Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som jobber/har jobbet i Cubus klesbutikk? I så fall, hva hadde du som timesbetaling? Jobber i en klesbutikk men vil gjerne starte i en ny klesbutikk pga «lite» lønning og lite jobbing der jeg er nå.

Anonymkode: 19edf...4ca

Skrevet

Da du jobber på Cubus må du kjøpe klær fra Wagnergruppen(?) og klær fra Cubus du må bruke på jobb. Går med en del penger av lønna til dette.. så vær klar over det.

Skrevet

Hva vil si lite? 

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Dricka skrev:

Da du jobber på Cubus må du kjøpe klær fra Wagnergruppen(?) og klær fra Cubus du må bruke på jobb. Går med en del penger av lønna til dette.. så vær klar over det.

Jobber i klesbutikk så vet at man må ha på seg klær fra den butikken man jobber i☺️

- Ts 

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Hva vil si lite? 

Jeg jobber 1-2 ganger i uken, og tjener 155 kr i timen. 

- Ts 

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Dricka skrev:

klær fra Cubus du må bruke på jobb. Går med en del penger av lønna til dette.. så vær klar over det.

De fleste Cubuser har vel ikke voksenavdeling engang så at ansatte skal gå i barneklær høres noe merkelig ut 😛 

At de krever at ansatte skal kjøpe klærne fra cubus høres merkelig ut, de kjøper klærne omtrenet gratis fra utlandet, prisen i butikken går hovedsakelig til butikklokaler og lønninger, ikke for innkjøpet av klærne. de er verdt en brøkdel av prisen du betaler i butikken, så ganske stusselig av cubus å komme med slike krav, de ansatte betaler altså dermed for butikklokalene for å få lov til å selge klær i dem

Men sånn går det vel når politikerne åpner lukene for en overflod av ufaglært arbeidskraft fra utlandet, da er det ingen til å stå på krava for arbeiderne på gulvet og de blir utnyttet, synd at politikerne går for slike løsninger, umulig å organsiere seg når det blir dumpet slike mengder med ufaglærte arbeidere på markedet står du på krava ansetter du jo bare noen andre som ikke gjør det istedenfor , supply and demand, de bevisst overdriver supply for å redusere lønningene til de ansatte på bunnen for at toppene skal tjene mer, takk AP (arbeider partiet?) og andre politikere for denne flotte EU ideen, som folket stemte imot, men som tydeligvis ble innfør likevel ;) 

Anonymkode: c7a70...97a

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber 1-2 ganger i uken, og tjener 155 kr i timen. 

- Ts 

Du vil nok garantert få en mye bedre hverdag visst du kan jobbe ca 100% på cubus. Du må nok bruke deres klær, men de har jo mye fint. Husker kjøp av Levis bukser der en gang. Lykke til😉

AnonymBruker
Skrevet

Cubus lønner etter tariff, sjekk ut butikksjef.com.

Du MÅ ikke bruke klær fra Cubus, eller Varnergruppen. 

Anonymkode: b892d...846

AnonymBruker
Skrevet

Har selv jobbet i Varner gruppen (Urban) og de følger tariff så da kommer det ann på alder og/eller ansinitet. Jeg hadde høyeste lønnstrinn da jeg jobbet der som NK (assisterende). 

Anonymkode: d9f66...2ed

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste Cubuser har vel ikke voksenavdeling engang så at ansatte skal gå i barneklær høres noe merkelig ut 😛 

Anonymkode: c7a70...97a

Har aldri sett en Cubus uten voksenavdeling.

Anonymkode: 6b0bc...b8d

• Liker 5
  • 8 måneder senere...
Skrevet
På 2.3.2019 den 11.40, AnonymBruker skrev:

Har selv jobbet i Varner gruppen (Urban) og de følger tariff så da kommer det ann på alder og/eller ansinitet. Jeg hadde høyeste lønnstrinn da jeg jobbet der som NK (assisterende). 

Anonymkode: d9f66...2ed

Hva var det da?

Anonymkode: 736a8...046

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det da?

Anonymkode: 736a8...046

I denne tråden kan du se tariffen. Det går etter hvor mange år du har jobbet i butikk.

Anonymkode: 80320...889

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...