Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er greit, det er noe annet, for disse husker jo ting. Men hva med sånne som meg da som ikke har noe minner eller noe fra et tidligere liv? Da kan jeg jo ikke hatt et tidligete liv ? 

Anonymkode: 558d5...19e

Joda, det er bare ikke alle som husker det. Jeg kan ikke huske at jeg hadde noen slike minner da jeg var barn.

Anonymkode: 61b83...5b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, det er bare ikke alle som husker det. Jeg kan ikke huske at jeg hadde noen slike minner da jeg var barn.

Men du har det nå ? 

• 5 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Finnes bare et liv, men Gud visste om meg før jeg ble til :hjerter_rundt:

Anonymkode: 16ce7...b00

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sexarbeider i hvertfall ett tidligere liv. :fnise: Mann/kvinne dynamikk og spørsmål er også noe som har påvirket meg mye i dette. Har mye sex i drømme og.

Anonymkode: 9bc59...47c

AnonymBruker
Skrevet
On 3/9/2019 at 3:26 AM, AnonymBruker said:

Men du har det nå ? 

Har hatt glimt i voksen alder ja, men ikke noe som jeg er helt overbevist om skjedde.

Husker faktisk noe fra jeg var barn når jeg tenker meg om. Husker at jeg syns alltid at teknologien her var så gammeldags, jeg syns det var rart at stereoanlegg, TV og radio var svart og hadde knapper og knotter, jeg "husket" på en måte teknologi med rene, blanke flater i en slags hvitaktig metallisk farge (jeg er oppvokst på 70-tallet). Og da jeg oppdaget at de red på hester her syns jeg det var så eventyrlig og saga-aktig. Vi gjorde ikke det "der jeg kom fra" føltes det som, men jeg  hadde hørt historier om det fra gammelt av. Akkurat de to fornemmelsene der har jeg hatt så lenge jeg kan huske.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 9.3.2019 den 3.17, AnonymBruker skrev:

Dette er greit, det er noe annet, for disse husker jo ting. Men hva med sånne som meg da som ikke har noe minner eller noe fra et tidligere liv? Da kan jeg jo ikke hatt et tidligete liv ? 

Noen er mer åpne når det gjelder det spirituelle og dermed husker mer. Vanlige folk er lukket og lever bare det vanlige livet uten noen form for interesse for det spirituelle, og diverse annet. Andre kjenner noe men vet ikke hvordan de skal få tak på det. Med mindre ditt liv på jorda er det første liv så har du sansynligvis levd flere liv, men er ikke alltid meningen du skal huske fortiden av diverse grunner. Om det er ment at du skal huske så vil noe skje en gang i livet slik at du vil huske. De færreste husker mye, men en god del husker litt, men folk tørr ikke snakke om slikt fordi du vet, mange er så sykt dømmende.

Anonymkode: ee42c...6b7

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Har hatt glimt i voksen alder ja, men ikke noe som jeg er helt overbevist om skjedde.

Husker faktisk noe fra jeg var barn når jeg tenker meg om. Husker at jeg syns alltid at teknologien her var så gammeldags, jeg syns det var rart at stereoanlegg, TV og radio var svart og hadde knapper og knotter, jeg "husket" på en måte teknologi med rene, blanke flater i en slags hvitaktig metallisk farge (jeg er oppvokst på 70-tallet). Og da jeg oppdaget at de red på hester her syns jeg det var så eventyrlig og saga-aktig. Vi gjorde ikke det "der jeg kom fra" føltes det som, men jeg  hadde hørt historier om det fra gammelt av. Akkurat de to fornemmelsene der har jeg hatt så lenge jeg kan huske.

Har du noensinne vurdert å ta en QHHT session for å få svar på hvor disse tankene kom fra? Det er en veldig spesiell type hypnoseteknikk spesialisert for å utforske tidligere liv og minner og tanker sjelen sitter inne med ❣️

Anonymkode: 8122f...b9f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...