AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1 Skrevet 2. mars 2019 Mener selv de er penere og bedre en andre? Hva er deres inntrykk og erfaring? Anonymkode: 7a6e8...a2d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #2 Skrevet 2. mars 2019 Jeg kjenner også lave normalt søte damer med mer selvtillit enn meg. Selv er jeg pen og slank, får høre at jeg er pen isåfall. Men jeg vil jo ha flere verdier enn utseendet. Men jeg føler at man fortere oppfattes som vitch dersom man har med seg et veldig pent utseende. Det har jeg jente sagt direkte til meg, jeg var så fortvilet av at samme hvor jeg var så var det vanskelig å fi kvinnelige venner. Begynte på folkehøgskole for mange år siden og det ble drikking, jeg ble også litt beruset og turte å åpne meg mer, sa at jeg opplevde utestenging osv gjennom hele grunnskolen+ videregående. Hun sa at hun trodde jeg var bitchen, men fikk annet inntrykk da jeg åpnet meg. Jeg snte ikke at jeg kunne se så selvsikker ut utenfra. I tillegg tror folk fortere at vi prøver oss på menn så fort vi bare snakker med dem. Men særlig høy på meg selv er jeg ikke. Og jeg har avvist alle menn som har prøvd seg, mulig folk mener jeg er høy på meg selv av den grunn, men jeg sliter virkelig med å finne mennene attraktive! Likevel har jeg vært forelsket siden jeg var 16, ikke i samme person, men jeg turte aldri å ta steget med noen av de og han siste tenker jeg på på 3.året nå. Og jeg er redd st min eneste seier kan være å si det til han for å komme meg videre. Anonymkode: d1e19...097
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #3 Skrevet 2. mars 2019 Det kommer an på. Er folk faktisk penere enn gjennomsnittet og i tillegg smarte og sympatiske så får de langt mer positiv oppmerksomhet som igjen fører til enklere suksess... Anonymkode: 583b6...93f 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #4 Skrevet 2. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer an på. Er folk faktisk penere enn gjennomsnittet og i tillegg smarte og sympatiske så får de langt mer positiv oppmerksomhet som igjen fører til enklere suksess... Anonymkode: 583b6...93f Man trenger ikke så mye sympati for å få suksess. Har jeg råflott venninne som ikke har sympati eller empati..hun er bra selskap, men ikke ei jeg kunne lent meg på ved problemer. Ikke fordi hun er slem, men fordi hun foreløpig har hatt et såpass enkelt liv at hun ikke skjønner seg på alle problemer. Anonymkode: d1e19...097
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #5 Skrevet 2. mars 2019 De peneste damene jeg har truffet har ikke levd opp til det. De har tvert i mot vært over snittet sympatiske. Heller hatt inntrykk av at de jobber litt ekstra hardt for at folk skal se at de er mer en et pent ytre. F.eks med å ta krevende utdannelser som gir krevende jobber. Anonymkode: c8096...5ed 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #6 Skrevet 2. mars 2019 Jeg føler det er litt 50/50. Noen er det, og andre er det overhodet ikke. Kommer helt an på oppvekst og miljø. Alle i jentegjengen min er veldig pene jenter men alle er utrolig sympatiske, inkluderende og med helt vanlig selvtillit. Men når vi gikk på vgs så hadde vi en annen jentengjeng på skolen vår som var skikkelig bitchy og mye mer høy på seg selv. De kalte seg selv for «plasticsa» (kødder ikke engang😂 de ville vel framstå som kalde barbiedukker). Så etter min erfaring så betyr ikke utseende høyere selvtillit. Det er så individuelt. Anonymkode: 852f5...709
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #7 Skrevet 2. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: De peneste damene jeg har truffet har ikke levd opp til det. De har tvert i mot vært over snittet sympatiske. Heller hatt inntrykk av at de jobber litt ekstra hardt for at folk skal se at de er mer en et pent ytre. F.eks med å ta krevende utdannelser som gir krevende jobber. Anonymkode: c8096...5ed Det du skriver er et inntrykk. Faktum får de bedre karakterer og med det bedre jobb. Det er bevist at høye, pene mennesker får bedre karakterer med samme innsats. Særlig av lavere og mindre pene lærere. Ta en titt innom høyere utdanning og du vil treffe på de pene og de smarte. Noen er selvsagt begge deler. Men utseende er en vesentlig variabel for suksess. Det fungerer til de blir gjennomskuet. Anonymkode: 2a955...751
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå