Gjest HarryDotter Skrevet 3. mars 2019 #121 Skrevet 3. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for kloke ord. 😊 Håper dette bedrer seg med tiden og evt dersom jeg finner en partner (er singel) som liker meg og da hele meg med de skavanker jeg har. Anonymkode: 182a6...cca Garantert at du finner det. Plutselig havner du med en fyr som godt kan tenke seg å ligge å se på den i beundring og bare kose med den 😄
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #122 Skrevet 3. mars 2019 1 time siden, HarryDotter skrev: Garantert at du finner det. Plutselig havner du med en fyr som godt kan tenke seg å ligge å se på den i beundring og bare kose med den 😄 Håper det. 😁 Anonymkode: 182a6...cca
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #123 Skrevet 4. mars 2019 Jeg har operert kjønnsleppene! Jeg fikk det dekket fordi de var så hemmende. Har fått et nytt (sex-)liv og er blitt mye mer fornøyd med hele meg! Anonymkode: 33956...5ce 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #124 Skrevet 4. mars 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Hvor? Anonymkode: 1fcef...7dc Alle har det. Eller er du en av de få som liker skeive peniser med hår og kviser? Eller digger du hengepung og mye løshud, eller foretrekker du en omskjært nydelig stake?. Ikke kom med det vær naturlig preiket, det kommer fra mennesker som sliter med komplekser. Anonymkode: fb967...a7f 1
Gjest Monsieur Beau Skrevet 4. mars 2019 #125 Skrevet 4. mars 2019 På 2.3.2019 den 5.35, AnonymBruker skrev: Når er de indre kjønnsleppene for store? Noen med erfaring eller synspunkter? 👱 Anonymkode: 9d31a...d1c Som mann har jeg sett mange kvinnekjønn. Altså ganske mange etterhvert. Kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har sett indre kjønnslepper som er "for store", eller stygge kvinnekjønn for den saks skyld. Dersom du skulle oppleve at du fysisk får vondt på en eller annen måte fordi kjønnsleppene dine er for store, så er det et medisinsk problem. Hvis ikke så er de hverken for store eller mindre pene.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #126 Skrevet 4. mars 2019 20 timer siden, HarryDotter skrev: Ja enig i det. Forstår den sårbarheten. Men viljens kraft er sterk. Man kan jobbe kraftig med innstillingen man har til egen kropp altså. Det vet jeg allt om. For jeg har alltid hatt dårlig selvtillit. Men jeg har skiftet syn til det positive fordi jeg har tatt flere runder med meg selv og gitt meg selv krav om å godta meg som den jeg er. Og det er befriende! Som mann var jeg bekymret for størrelsen på penis og om jeg kom for raskt og at den var stygg. Og dette er jo reelle ting som kan være fysisk hemmende for et godt sexliv. Men jeg jobbet mye med meg selv på dette og har fått et nytt syn på det nå som litt eldre. Det fungerer. Man må ikke la seg sluke av negative tanker rundt sin egen kropp. Vinkle det til noe positivt og man vil bli tryggere sammen med partner og atpåtil få et myyye bedre sexliv Nettopp, du forstår den sårbarheten fordi noe feiler deg nedentil. Selvfølgelig er det greit å slikke på slintrer da. Anonymkode: fb967...a7f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #127 Skrevet 4. mars 2019 20 timer siden, HarryDotter skrev: Erfaringsmessig vil idioter alltid forbli idioter, mens de gode evner å lytte og ta imot råd og trøst. Derfor henvender jeg meg til den dama med dårlig selvtillitt og ber henne heve seg over det. Jeg har litt erfaring på akkurat dette. Jeg hever meg over deg og henvender meg også til dama som sliter. To snitt og et klitorisløft og du kan date hvem du vil, med selvtillit som vises👍😁 Anonymkode: fb967...a7f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #128 Skrevet 4. mars 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har operert kjønnsleppene! Jeg fikk det dekket fordi de var så hemmende. Har fått et nytt (sex-)liv og er blitt mye mer fornøyd med hele meg! Anonymkode: 33956...5ce Flott! Anonymkode: fb967...a7f 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #129 Skrevet 4. mars 2019 På 2.3.2019 den 7.56, tdm900 skrev: De er uansett helt normale. Ehh nei.... Tror du skal lese definisjonen av "normal" i ordboka en gang til gitt... Anonymkode: 94fd6...468
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #130 Skrevet 4. mars 2019 On 3/2/2019 at 10:40 AM, AnonymBruker said: Absolutt ikke. Hvis ei jente treffer meg rent visuelt , så kan jeg heve meg flere nivå. Gjør hun ikke det, er det rett ut dagen etter. Anonymkode: fb967...a7f Exactly derfor, er du etter min mening ikke moden eller antageligvis gammel nokk til å gifte deg. Det er greit å ha preferanser, å finne seg noen på "sitt level" men når du vokser opp, å modner til vil du jo også innse at det er faktisk innsiden som teller i det lange løp. Uansett hvordan du vrir å vender på det. Gud forby om den fremtidige hustruen din skulle legge på seg av hva enn slags grunn 😛 Anonymkode: 91c94...334 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #131 Skrevet 4. mars 2019 Det å skal fremstille noe helt naturlig på en slik måte, er utrolig stygt gjort mot kvinner og dems naturlige underliv. Dem kan da faen ikke noe for hvordan underlivet skal se ut! Sånne idiotiske menn som dere er med på å gi kvinner grunner til å operere underlivet, og fremme generel plastik, som er utrolig dumt. Dere snakker om å ville ha naturlige kvinner men lange kjønnslepper skal de operere, for det er jo ikke unaturlig??? Alle menn som påstår ett helt normalt underliv er ekkelt bare pga kjønnsleppene, er ikke gamle nokk i hodet til å ha sex. Anonymkode: 91c94...334 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #132 Skrevet 4. mars 2019 Visste ikke at min fitte var så uatttraktiv. Jeg har sett selv i speilet at mine indre kjønnslepper synes og de stikker lengre ut enn de ytre. Får vente til jeg blir 18 så jeg kan operere de da. Er dette dealbreaker for gutter? Har ikke hatt sex enda.. Anonymkode: bb2c1...5cd
tdm900 Skrevet 4. mars 2019 #133 Skrevet 4. mars 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ehh nei.... Tror du skal lese definisjonen av "normal" i ordboka en gang til gitt... Anonymkode: 94fd6...468 Det meningen for være din!
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #134 Skrevet 4. mars 2019 33 minutter siden, tdm900 skrev: Det meningen for være din! Det er ikke en mening. Det er et objektivt faktum at ikke hele spekteret av variasjoner innen et felt kan omtales som normalt. De ekstreme tilfellene er ikke normale, det ville ha vært en selvmotsigelse. Anonymkode: 94fd6...468 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #135 Skrevet 4. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg ikke ønsker å slikke på slintrer som etter 40-50 blir rosin spaghettie. Gå hjem å vogg, triste KG ”mann“ Anonymkode: fb967...a7f Hvor gammel er du? Lite erfaring? Anonymkode: 182a6...cca 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #136 Skrevet 4. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Exactly derfor, er du etter min mening ikke moden eller antageligvis gammel nokk til å gifte deg. Det er greit å ha preferanser, å finne seg noen på "sitt level" men når du vokser opp, å modner til vil du jo også innse at det er faktisk innsiden som teller i det lange løp. Uansett hvordan du vrir å vender på det. Gud forby om den fremtidige hustruen din skulle legge på seg av hva enn slags grunn 😛 Anonymkode: 91c94...334 Ville det overraske deg hvis jeg sa jeg var godt over 30? Måten du skriver på er tragisk. I min omkrets vil ikke det å modnes være det samme som å la seg selv forfalle. Vi trener regelmessig, spiser meget sunt, drar til frisør og tannlege regelmessig, lukter godt, legesjekk regelmessig, reiser til utlandet 3 ganger i året. Ikke kom med det bedreviter tullet ditt, bare fordi damene mine er velstelt og jeg er i en posisjon der jeg kan ønske dette. Anonymkode: fb967...a7f 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #137 Skrevet 4. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det å skal fremstille noe helt naturlig på en slik måte, er utrolig stygt gjort mot kvinner og dems naturlige underliv. Dem kan da faen ikke noe for hvordan underlivet skal se ut! Sånne idiotiske menn som dere er med på å gi kvinner grunner til å operere underlivet, og fremme generel plastik, som er utrolig dumt. Dere snakker om å ville ha naturlige kvinner men lange kjønnslepper skal de operere, for det er jo ikke unaturlig??? Alle menn som påstår ett helt normalt underliv er ekkelt bare pga kjønnsleppene, er ikke gamle nokk i hodet til å ha sex. Anonymkode: 91c94...334 Det ER ekkelt rent visuelt. Det er mange damer som dropper mannfolk pga ekkelt utseende. Ikke prøv å si noe annet. Høy, mørk og stor der nede , kvinnfolk går i fistel. Lav og liten der nede, kvinnfolk er plutselig ikke så intr. Slapp av kvinnemenneske. Anonymkode: fb967...a7f 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #138 Skrevet 4. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ville det overraske deg hvis jeg sa jeg var godt over 30? Måten du skriver på er tragisk. I min omkrets vil ikke det å modnes være det samme som å la seg selv forfalle. Vi trener regelmessig, spiser meget sunt, drar til frisør og tannlege regelmessig, lukter godt, legesjekk regelmessig, reiser til utlandet 3 ganger i året. Ikke kom med det bedreviter tullet ditt, bare fordi damene mine er velstelt og jeg er i en posisjon der jeg kan ønske dette. Anonymkode: fb967...a7f Det er i høyeste grad overraskende at du er en voksen mann! Og velstelt? Betyr det også å legge seg under kniven for en helt unødvendig operasjon? Anonymkode: 1fcef...7dc 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #139 Skrevet 4. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Lite erfaring? Anonymkode: 182a6...cca Det har blitt mange faste forhold oppigjennom. Funket hersketeknikken din på meg?Nei. Anonymkode: fb967...a7f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #140 Skrevet 4. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er i høyeste grad overraskende at du er en voksen mann! Og velstelt? Betyr det også å legge seg under kniven for en helt unødvendig operasjon? Anonymkode: 1fcef...7dc Hvis du er en avviker,ja. Anonymkode: fb967...a7f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå