Gå til innhold

Kjønnslepper

Fremhevede innlegg

Skrevet

lepper er lepper 

og 

mus er mus 

for ikke å snakke om fitte...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er TS. Startet denne tråden av nysgjerrighet. Blir litt skremt av all responsen. Hva i alle dager har noen cm.  med det narurligste en kvinne kan ha noe med hennes sexliv å gjøre? Kan forstå gutter som synes penisen er unormal, skjønt de fleste engster seg unødvendig. De siste årenes fokusering på hvordan underlivet ser ut, er skremmende! Fortsett gjerne debatten/kveruleringen. Tråden overgår snart alle penistrådene her inne. 🙈

Anonymkode: 9d31a...d1c

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg, brukerdebatt, brukerangrep, spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Kan de indre kjønnsleppene bli så store at inntrengning med en vanlig penis blir vanskelig? 

AnonymBruker
Skrevet
På 6.3.2019 den 14.58, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er TS. Startet denne tråden av nysgjerrighet. Blir litt skremt av all responsen. Hva i alle dager har noen cm.  med det narurligste en kvinne kan ha noe med hennes sexliv å gjøre? Kan forstå gutter som synes penisen er unormal, skjønt de fleste engster seg unødvendig. De siste årenes fokusering på hvordan underlivet ser ut, er skremmende! Fortsett gjerne debatten/kveruleringen. Tråden overgår snart alle penistrådene her inne. 🙈

Det er EN mann som har skrevet her inne som hater lengre indre kjønnslepper. Han får date de 30-40% som har korte indre kjønnslepper. Trist at en person er så fokusert på et kjønnsorgan. Hvordan ser hans penis og baller ut?. Heldigvis har de fleste kvinner menn som ikke bryr seg og som er modne i hodet. For mange år siden var jeg bestemt på å operere meg. Trodde jeg var unormal med lengre indre kjønnslepper. Nevnte det i forbifarten for mannen og han ble kjempesur. Opererte jeg meg var jeg helt idiot og han vurderte å gå om jeg gjorde det. Så han har jeg holdt fast på. Og heldigvis har jeg blitt voksen og skjønte at det er helt normalt. Samfunnet vårt har blitt ganske sykt. 

Anonymkode: 818a2...8e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 6.3.2019 den 14.40, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp det jeg digger ( oralsex) , men må jeg like det samme som deg?

Anonymkode: fb967...a7f

Nei, det må du ikke. Jeg liker alt, men syns store er mer sexy fordi det er mer synlig og mer å "jobbe" med. Ville aldri formidlet mine preferanser til noen jeg hadde tenkt å ha sex med, hadde blitt gledelig overrasket hvis det klaffet. Skjønner ikke hvordan man kan være negativ til kropp. Små, trange, store, pene pupper, fitter, pikker, rumper er ingen garanti for fantastisk sex. Funksjon overgår design alltid!

Anonymkode: da685...a65

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det må du ikke. Jeg liker alt, men syns store er mer sexy fordi det er mer synlig og mer å "jobbe" med. Ville aldri formidlet mine preferanser til noen jeg hadde tenkt å ha sex med, hadde blitt gledelig overrasket hvis det klaffet. Skjønner ikke hvordan man kan være negativ til kropp. Små, trange, store, pene pupper, fitter, pikker, rumper er ingen garanti for fantastisk sex. Funksjon overgår design alltid!

Mere å jobbe med? Hvor hardt på du jobbe med kjønnslepper. Tror det er det samme som å ha snegler i munnen😳

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Mere å jobbe med? Hvor hardt på du jobbe med kjønnslepper. Tror det er det samme som å ha snegler i munnen😳

Du har hatt mye snegler i munnen ettersom du vet hvordan det kjennes ut eller?

Anonymkode: 45fb6...67f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er vel kanskje ikke dette plassen for en anatomi leksjon, men jeg liker å slikke alt, ikke bare klitoris. Kjønnslepper fylles med blod og blir harde og store når man blir kåt nok. Så, nei, det er ikke som å ha snegler i munnen, mer som å suge en slapp pikk stiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...