Gå til innhold

Dele en mann i senga

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne gjort det jeg, men plutselig vil ikke mannen det.....

Anonymkode: 87a4e...6fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 2.3.2019 den 3.41, Jaguar skrev:

Har samme fantasien å dele dama mi med en mann til blir veldig kåt å tenke på de 

Sikkert mange menn som kunne tenkt å knulle dama di forran deg. Snyte seg godt i henne mens du ser på.. haha

Skrevet

To ganger har jeg vært nær en trekant. Første gangen var to biseksuelle jenter, hvor hun ene var min fuckfriend. Men den andre jenta ville ikke når ff tok initiativ. 

Den andre gangen kom en kompis hjem til meg med en nokså full jente, (kjæresten til en kamerat av en kamerat av meg). Og spurte om vi skulle dele henne. (De hadde vist pult noen runder alt). Jeg ble dritforbannet og sa at han aldri skulle ta henne med hjem til meg igjen. Ikke faen om jeg hadde lyst til å klaske baller med den hårete skjeggapen i en utro drittkjærring. 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Det var ikke det jeg spurte om. Er en annen tråd her inne om 2 damer og 1 mann. 

Anonymkode: 3dc63...3fc

Her må jeg korrigere deg. Du spurte om å dele en mann, men hadde ikke som forutsetning at de som delte måtte være to kvinner. 

Hvis en mann og en kvinne deler en mann, så er det faktisk to menn og en kvinne.

Anonymkode: 0fa57...32e

AnonymBruker
Skrevet
På 2.3.2019 den 3.14, Inwe skrev:

Jeg og samboeren vil gjerne ha med en dame til, men har funnet ut at det er vanskelig å finne ei dame som vil være med. 

Ja, det er litt vanskelig, men ikke umulig. Jeg delte gjerne min mann med en annen kvinne tidligere. Opp gjennom årene har vi delt 7 kvinner. To av dem flere ganger. 

Samtlige kvinner har vi truffet på byen, og funnet tonen med begge to. Aldri har det hendt at vi har truffet noen på nettet, som det har blitt noe med. Det er så mange som søker det, og tror at det er vesentlig for kvinner å treffes, og se at det er kjemi. Og det skjer når det skjer! 

At vi ikke har gjort det de siste årene kommer av at jeg har lagt på meg litt, og ikke har samme selvtillit som før. 

Anonymkode: 2b734...f46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...