AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #21 Skrevet 2. mars 2019 Enig i at to menn er mer interessant enn to kvinner og en mann. Firkant er også et alternativ. Jeg tenner på tanken å kunne gi dama den muligheten, og tror (og hører fra andre) at det blir intenst intimt mellom oss to gjerne, selv om det er en annen mann der. Dette tror jeg så gjerne fordi det er «veldig oss» om det ble sånn. På et rent tankemessig plan kunne en klone av mannen være noe for å prøve ut tanken. Ikke alle klarer å fantasere om andre enn sin partner fordi det kan føles feil. I så fall kan man jo fantasere om to av den partneren😄 Anonymkode: 6e211...b29 1
Gjest Alterego666 Skrevet 2. mars 2019 #22 Skrevet 2. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sorry! Tastefeil i farta. Forsøker skulle det være. Hvorfor forsøker dere ikke? Anonymkode: 3dc63...3fc Det er nok en kombinasjon av flere ting. Redsel for hvordan det påvirker oss, hvordan skal vi finne den rette mannen, og rett og slett tid og anledning. Mest det siste faktisk, det KAN skje helt spontant i morgen dersom tid og anledning plutselig og tilfeldig faller på plass.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #23 Skrevet 2. mars 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig i at to menn er mer interessant enn to kvinner og en mann. Firkant er også et alternativ. Jeg tenner på tanken å kunne gi dama den muligheten, og tror (og hører fra andre) at det blir intenst intimt mellom oss to gjerne, selv om det er en annen mann der. Dette tror jeg så gjerne fordi det er «veldig oss» om det ble sånn. På et rent tankemessig plan kunne en klone av mannen være noe for å prøve ut tanken. Ikke alle klarer å fantasere om andre enn sin partner fordi det kan føles feil. I så fall kan man jo fantasere om to av den partneren😄 Anonymkode: 6e211...b29 Ja, for to menn er det sikkert ok, men TS Sin fantasi er utgangspunktet i denne tråden. Hilsen TS. 😘 Anonymkode: 3dc63...3fc 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #24 Skrevet 2. mars 2019 Vi har hatt med ekstra mann 3 ganger, samme mann som vi møtte på dating side. Utrolig deilige opplevelser, nå har både jeg og han vært midtpunktet siden mennene er bi. Man blir som par mye nærmere og intime under akten, og også i etterkant. Man får en veldig nærhet og tillit etter å ha opplevd noe sånt sammen. Aldri prøvd ekstra dame, ingen planer om det heller. Anonymkode: d7c33...ca2 3
Ansagt Skrevet 2. mars 2019 #25 Skrevet 2. mars 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: TS forstår godt Carmen81. Grubler og fantaserer om hvordan det rent teknisk kan gjennomføres slik at begge kvinnene blir tilfredsstilt. Noen forslag? 🙈 Anonymkode: 3dc63...3fc Forslaget er vel at den sammensetningen er konstruert slik at det er mannen som blir tilfredsstilt? Eller at alle tilfredsstiller hverandre på en eller annen måte? Tror ikke settingen blir slik at to kvinner henter inn enn mann så han kan ha som oppgave å gi dem heterofil tilfredsstillelse, det tror jeg er en svært vanskelig oppgave😅. Altså vanskelig å være ”mann“ nok😛
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #26 Skrevet 4. mars 2019 For å klare å gjennomføre det på en god måte vil nok mannen måtte ha mulighet til å prestere nok til å gjøre begge fornøyd med å komme eventuelt noe som i å for seg kan være en stor utfordring for han enkelte ganger spesielt da det er ganske tennende å ha to damer samtidig siden det for de fleste er en fantasi fra tidlig ungdom. Det beste er kanskje om damene er biseksuelle eller bicurious da begge med det lettere vil kunne bli tilfredsstilt 😊 Anonymkode: 1a0dd...8e8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #27 Skrevet 5. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: For å klare å gjennomføre det på en god måte vil nok mannen måtte ha mulighet til å prestere nok til å gjøre begge fornøyd med å komme eventuelt noe som i å for seg kan være en stor utfordring for han enkelte ganger spesielt da det er ganske tennende å ha to damer samtidig siden det for de fleste er en fantasi fra tidlig ungdom. Det beste er kanskje om damene er biseksuelle eller bicurious da begge med det lettere vil kunne bli tilfredsstilt 😊 Anonymkode: 1a0dd...8e8 Fins da menn som er veldig utholdende! Den ene kan ride ham, mens den andre sitter over ansiktet hans og blir slikket/fingret med. Selvsagt en fordel om kvinnene er bi. Anonymkode: 3dc63...3fc
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #28 Skrevet 5. mars 2019 Har prøvd det. Det var ganske kjedelig... Ingen fikk nok mann, kan du si...Vi damene hadde ingen interesse av hverandre.... Men gi meg to menn så skal jeg tilfredsstille begge.... 😍 Anonymkode: 7da23...a68 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #29 Skrevet 5. mars 2019 Jeg og venninna mi liker å dele, men det er stor forskjell på hvor bra menn fungerer i en sånn setting. Han må selvsagt være potent nok, men det er også viktig at han vet å bruke andre kroppsdeler enn pikken. Og det er en forutsetning at jentene er biseksuelle. Anonymkode: 25805...131 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #30 Skrevet 5. mars 2019 På 02.03.2019 den 3.14, Inwe skrev: Jeg og samboeren vil gjerne ha med en dame til, men har funnet ut at det er vanskelig å finne ei dame som vil være med. SÅÅÅÅ vanskelig kan det da ikkke være, vet om noen jenter som vil prøve ett par, deriblandt , jeg om alder og kjemi er tilstede. Anonymkode: b2598...223
Master1 Skrevet 5. mars 2019 #31 Skrevet 5. mars 2019 Xen var bi og delte meg mange ganger med sine venninner 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #32 Skrevet 5. mars 2019 23 minutter siden, Master1 skrev: Xen var bi og delte meg mange ganger med sine venninner Fikk begge det de skulle ha? 😵 Anonymkode: 3dc63...3fc
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #33 Skrevet 5. mars 2019 2 menn og 1 dame er helt magisk. Deilig å ta jenta i doggy mens hun suger en annen, tror mange jenter drømmer om dette. Anonymkode: 101e1...260 1
Master1 Skrevet 5. mars 2019 #34 Skrevet 5. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk begge det de skulle ha? 😵 Anonymkode: 3dc63...3fc Det gjorde de alltid i alle hull til og med ikke for ingenting de stadig kom tilbake....
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #35 Skrevet 5. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2 menn og 1 dame er helt magisk. Deilig å ta jenta i doggy mens hun suger en annen, tror mange jenter drømmer om dette. Anonymkode: 101e1...260 TS her. Det var ikke det jeg spurte om. Er en annen tråd her inne om 2 damer og 1 mann. Anonymkode: 3dc63...3fc 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #36 Skrevet 5. mars 2019 2 minutter siden, Master1 skrev: Det gjorde de alltid i alle hull til og med ikke for ingenting de stadig kom tilbake.... Ja, du er vel en skikkelig mester? Anonymkode: 3dc63...3fc
Master1 Skrevet 5. mars 2019 #37 Skrevet 5. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, du er vel en skikkelig mester? Anonymkode: 3dc63...3fc Potensen er iorden kan man si
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #38 Skrevet 5. mars 2019 2 minutter siden, Master1 skrev: Potensen er iorden kan man si Tro det trengs atskillig mer enn potens for å gi to kvinner det de vil ha. Anonymkode: 3dc63...3fc
Master1 Skrevet 5. mars 2019 #39 Skrevet 5. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tro det trengs atskillig mer enn potens for å gi to kvinner det de vil ha. Anonymkode: 3dc63...3fc har da selvsagt både munne og fingre....
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #40 Skrevet 5. mars 2019 5 minutter siden, Master1 skrev: har da selvsagt både munne og fingre.... Tenkte jo på litt mer erotiske ting, jeg da. Øyne, språk og den slags. Anonymkode: 3dc63...3fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå