Gå til innhold

Får aldri nok av han...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har nå vært sammen med kjæresten min i litt over 2 måneder, og iv har det helt perfekt!

Sexen var litt laber til å begynne med.... Vi var ikke så veldig aktive, og hadde sex en gang i løpet av en helg!

Men nå begynner ting å bli bedre,vi er tryggere på hverandre og tørr å gjøre litt mer spennende! Som f.eks at vi har sex i sofaen, kjøkkenbenken og litt hvor det faller oss inn.... Herlig spør dere meg!!! Jeg har blitt helt hekta på han og nyter det fullt ut, gjerne i flere timer av gangen!

Mitt "lille" problem er at det aldri går for meg...... :roll:

Og det er jo noe jeg ønsker å oppleve!

Hva skal jeg gjøre?? Er det noen triks jeg har gått glipp av?

Setter stor pris på all hjelp jeg kan få....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å gjøre noe av det du synes er best, og samtidig hold hovedfokus på klitoris!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan ikke skjønne at noe annet skulle funke bedre :)

Skrevet

Svært få jenter kommer KUN ved hjelp av penis.... forsøk å kos med deg selv, mens dere holder på. Uansett, ikke la et godt sexliv gå vasken fordi dere blir for opphengt i at du skal komme..... :wink:

Skrevet

Jeg kan dele mitt og min parters trix for at jeg skal kunne komme. Han tar meg bakfra i en stund. ikke for hardt og ikke for rolig. og mens han gjør det lar han en finger rolig og forsiktig gli inn i rumpa mi. etterr den har kommet litt inn i rumpa mi tar det ikke lag tid for meg å komme. men samtidig som han tar seg av dette stimulerer jeg klitoris på egen hånd. enten ved hjelp av vibrator eller bare med fingrene.

Lykke til :P

Gjest bjarne-reidar
Skrevet

Du Milly, det er veldig få som har noen erogene soner, eller vellyst, knyttet til tarmåpningen, så ditt råd funker nok dårlig for de fleste.

Skrevet

Feil igjen Bjarne-reidar!

Om dette ikke for alle er en erogen sone, så er det i hvertfall fullt av nervetråder i dette området. Leser du tidligere tråder her om analsex (og dem er det mange av), så vil du nok se at det er svært mange som nyter dette. At ikke alle liker det er jo en helt annen sak...

Skrevet

La han ligge under deg.Legg deg litt "høyt" oppå han,da får klitoris stimulering uten bruk av fingre mens penis er i full aktivitet. Du får åle deg litt frem og tilbake til du finner drømmepunktet. Hærlig!!!!!!!!!!!!

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet
Svært få jenter kommer KUN ved hjelp av penis....

Jeg gjør, jeg gjør! :ler:

Skrevet

Ice, lille heldiggris.... Tror jeg skal behandle deg VELDIG pent jeg..... :hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg kommer også ved kun å stimulere penis,..............

men det blir vel noe annet ?

hilsen en chris, som kommer og går

• 18 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Deilig

Anonymkode: c2be0...b01

Hva er deilig? Å hente frem de eldste trådene eller å ikke klare å komme?

Anonymkode: 92315...5f6

AnonymBruker
Skrevet

Fikk du virkelig aldri nok av han, TS? Nå som det har gått 19 år. 

Anonymkode: 409bb...d49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...