AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #41 Skrevet 2. mars 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er nok @Tigertone fornøyd med underlivet sitt, siden hun ikke forstår at noen skulle ville forandre på dette. Et eksempel. En stor hårete føflekk midt i ansiktet gjør ikke vondt, den hindrer deg heller ikke i å gjøre dagens gjøremål, meeen ønsker du å ha den der?? Just asking... Anonymkode: fb967...a7f Er litt forskjell på trynet til et menneske og fitta, mener jeg. Hva med alle disse nymotens tatoene unge kvinner ødelegger kroppen sin med? Anonymkode: 9d31a...d1c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #42 Skrevet 2. mars 2019 5 minutter siden, Tigertone skrev: Da leste du ikke svaret mitt skikkelig. Jeg sier ikke jeg er mot operasjoner i/på underlivet, men man skal ikke gjøre det uten å tenke seg om. Det er alt for mange unge jenter mellom 16-25 som vil fikse på underlivet fordi de mener de har unormalt store kjønnslepper, når sannheten er at de fleste av disse jentene har helt normal størrelse/lengde. Mange av disse gjør det uten å ha sett et eneste bilde av et annet underliv for å sammenligne. Det å operere på kjønnsleppene kan føre til unødige skader i nervene, som bl.a. kan bidra til å miste følsomheten. Om man har det som anses for unormalt lange indre kjønnslepper, da er selvfølgelig kirurgisk inngrep veien å gå. Men da må man jo faktisk vite at det er behov. For hva er det TS ser på som lange kjønnslepper? De aller fleste indre kjønnslepper stikker litt nedenfor/utenfor de ytre kjønnsleppene. Så jeg er ikke i mot operasjon, og om man vil operere eller ikke må jo være opp til hver enkelt, men jeg sier at man ikke skal gjøre det uten å tenke seg godt om hvis det "bare" er kirurgisk. Det er forbundet med en god del mindre risiko å fjerne føflekker på kroppen enn det er å kutte av deler av kjønnsleppene. Det burde være noe man tenker nøye gjennom, og setter seg godt inn i, før man vurderer det. Vel og bra svart. Må bare få pressisere at det finnes en stor andel kvinner der ute som har fått det mye bedre med seg selv etter en slik operasjon og skulle ønske de gjorde det for 10 år siden. Det er like så viktig å ikke skremme slike kvinner unødig. Har ikke lest skrekkscenarier om noen kvinner som har utført intimkirurgi de siste årene. Det er helt nye metoder nå. Anonymkode: fb967...a7f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #43 Skrevet 2. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er litt forskjell på trynet til et menneske og fitta, mener jeg. Hva med alle disse nymotens tatoene unge kvinner ødelegger kroppen sin med? Anonymkode: 9d31a...d1c Så ekkelt du ordlegger deg... Anonymkode: fb967...a7f 1
Tigertone Skrevet 2. mars 2019 #44 Skrevet 2. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vel og bra svart. Må bare få pressisere at det finnes en stor andel kvinner der ute som har fått det mye bedre med seg selv etter en slik operasjon og skulle ønske de gjorde det for 10 år siden. Det er like så viktig å ikke skremme slike kvinner unødig. Har ikke lest skrekkscenarier om noen kvinner som har utført intimkirurgi de siste årene. Det er helt nye metoder nå. Anonymkode: fb967...a7f Helt klart, og man skal ikke kimse av selvbilde. Så har man undersøkt godt på forhånd, lest seg opp på inngrep o.l., så må man ta selvbildet med i betraktning. Og de nye metodene er helt klart bedre enn de gamle, selv om det fortsatt kan få negative konsekvenser om man er uheldig. Det er derfor det må være gjennomtenkt. 1
janeikanskje Skrevet 2. mars 2019 #45 Skrevet 2. mars 2019 (endret) . Endret 17. juni 2019 av janeikanskje 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #46 Skrevet 2. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Refererarium AD infinitum 😝 Trekker ungdomskortet bare fordi jeg ikke liker salongdører😂 Anonymkode: fb967...a7f Håper jo for din egen del at du er ungdom sånn som du skriver. 🤦🏼♀️ Anonymkode: 62f70...e27 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #47 Skrevet 2. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt feil. De fleste menn vil ha innie’s, not an outie. Hadde aldri gifta meg med en outie. Anonymkode: fb967...a7f 😂 aldri hørt noen menn bruke ord som «innie’s og outie» Kan godt hende du aldri blir gift heller da 👍🏻 Anonymkode: 62f70...e27 9
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #48 Skrevet 2. mars 2019 Fra TS: hengegardinet forstår jeg. Er de plagsomme, så trekk de til side og la ham trenge inn. Tror neppe han bryr seg om åssen de ser ut. 😍 Anonymkode: 9d31a...d1c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #49 Skrevet 2. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg og mange andre er det ikke ønskelig å gifte seg med noe som ikke tiltaler deg der nede. TS ville vite hva vi mente om lange kjønnslepper og jeg har gitt mitt bidrag😃 Anonymkode: fb967...a7f Bare et spm. Dersom du likte dama på alt annet, nen hun hadde lange kjønnslepper er det da grunn til ikke giftemål? Anonymkode: 182a6...cca
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #50 Skrevet 2. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel og bra svart. Må bare få pressisere at det finnes en stor andel kvinner der ute som har fått det mye bedre med seg selv etter en slik operasjon og skulle ønske de gjorde det for 10 år siden. Anonymkode: fb967...a7f Problemet er ikke kjønnsleppene, problemet er at de ikke hadde det bedre med seg selv. Jeg føler meg ganske sikker på at mange av dem nå har funnet noe nytt å føle seg uvel av, kanskje lårene? rumpa? nesen? Anonymkode: edeb2...e2c 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #51 Skrevet 2. mars 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare et spm. Dersom du likte dama på alt annet, nen hun hadde lange kjønnslepper er det da grunn til ikke giftemål? Anonymkode: 182a6...cca Selvsagt ikke, men jeg er jo ikke mann. 😊 Anonymkode: 9d31a...d1c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #52 Skrevet 2. mars 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er ikke kjønnsleppene, problemet er at de ikke hadde det bedre med seg selv. Jeg føler meg ganske sikker på at mange av dem nå har funnet noe nytt å føle seg uvel av, kanskje lårene? rumpa? nesen? Anonymkode: edeb2...e2c Der berørte du det essensielle. Skulle ønske jeg hadde ei mindre storetå. 😬 Anonymkode: 9d31a...d1c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #53 Skrevet 2. mars 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😂 aldri hørt noen menn bruke ord som «innie’s og outie» Kan godt hende du aldri blir gift heller da 👍🏻 Anonymkode: 62f70...e27 Kan det være fordi du kun leser norske tråder? Skjønner ikke hvorfor du ler av det. Anonymkode: fb967...a7f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #54 Skrevet 2. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der berørte du det essensielle. Skulle ønske jeg hadde ei mindre storetå. 😬 Anonymkode: 9d31a...d1c Æsj , feile tær er ekkelt. Gå å fiks det. Anonymkode: fb967...a7f 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #55 Skrevet 2. mars 2019 36 minutter siden, AnonymBruker said: 😂 aldri hørt noen menn bruke ord som «innie’s og outie» Kan godt hende du aldri blir gift heller da 👍🏻 Anonymkode: 62f70...e27 Uttrykket blir brukt, men om navler. Ts er nok ikke gammel nok til å vite det. Anonymkode: 1fcef...7dc 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #56 Skrevet 2. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Uttrykket blir brukt, men om navler. Ts er nok ikke gammel nok til å vite det. Anonymkode: 1fcef...7dc Brukes til begge. Anonymkode: fb967...a7f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #57 Skrevet 2. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Neineinei, det er ikke det. Jeg sier jo at metodene har blitt mye bedre iht intimkirurgi. Jeg vet at mange kvinner sliter noe veldig med utseendet der nede. Og skjøre vekk en cm eller to der nede er vel ikke noe hokus pokus, når de allerede griner seg i søvn?? Anonymkode: fb967...a7f Og det er pga sånne som deg som nå har brukt 5 sider i tråden for å slenge dritt om kvinner som har synlige innvendige kjønnslepper. Unge kvinner blir usikre og tror fort at alle er som deg. Heldigvis så bryr de aller færreste menn seg om hvordan kjønnsleppene ser ut. Det har vært mange tråder her inne om dette og i dem er det mange menn som sier at det spiller null rolle. 50% av kvinnene har synlige innvendige kjønnslepper. Så at du synes halvparten av alle kvinnelige underliv er stygge, ja det sier litt om deg. Anonymkode: c6c71...990 10
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #58 Skrevet 2. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uttrykket blir brukt, men om navler. Ts er nok ikke gammel nok til å vite det. Anonymkode: 1fcef...7dc https://www.rebelcircus.com/blog/why-are-outie-vaginas-perceived-as-ugly/ Anonymkode: fb967...a7f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #59 Skrevet 2. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj , feile tær er ekkelt. Gå å fiks det. Anonymkode: fb967...a7f 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj , feile tær er ekkelt. Gå å fiks det. Anonymkode: fb967...a7f Ja, men stortåa er middels, tror jeg. 😂 Anonymkode: 9d31a...d1c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #60 Skrevet 2. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: https://www.rebelcircus.com/blog/why-are-outie-vaginas-perceived-as-ugly/ Anonymkode: fb967...a7f Ok, du får den. Men jeg ser at du til nå har 42 innlegg i tråden. Det var voldsomt til engasjement. Hvorfor? Anonymkode: 1fcef...7dc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå