Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser det skiller en del på hva disse to koster. Er det noen som vet hva forskjellen på dem er?

Anonymkode: 6a0d8...56e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å Google å lese om de forskjellige? Her er hva jeg fant. Jeg hadde forøvrig den første. Super, liten og kjekk, men allikevel ikke helt fornøyd. Hadde jeg trengt en nå, hadde jeg gått for nr 2.  Begge vognene blir også litt mindre sammenslått når man tar av hjula.

Baby jogger City tour: 

Koster 2200,- ( lenge på tilbud til 1700,- før jul så kanskje litt surt å kjøpe den nå til 2200,-)

Kan kjøpe eget fotbrett til.

Ryggen går ikke så flatt.

Mange som klager på sete, at den ikke er dyp nok og det ser ut som ungen sklir ut. 

Vogn sammenslått: H 25 cm, L 56 cm, B 45 cm

Vogn utslått: H 98, L 91, B 45 cm

Vekt: 6,5 kg

Baby jogger City tour 2. En hel del forbedringer etter som jeg ser. 

Pris 3599,- (20 % på babybanden nå i helga ved bruk av kode, fåes på mail eller kanskje søke på nett, facebook)

Litt annerledes knapp på styret ift foldemekanismen. 

Integrert fotbrett

Dypere sete

Ryggen kan legges nesten flatt. 

-Kan kjøpe egen bag til som kan brukes fra nyfødt og opp til 9 kg. Mål: H 44, L 85, B 32 cm. Pris 1849,-

Kan kjøpe babyjogger city go i-size bilsete og feste på vogn. Pris 2999,-

Vogn sammenslått: H 19 , L 59.5, B 49.5 cm

Vogn utslått: H 103, L 96, B 49.5 cm

Vekt 6,5 kg (samme som nr 1)

Med begge vognene kan man kjøpe tilbehør som regntrekk og bøyle 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Nimneri skrev:

Er det ikke bare å Google å lese om de forskjellige? Her er hva jeg fant. Jeg hadde forøvrig den første. Super, liten og kjekk, men allikevel ikke helt fornøyd. Hadde jeg trengt en nå, hadde jeg gått for nr 2.  Begge vognene blir også litt mindre sammenslått når man tar av hjula.

Baby jogger City tour: 

Koster 2200,- ( lenge på tilbud til 1700,- før jul så kanskje litt surt å kjøpe den nå til 2200,-)

Kan kjøpe eget fotbrett til.

Ryggen går ikke så flatt.

Mange som klager på sete, at den ikke er dyp nok og det ser ut som ungen sklir ut. 

Vogn sammenslått: H 25 cm, L 56 cm, B 45 cm

Vogn utslått: H 98, L 91, B 45 cm

Vekt: 6,5 kg

Baby jogger City tour 2. En hel del forbedringer etter som jeg ser. 

Pris 3599,- (20 % på babybanden nå i helga ved bruk av kode, fåes på mail eller kanskje søke på nett, facebook)

Litt annerledes knapp på styret ift foldemekanismen. 

Integrert fotbrett

Dypere sete

Ryggen kan legges nesten flatt. 

-Kan kjøpe egen bag til som kan brukes fra nyfødt og opp til 9 kg. Mål: H 44, L 85, B 32 cm. Pris 1849,-

Kan kjøpe babyjogger city go i-size bilsete og feste på vogn. Pris 2999,-

Vogn sammenslått: H 19 , L 59.5, B 49.5 cm

Vogn utslått: H 103, L 96, B 49.5 cm

Vekt 6,5 kg (samme som nr 1)

Med begge vognene kan man kjøpe tilbehør som regntrekk og bøyle 

Takk, jeg googlet og leste tester pluss på Babyjogger sine nettsider, men det stod liksom bare «and more» osv., så innlegget ditt var til god hjelp. Spesielt dette med dypt sete. Vi har City Elite, og det med at sittestillingen ikke er topp er det vi misliker mest med den. Ønsker at han skal sitte ordentlig godt opp. Følte du at det var et problem med vogna? Endte med å bestille nr 1, men lurer på om jeg skal bytte da.

Anonymkode: 6a0d8...56e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...