AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1 Skrevet 2. mars 2019 Noen som kan hjelpe? begynner med p si at jeg har pratet med leget i flertall, men de kjenner litt og sir seg ferdig. Uten at jeg får mer svar, hjelp, forklaring... har tre barn, minste er tre år. Flere tøffe svangerskap, har vert gjennom flere inngrep i magen. Alt fra utskraping etter ma, fjerning av eggleder, hadtesnitt... opplever i dag at magen står ut, blåser seg fort opp ved inntak av mat/ drikke. En del smerter i nedre del av magen, ganske lineært med arrene mine. Ser direkte gravid ut, noe jeg opplever lite hyggelig. prøver nå å gå bed i vekt, men bekymret for magen. Den blåser seg jo enda smertefullt mye opp. Og er litt i villrede for hva som kan være årsak Anonymkode: f11a4...aff
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #2 Skrevet 2. mars 2019 Ibs, søk det opp 😊 du kan prøve fodmap diett. Anonymkode: 07c36...d02
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #3 Skrevet 2. mars 2019 Kan det være? Hadde slått det fra meg igrunnen iom jeg ikke er spesielt kvalm ikke har diaré ol.. men sliter med mye leddsmerter og utmattelse .. men har sett på dette i sammenheng med helt andre ting .. TS Anonymkode: f11a4...aff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå