale vippene ødelagt av vippeextensions? Anonymkode: acdec...a3b Ja, de blir slitt og kortere...🙄 Men så lenge man opprettholder så gjør det jo ikke noe.. Det er bare dyrt.. Anonymkode: 8a553...4f1 1
Kvalitet Skrevet 3. mars 2019 #16 Skrevet 3. mars 2019 Følger. Har samme erfaring som trådstarter. Vippene blir litt lenger, men ikke i nærheten hva de var med iglow før. Leter etter et alternativ
Djungelvrål Skrevet 3. mars 2019 #17 Skrevet 3. mars 2019 Akkurat nå, Kvalitet skrev: Følger. Har samme erfaring som trådstarter. Vippene blir litt lenger, men ikke i nærheten hva de var med iglow før. Leter etter et alternativ Skal ikke Stimulash være noe av det bedre man kan få tak i?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #18 Skrevet 3. mars 2019 Det er en grunn til at vippene ikke blir lange etter at de har fjernet en ingrediens, og det er selvfølgelig at den fjernede ingrediensen var farlig. Det finnes ingen trygge og naturlige snarveier til å få lenge vipper enn det du er født med. Enten må du utsette deg for farlige stoffer eller bruke falske vipper. Anonymkode: 27b79...4d2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #19 Skrevet 3. mars 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, de blir slitt og kortere...🙄 Men så lenge man opprettholder så gjør det jo ikke noe.. Det er bare dyrt.. Anonymkode: 8a553...4f1 Vel, vippene fornyes hver 6-8 uke. Dvs at vippene naturlig faller av og det vokser ut nye. Så det sliter isåfall veldig kortvarig på egne vipper. Så det er da ikke noe som vil merkes. Anonymkode: be169...241
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #20 Skrevet 3. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vel, vippene fornyes hver 6-8 uke. Dvs at vippene naturlig faller av og det vokser ut nye. Så det sliter isåfall veldig kortvarig på egne vipper. Så det er da ikke noe som vil merkes. Anonymkode: be169...241 Vel...Grunnen til at de blir kortere raskere og dermed oppleves mer slitt, er fordi vippeex. er "tungt" for de naturlige vippene (åpenbart), det fører til at de faller raskere av. Kortere syklus. Anonymkode: 8a553...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå