Gå til innhold

Dele en mann i senga

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fins det noen damer her inne som har delt en mann i seksuellakten, eller som kunne tenke seg gjøre det? Lysten og nyfiken.  👩

Anonymkode: 3dc63...3fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn som drømmer om det, ja.

Anonymkode: b9ec4...820

• Liker 4
Skrevet

Drømmen til mange menn ..ja

Skrevet (endret)

Når du sier "dele", antar jeg at du mener det bokstavelig; har du en miljøvennlig motorsag i tankene, eller holder det med en gammeldags vikingøks ...? ;)

Endret av Bix
  • Liker 7
Skrevet

Jeg og samboeren vil gjerne ha med en dame til, men har funnet ut at det er vanskelig å finne ei dame som vil være med. 

• Liker 2
Skrevet

De er lit vanskelig. Kanskje 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Inwe skrev:

Jeg og samboeren vil gjerne ha med en dame til, men har funnet ut at det er vanskelig å finne ei dame som vil være med. 

Ja, menn er lettere å få med på sånt. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nei, kvinner er vakre. Men jeg tenner ikke på kvinner og jeg dessuten ganske egoistisk, så ville aldri frivillig dele partneren min med en annen. Hadde blitt syk av sjalusi om jeg måtte se han med andre.

Men jeg liker fantasien om å ha to menn som gir meg og hverandre nytelse. Så jeg skjønner fantasien og hvorfor enkelte vil leve det ut. Men for min del så har det aldri vært noe jeg kunne levd ut hverken når jeg var singel eller nå som jeg er i forhold. Jeg er for eiesyk, og kjæresten min er heldigvis lik.

Endret av FluffyJuggernaut
  • Liker 6
Skrevet

Har samme fantasien å dele dama mi med en mann til blir veldig kåt å tenke på de 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Jaguar skrev:

Har samme fantasien å dele dama mi med en mann til blir veldig kåt å tenke på de 

Ok, men vanskeligere å finne ei ekstra dame.  😢

• Liker 1
Skrevet

Fantasi så ja helt klart, men i virkeligheten så vil jeg ikke dele. Da er han bare min min min...min

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS forstår godt Carmen81. Grubler og fantaserer om hvordan  det rent teknisk kan gjennomføres slik at begge kvinnene blir tilfredsstilt.  Noen forslag? 🙈

Gjest Alterego666
Skrevet

Vi fantaserer om det, men gjør ingenting aktivt for å gjennomføre det. Min kjære ønsker nok både å bli dobbelt tilfredsstilt og å se meg sammen med en mann. Jeg fantaserer også om dette.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Alterego666 skrev:

Vi fantaserer om det, men gjør ingenting aktivt for å gjennomføre det. Min kjære ønsker nok både å bli dobbelt tilfredsstilt og å se meg sammen med en mann. Jeg fantaserer også om dette.

Hvorfor bøker dere, da? 

Gjest Alterego666
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bøker dere, da? 

Bøker?

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Alterego666 skrev:

Bøker?

Sorry!  Tastefeil i farta. Forsøker skulle det være.  Hvorfor forsøker  dere ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd og det er ingen høydare. Mannen har bare en kuk og det går dårlig på to damer. Det paret jeg var sammen med var ikke veldig eksperimentelle likevel når det kom til stykket, så det var ikke så veldig spennende. Men de likte å bli sett på, så de fikk i alle fall noe utav det. Og hun fikk prøvd en jente, og ham fikk se på. Så det er egentlig ikke kjempestas å være den ekstra jenta. Gi meg heller to menn.

Anonymkode: 395f2...d55

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd og det er ingen høydare. Mannen har bare en kuk og det går dårlig på to damer. Det paret jeg var sammen med var ikke veldig eksperimentelle likevel når det kom til stykket, så det var ikke så veldig spennende. Men de likte å bli sett på, så de fikk i alle fall noe utav det. Og hun fikk prøvd en jente, og ham fikk se på. Så det er egentlig ikke kjempestas å være den ekstra jenta. Gi meg heller to menn.

Anonymkode: 395f2...d55

Har vel litt å si hvordan mannen er og om hvordan en fordeler "jobben", innbiller jeg meg. Selvsagt må mannen være hyperpotent.  😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...