Master1 Skrevet 6. mars 2019 #181 Skrevet 6. mars 2019 lepper er lepper og mus er mus for ikke å snakke om fitte...
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #182 Skrevet 6. mars 2019 Nei, jeg er TS. Startet denne tråden av nysgjerrighet. Blir litt skremt av all responsen. Hva i alle dager har noen cm. med det narurligste en kvinne kan ha noe med hennes sexliv å gjøre? Kan forstå gutter som synes penisen er unormal, skjønt de fleste engster seg unødvendig. De siste årenes fokusering på hvordan underlivet ser ut, er skremmende! Fortsett gjerne debatten/kveruleringen. Tråden overgår snart alle penistrådene her inne. 🙈 Anonymkode: 9d31a...d1c 1
Elaine Marley Skrevet 9. mars 2019 #183 Skrevet 9. mars 2019 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg, brukerdebatt, brukerangrep, spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #184 Skrevet 10. mars 2019 Kan de indre kjønnsleppene bli så store at inntrengning med en vanlig penis blir vanskelig? Anonymkode: 9d31a...d1c
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #185 Skrevet 10. mars 2019 På 6.3.2019 den 14.58, AnonymBruker skrev: Nei, jeg er TS. Startet denne tråden av nysgjerrighet. Blir litt skremt av all responsen. Hva i alle dager har noen cm. med det narurligste en kvinne kan ha noe med hennes sexliv å gjøre? Kan forstå gutter som synes penisen er unormal, skjønt de fleste engster seg unødvendig. De siste årenes fokusering på hvordan underlivet ser ut, er skremmende! Fortsett gjerne debatten/kveruleringen. Tråden overgår snart alle penistrådene her inne. 🙈 Anonymkode: 9d31a...d1c Det er EN mann som har skrevet her inne som hater lengre indre kjønnslepper. Han får date de 30-40% som har korte indre kjønnslepper. Trist at en person er så fokusert på et kjønnsorgan. Hvordan ser hans penis og baller ut?. Heldigvis har de fleste kvinner menn som ikke bryr seg og som er modne i hodet. For mange år siden var jeg bestemt på å operere meg. Trodde jeg var unormal med lengre indre kjønnslepper. Nevnte det i forbifarten for mannen og han ble kjempesur. Opererte jeg meg var jeg helt idiot og han vurderte å gå om jeg gjorde det. Så han har jeg holdt fast på. Og heldigvis har jeg blitt voksen og skjønte at det er helt normalt. Samfunnet vårt har blitt ganske sykt. Anonymkode: 818a2...8e4 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #186 Skrevet 10. mars 2019 På 6.3.2019 den 14.40, AnonymBruker skrev: Det er jo nettopp det jeg digger ( oralsex) , men må jeg like det samme som deg? Anonymkode: fb967...a7f Nei, det må du ikke. Jeg liker alt, men syns store er mer sexy fordi det er mer synlig og mer å "jobbe" med. Ville aldri formidlet mine preferanser til noen jeg hadde tenkt å ha sex med, hadde blitt gledelig overrasket hvis det klaffet. Skjønner ikke hvordan man kan være negativ til kropp. Små, trange, store, pene pupper, fitter, pikker, rumper er ingen garanti for fantastisk sex. Funksjon overgår design alltid! Anonymkode: da685...a65
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #187 Skrevet 11. mars 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det må du ikke. Jeg liker alt, men syns store er mer sexy fordi det er mer synlig og mer å "jobbe" med. Ville aldri formidlet mine preferanser til noen jeg hadde tenkt å ha sex med, hadde blitt gledelig overrasket hvis det klaffet. Skjønner ikke hvordan man kan være negativ til kropp. Små, trange, store, pene pupper, fitter, pikker, rumper er ingen garanti for fantastisk sex. Funksjon overgår design alltid! Anonymkode: da685...a65 Mere å jobbe med? Hvor hardt på du jobbe med kjønnslepper. Tror det er det samme som å ha snegler i munnen😳 Anonymkode: fb967...a7f
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #188 Skrevet 11. mars 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Mere å jobbe med? Hvor hardt på du jobbe med kjønnslepper. Tror det er det samme som å ha snegler i munnen😳 Anonymkode: fb967...a7f Du har hatt mye snegler i munnen ettersom du vet hvordan det kjennes ut eller? Anonymkode: 45fb6...67f 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #189 Skrevet 12. mars 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Mere å jobbe med? Hvor hardt på du jobbe med kjønnslepper. Tror det er det samme som å ha snegler i munnen😳 Anonymkode: fb967...a7f Nå er vel kanskje ikke dette plassen for en anatomi leksjon, men jeg liker å slikke alt, ikke bare klitoris. Kjønnslepper fylles med blod og blir harde og store når man blir kåt nok. Så, nei, det er ikke som å ha snegler i munnen, mer som å suge en slapp pikk stiv. Anonymkode: da685...a65
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå