AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1 Skrevet 2. mars 2019 Trenger noen tips da jeg ikke er flink med interiør. Anonymkode: b69b0...0f1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #2 Skrevet 2. mars 2019 Instagram og interiørmagasiner Anonymkode: 805fe...b6f
exictence Skrevet 2. mars 2019 #4 Skrevet 2. mars 2019 Får kanskje inspirasjon fra bilder, blader, nett. Men liker det enkelt og komfortabelt. Dermed gjør jeg det sånn.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #5 Skrevet 2. mars 2019 Innreder etter følgende tankegang: hvem er jeg/vi? Hvordan vil vi fremstå? Minner. Ting vi liker. Gjenbruk. Praktiske møbler. Praktisk bruk. Liker å ha det pent rundt meg uten å ta opp forbrukslån for å få det til. Blir så klart også påvirket av bilder på nett eller magasiner, men merker jeg får litt grøsninger av mange av interiørkontoene på Instagram hvor det er mye upersonlige stuer, alle stuene egentlig er veldig like og man får følelsen av å titte i en møbelkatalog. Ser ut som mange hjem i dag er helt blottet for familiebilder, personlige gjenstander osv. Anonymkode: 88862...a1a 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #6 Skrevet 2. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Innreder etter følgende tankegang: hvem er jeg/vi? Hvordan vil vi fremstå? Minner. Ting vi liker. Gjenbruk. Praktiske møbler. Praktisk bruk. Liker å ha det pent rundt meg uten å ta opp forbrukslån for å få det til. Blir så klart også påvirket av bilder på nett eller magasiner, men merker jeg får litt grøsninger av mange av interiørkontoene på Instagram hvor det er mye upersonlige stuer, alle stuene egentlig er veldig like og man får følelsen av å titte i en møbelkatalog. Ser ut som mange hjem i dag er helt blottet for familiebilder, personlige gjenstander osv. Anonymkode: 88862...a1a Så du setter hvordan dere vil fremstå foran ting dere liker ? Anonymkode: 7b50d...651
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #7 Skrevet 2. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så du setter hvordan dere vil fremstå foran ting dere liker ? Anonymkode: 7b50d...651 Hvordan vi vil fremstå = å vise frem vår personlighet gjennom ting vi liker, bilder og lignende. Anonymkode: 88862...a1a
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #8 Skrevet 2. mars 2019 Jeg lager album med inspirasjon. På Pinterest.com. Men stilen må samkjøres med mannen min, han er også glad i interiør og stil. Anonymkode: 63649...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå