AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1 Del Skrevet 2. mars 2019 Hvilke erfaringer har du gjort deg? Hjalp det deg? Hvor lang tid tok det før du eventuelt så forandringer? Hvilke bivirkninger fikk du? (stusser på at kviser er en bivirkninger når jeg fikk det for å forhindre nettopp det).. Til info har jeg bruke isotretinoin i to omganger tidligere og skal starte på pillene til uken. Anonymkode: 5a2b0...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #2 Del Skrevet 2. mars 2019 Ja jeg brukte det fra jeg var 16-19. Hadde plettfri hud! Men, da jeg sluttet ble huden like grusom som da jeg begynte som 16åring. Anonymkode: e88d4...d4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #3 Del Skrevet 2. mars 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg brukte det fra jeg var 16-19. Hadde plettfri hud! Men, da jeg sluttet ble huden like grusom som da jeg begynte som 16åring. Anonymkode: e88d4...d4c Takk for svar. Skjønner at det er ulempen, ja. Jeg er innstilt på å gå på dem så lenge hud, kropp og psyke responderer godt på dem. Anonymkode: 5a2b0...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #4 Del Skrevet 2. mars 2019 Trodde det bare var Diane som hjalp mot kviser jeg? Altså av p-piller? Så det med yasminelle var nytt for meg. Interessant! Anonymkode: c299e...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #5 Del Skrevet 2. mars 2019 Jeg har brukt yasmin/yasminelle i 15 år (begynte da jeg var 16), og kvisene ble fort borte. Nå er jeg i begynnelsen av 30 årene og har fortsatt fin hud. Problemet er at når jeg slutter på yasminelle så kommer kvisene tilbake, akkurat like ille som da jeg var 16. Anonymkode: 2e795...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #6 Del Skrevet 2. mars 2019 Jeg brukte den men hjalp ikke mye, hadde likevell alltid kviser, så når jeg sluttet på dem så jeg ingen forskjell. Når du gikk på isotretinoin, tok du full dose over kort tid, eller halv dose over lengre tid? Ser noen leger sverger til halv dose over lengre tid, men da får de fleste ikke langvarig effekt. Anonymkode: cdb09...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #7 Del Skrevet 2. mars 2019 For mange som sliter med acne så har ikke Yasminelle nok hormoner i seg til å fjerne dem .Det hjelper kanskje litt. Yasminelle har lite hormoner. Det er Diane som er beregnet for dette, de har mye mer hormoner. Men da også ofte mer bivirkninger for noen. Yasminelle er en helt vanlig p-pille som brukes av mange siden den inneholder lite hormoner. Anonymkode: 02aa1...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #8 Del Skrevet 2. mars 2019 litt off-topic, men jeg brukte et annet stoff i tennårene. Da jeg kuttet ut kom kvisene tilbake, så ville hudlegen at jeg tok litt solarium og kvisene forsvant. Sol er utrolig effektivt selv i moderate mengder. Har ingen tegn til kviser lenger. Anonymkode: 836a3...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #9 Del Skrevet 2. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg brukte den men hjalp ikke mye, hadde likevell alltid kviser, så når jeg sluttet på dem så jeg ingen forskjell. Når du gikk på isotretinoin, tok du full dose over kort tid, eller halv dose over lengre tid? Ser noen leger sverger til halv dose over lengre tid, men da får de fleste ikke langvarig effekt. Anonymkode: cdb09...1ec Jeg brukte «normal» til lav dose over tid x 2. Tålte ikke full dose Anonymkode: 5a2b0...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #10 Del Skrevet 2. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: For mange som sliter med acne så har ikke Yasminelle nok hormoner i seg til å fjerne dem .Det hjelper kanskje litt. Yasminelle har lite hormoner. Det er Diane som er beregnet for dette, de har mye mer hormoner. Men da også ofte mer bivirkninger for noen. Yasminelle er en helt vanlig p-pille som brukes av mange siden den inneholder lite hormoner. Anonymkode: 02aa1...c17 Jeg vet det. Spurte legen om Yasmin eller Diane, men hun ville sette meg på Yasminelle først. Om det hjelper, så er det Kanskje bedre å bruke disse. Anonymkode: 5a2b0...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #11 Del Skrevet 2. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har brukt yasmin/yasminelle i 15 år (begynte da jeg var 16), og kvisene ble fort borte. Nå er jeg i begynnelsen av 30 årene og har fortsatt fin hud. Problemet er at når jeg slutter på yasminelle så kommer kvisene tilbake, akkurat like ille som da jeg var 16. Anonymkode: 2e795...339 Ja, har skjønt at det kommer tilbake om en slutter. Om det fungerer på meg, er jeg uansett innstilt på å gå på dem så lenge jeg kan. Orker ikke bruke mer krefter på dette nå Anonymkode: 5a2b0...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #12 Del Skrevet 2. mars 2019 Jeg hadde litt kviser nå og da før, did see forsvant helt på Yasminelle. Jeg hadde ikke noe særlig bivirkninger annet enn en slags intens hodepine som varte ca en halv dag hver pille frie uke + lav sexlyst. Men sexlyst en kan ha hatt andre årsaker. Nå har jeg gått snart 3 måneder på loette og har ikke merket bivirkninger annet enn litt småkvoser slik jeg hadde før Yasminelle. Anonymkode: 995c4...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå