AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #101 Skrevet 3. mars 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Dette kommer fra ei som har mange preferanser når det gjelder en manns penis. Anonymkode: fb967...a7f Hæ? Hvor? Anonymkode: 1fcef...7dc
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #102 Skrevet 3. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk. Er for pysete til å gjøre noe med det så får vel ha de og er ikke bare leppene jeg ikke liker der så da måtte de rett å slett byttet alt der nede og det går jo ikke. Anonymkode: 182a6...cca 😄 Anonymkode: 9d31a...d1c
Gjest HarryDotter Skrevet 3. mars 2019 #103 Skrevet 3. mars 2019 På 2.3.2019 den 5.35, AnonymBruker skrev: Når er de indre kjønnsleppene for store? Noen med erfaring eller synspunkter? 👱 Anonymkode: 9d31a...d1c Finnes ikke for store eller for små kjønnslepper, sett fra et rent seksuellt perspektiv hos meg. Om det gir kvinnen fysiske plager er jo noe annet. Fitte er katastrofalt vakkert og pirrende uansett utseende på dem. Har sett kunstverk av noen store fyldige lepper samtidig som jeg også syntes de med "strek i bolla" er flotte. Kvinner må slutte å bekymre seg for utseende på kjønnsorganet deres. Menn flest forguder dem både fysisk og ikke minst psykisk.
Gjest HarryDotter Skrevet 3. mars 2019 #104 Skrevet 3. mars 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, har 3-5 cm lange kjønslepper og skulle gjerne hvert for uten. 😔 Anonymkode: 182a6...cca Hvorfor ville du vært foruten? Har du lyst å utdype det? For jeg som mann, sliter med å forstå hvorfor kvinner kan få ekstremt dårlig selvtillitt på noe som ikke har noen fysisk funksjon for nytelse under sex. Og menn flest bryr seg ikke om størrelsen på dem visuellt sett heller. Er dere redde dere skal havne i seng med en av de få promillene av menn som syntes korte lepper er et must?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #105 Skrevet 3. mars 2019 3 minutter siden, HarryDotter skrev: Hvorfor ville du vært foruten? Har du lyst å utdype det? For jeg som mann, sliter med å forstå hvorfor kvinner kan få ekstremt dårlig selvtillitt på noe som ikke har noen fysisk funksjon for nytelse under sex. Og menn flest bryr seg ikke om størrelsen på dem visuellt sett heller. Er dere redde dere skal havne i seng med en av de få promillene av menn som syntes korte lepper er et must? Les gjennom tråden, så ser du en mann som uttrykker ganske bastant at alt synlig er vemmelig. Anonymkode: c6266...825 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #106 Skrevet 3. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les gjennom tråden, så ser du en mann som uttrykker ganske bastant at alt synlig er vemmelig. Anonymkode: c6266...825 😎 Anonymkode: 9d31a...d1c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #107 Skrevet 3. mars 2019 6 minutter siden, HarryDotter skrev: Hvorfor ville du vært foruten? Har du lyst å utdype det? For jeg som mann, sliter med å forstå hvorfor kvinner kan få ekstremt dårlig selvtillitt på noe som ikke har noen fysisk funksjon for nytelse under sex. Og menn flest bryr seg ikke om størrelsen på dem visuellt sett heller. Er dere redde dere skal havne i seng med en av de få promillene av menn som syntes korte lepper er et must? Det går vel rett å slett i at når jeg som har det ikke synes det ser bra ut hvordan kan en annen gjøre det og man er ganske sårbar når det gjelder sex og nakenhet. Anonymkode: 182a6...cca
Gjest HarryDotter Skrevet 3. mars 2019 #108 Skrevet 3. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les gjennom tråden, så ser du en mann som uttrykker ganske bastant at alt synlig er vemmelig. Anonymkode: c6266...825 Men lar man EN mann på et forum styre selvtilliten og kroppsbildet sitt?? Hvorfor? Hvorfor gir ikke mitt synspunkt på kjønnslepper denne brukeren dertil positive vibber? Det er faktisk flest av oss. De som enten ikke bryr seg om utseende på dem fordi de liker dem uansett og de som liker både lange og korte lepper. Personlig liker jeg de ekstra godt lange, fordi jeg elsker å slikke og kjenne dem godt med tungen og leppene mine. I tillegg til å se dem legge seg rundt skaftet mitt når vi puler. Ubeskrivlig digg! Mens korte lepper er superfine på en annen måte. Man trenger ikke like det ene og forakte det andre. Man finner raskt ut om en person av interesse, er overfladiske på slike ting. Bruk tiden på menn som liker kvinnekroppen akkurat slik den er....i mangfoldets stand.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #109 Skrevet 3. mars 2019 1 minutt siden, HarryDotter skrev: Men lar man EN mann på et forum styre selvtilliten og kroppsbildet sitt?? Hvorfor? Hvorfor gir ikke mitt synspunkt på kjønnslepper denne brukeren dertil positive vibber? Det er faktisk flest av oss. De som enten ikke bryr seg om utseende på dem fordi de liker dem uansett og de som liker både lange og korte lepper. Personlig liker jeg de ekstra godt lange, fordi jeg elsker å slikke og kjenne dem godt med tungen og leppene mine. I tillegg til å se dem legge seg rundt skaftet mitt når vi puler. Ubeskrivlig digg! Mens korte lepper er superfine på en annen måte. Man trenger ikke like det ene og forakte det andre. Man finner raskt ut om en person av interesse, er overfladiske på slike ting. Bruk tiden på menn som liker kvinnekroppen akkurat slik den er....i mangfoldets stand. Liker det du skriver. Godt å lese. Anonymkode: 182a6...cca 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #110 Skrevet 3. mars 2019 Akkurat nå, HarryDotter skrev: Men lar man EN mann på et forum styre selvtilliten og kroppsbildet sitt?? Hvorfor? Hvorfor gir ikke mitt synspunkt på kjønnslepper denne brukeren dertil positive vibber? Det er faktisk flest av oss. De som enten ikke bryr seg om utseende på dem fordi de liker dem uansett og de som liker både lange og korte lepper. Personlig liker jeg de ekstra godt lange, fordi jeg elsker å slikke og kjenne dem godt med tungen og leppene mine. I tillegg til å se dem legge seg rundt skaftet mitt når vi puler. Ubeskrivlig digg! Mens korte lepper er superfine på en annen måte. Man trenger ikke like det ene og forakte det andre. Man finner raskt ut om en person av interesse, er overfladiske på slike ting. Bruk tiden på menn som liker kvinnekroppen akkurat slik den er....i mangfoldets stand. Som en annen skrev, dette er et svært sensitivt tema for den det gjelder så av hundre positive røster hører man kun den ene negative. Du kan ikke være så streng på hva andre folk skal lytte til, du må akseptere at folk er usikre og at kjipe folk trykker dem enda mer ned. Gå heller løs på idioten! Anonymkode: c6266...825 1
Gjest HarryDotter Skrevet 3. mars 2019 #111 Skrevet 3. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går vel rett å slett i at når jeg som har det ikke synes det ser bra ut hvordan kan en annen gjøre det og man er ganske sårbar når det gjelder sex og nakenhet. Anonymkode: 182a6...cca Ja enig i det. Forstår den sårbarheten. Men viljens kraft er sterk. Man kan jobbe kraftig med innstillingen man har til egen kropp altså. Det vet jeg allt om. For jeg har alltid hatt dårlig selvtillit. Men jeg har skiftet syn til det positive fordi jeg har tatt flere runder med meg selv og gitt meg selv krav om å godta meg som den jeg er. Og det er befriende! Som mann var jeg bekymret for størrelsen på penis og om jeg kom for raskt og at den var stygg. Og dette er jo reelle ting som kan være fysisk hemmende for et godt sexliv. Men jeg jobbet mye med meg selv på dette og har fått et nytt syn på det nå som litt eldre. Det fungerer. Man må ikke la seg sluke av negative tanker rundt sin egen kropp. Vinkle det til noe positivt og man vil bli tryggere sammen med partner og atpåtil få et myyye bedre sexliv
Gjest HarryDotter Skrevet 3. mars 2019 #112 Skrevet 3. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som en annen skrev, dette er et svært sensitivt tema for den det gjelder så av hundre positive røster hører man kun den ene negative. Du kan ikke være så streng på hva andre folk skal lytte til, du må akseptere at folk er usikre og at kjipe folk trykker dem enda mer ned. Gå heller løs på idioten! Anonymkode: c6266...825 Erfaringsmessig vil idioter alltid forbli idioter, mens de gode evner å lytte og ta imot råd og trøst. Derfor henvender jeg meg til den dama med dårlig selvtillitt og ber henne heve seg over det. Jeg har litt erfaring på akkurat dette.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #113 Skrevet 3. mars 2019 10 minutter siden, HarryDotter skrev: Erfaringsmessig vil idioter alltid forbli idioter, mens de gode evner å lytte og ta imot råd og trøst. Derfor henvender jeg meg til den dama med dårlig selvtillitt og ber henne heve seg over det. Jeg har litt erfaring på akkurat dette. Jeg er redd mange unge jenter leser slik drit på nettet og får enda flere komplekser de ikke trenger eller egentlig har grunn til å ha. Så en filleristing er høyst nødvendig i blant. Anonymkode: c6266...825 2
Gjest HarryDotter Skrevet 3. mars 2019 #114 Skrevet 3. mars 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er redd mange unge jenter leser slik drit på nettet og får enda flere komplekser de ikke trenger eller egentlig har grunn til å ha. Så en filleristing er høyst nødvendig i blant. Anonymkode: c6266...825 I virkeligheten trenger sånne menn å filleristes. Lite hjelper å kneble dem på nett.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #115 Skrevet 3. mars 2019 Morsomt hvordan menn skal filleristes for sine preferanser mens damer kan si hva de vil om penisstørrelse og høyde til menn. Gir jo ingen mening egentlig😂 Anonymkode: 5cce0...5ce 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #116 Skrevet 3. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Morsomt hvordan menn skal filleristes for sine preferanser mens damer kan si hva de vil om penisstørrelse og høyde til menn. Gir jo ingen mening egentlig😂 Anonymkode: 5cce0...5ce Det er vel ikke preferansene til denne spesifikke brukeren det reageres på, men ordbruken. Anonymkode: 1fcef...7dc 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #117 Skrevet 3. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er vel ikke preferansene til denne spesifikke brukeren det reageres på, men ordbruken. Anonymkode: 1fcef...7dc Damer sier jo hele tiden at mikropenis er såå turn off osv, så da må de sannelig tåle å høre menns preferanser. Vi lever i et overfladisk samfunn der bare de beste er bra nok. Sånn er det bare desverre. Anonymkode: 5cce0...5ce 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #118 Skrevet 3. mars 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Damer sier jo hele tiden at mikropenis er såå turn off osv, så da må de sannelig tåle å høre menns preferanser. Vi lever i et overfladisk samfunn der bare de beste er bra nok. Sånn er det bare desverre. Anonymkode: 5cce0...5ce Synes ikke at det er greit at det bare er sånn. Ingen er perfekt og alle har noe, men hvorfor skal folk være stygge pga at andres skavanker. Skulle vært et samfunn der alle ble akseptert som de var. Anonymkode: 182a6...cca 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #119 Skrevet 3. mars 2019 43 minutter siden, AnonymBruker said: Damer sier jo hele tiden at mikropenis er såå turn off osv, så da må de sannelig tåle å høre menns preferanser. Vi lever i et overfladisk samfunn der bare de beste er bra nok. Sånn er det bare desverre. Anonymkode: 5cce0...5ce Igjen.... det er ikke preferansene hans men ordbruken. Anonymkode: 1fcef...7dc 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #120 Skrevet 3. mars 2019 1 time siden, HarryDotter skrev: Ja enig i det. Forstår den sårbarheten. Men viljens kraft er sterk. Man kan jobbe kraftig med innstillingen man har til egen kropp altså. Det vet jeg allt om. For jeg har alltid hatt dårlig selvtillit. Men jeg har skiftet syn til det positive fordi jeg har tatt flere runder med meg selv og gitt meg selv krav om å godta meg som den jeg er. Og det er befriende! Som mann var jeg bekymret for størrelsen på penis og om jeg kom for raskt og at den var stygg. Og dette er jo reelle ting som kan være fysisk hemmende for et godt sexliv. Men jeg jobbet mye med meg selv på dette og har fått et nytt syn på det nå som litt eldre. Det fungerer. Man må ikke la seg sluke av negative tanker rundt sin egen kropp. Vinkle det til noe positivt og man vil bli tryggere sammen med partner og atpåtil få et myyye bedre sexliv Takk for kloke ord. 😊 Håper dette bedrer seg med tiden og evt dersom jeg finner en partner (er singel) som liker meg og da hele meg med de skavanker jeg har. Anonymkode: 182a6...cca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå