county1174 Skrevet 1. mars 2019 #1 Del Skrevet 1. mars 2019 Har store mengder med flott kulestein tilgjengelig på Gårdsbruket og lurer på om dette kan vere ei salgsvare.Dette er meget flott stein med finslipt fasade i alle størelser.Kan det vere ein ide og legge ut på Finn.no? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tummy Skrevet 1. mars 2019 #2 Del Skrevet 1. mars 2019 Prøv. På finn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #3 Del Skrevet 1. mars 2019 Garantert. Veldig fine. Anonymkode: 17419...4c1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
county1174 Skrevet 1. mars 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 1. mars 2019 Spørst om eg må prøve og legge ut på Finn.no.Men kva bruksområde er det egentlig på slik stein? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 1. mars 2019 #5 Del Skrevet 1. mars 2019 Blomsterbed 🤗 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #6 Del Skrevet 1. mars 2019 3 minutter siden, county1174 skrev: Spørst om eg må prøve og legge ut på Finn.no.Men kva bruksområde er det egentlig på slik stein? Jeg vet ikke. Jeg tenker først og fremst på dekorering i hager o.l. Det finnes sikkert mange andre bruksområder. Hvor tykke er de? Anonymkode: 69be5...748 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #7 Del Skrevet 1. mars 2019 37 minutter siden, county1174 skrev: Har store mengder med flott kulestein tilgjengelig på Gårdsbruket og lurer på om dette kan vere ei salgsvare.Dette er meget flott stein med finslipt fasade i alle størelser.Kan det vere ein ide og legge ut på Finn.no? Det blir solgt som dekorstein også https://www.hallingstein.no/portfolio-item/dekorstein/dekorstein-1/ Anonymkode: 69be5...748 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #8 Del Skrevet 1. mars 2019 Mange bruksområder Anonymkode: 69be5...748 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #9 Del Skrevet 1. mars 2019 Her kaller de det elvestein og du kan se priser her https://hmhcement.no/produkt/elvestein-60120-mm-bigbag-1000kg/ men dine er runde og jeg vil tro at de er mer ettertraktet og at du kan ta en høyere pris for de Anonymkode: 69be5...748 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
county1174 Skrevet 1. mars 2019 Forfatter #10 Del Skrevet 1. mars 2019 Takker for svar.Såg no bruksområder på stein som eg ikkje har tenkt over:-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
county1174 Skrevet 1. mars 2019 Forfatter #11 Del Skrevet 1. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Her kaller de det elvestein og du kan se priser her https://hmhcement.no/produkt/elvestein-60120-mm-bigbag-1000kg/ men dine er runde og jeg vil tro at de er mer ettertraktet og at du kan ta en høyere pris for de Anonymkode: 69be5...748 Har ein del store fine og heilt runde steinar ja som er heilt glatte.Desse er slipt av isbrevatn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #12 Del Skrevet 1. mars 2019 Anonymkode: 69be5...748 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #13 Del Skrevet 1. mars 2019 2 minutter siden, county1174 skrev: Takker for svar.Såg no bruksområder på stein som eg ikkje har tenkt over:-) https://www.inst4gram.com/tag/kulestein Bare hyggelig Sjekk også linken og/eller se på instagram feks for bruk av kulestein. Anonymkode: 69be5...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #14 Del Skrevet 1. mars 2019 Jeg vil ha!! 😍 Til hagen! 😍 Si fra når du har lagt dem på finn? Anonymkode: 2a301...595 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #15 Del Skrevet 1. mars 2019 6 minutter siden, county1174 skrev: Har ein del store fine og heilt runde steinar ja som er heilt glatte.Desse er slipt av isbrevatn. Det er viktig at du får frem dette i annonsen på finn Anonymkode: 69be5...748 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #16 Del Skrevet 2. mars 2019 Noen ønsker kanskje å kjøpe slike kulesteiner for å male på de og lage noe av de også? Anonymkode: 69be5...748 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #17 Del Skrevet 2. mars 2019 58 minutter siden, county1174 skrev: Har store mengder med flott kulestein tilgjengelig på Gårdsbruket og lurer på om dette kan vere ei salgsvare.Dette er meget flott stein med finslipt fasade i alle størelser.Kan det vere ein ide og legge ut på Finn.no? Ligger de i elv? I så tilfelle bør de heller få ligge da du ellers kan forstyrre naturlover og få elver og bekker på ville veier, særlig ved store nedbørsmengder. Å selge stein i steinlandet Norge er da vel ikke mulig? Anonymkode: 0f1ca...7be 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #18 Del Skrevet 2. mars 2019 Gammel artikkel, men allikevel interessant https://www.aftenposten.no/norge/i/GMj3l/Helt-steingal Anonymkode: 69be5...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
county1174 Skrevet 2. mars 2019 Forfatter #19 Del Skrevet 2. mars 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ligger de i elv? I så tilfelle bør de heller få ligge da du ellers kan forstyrre naturlover og få elver og bekker på ville veier, særlig ved store nedbørsmengder. Å selge stein i steinlandet Norge er da vel ikke mulig? Anonymkode: 0f1ca...7be Ingen problem med forstyrelse av elveløp.Henta mestparten av steinen faktisk på land:-)Har enorme mengder med stein faktisk som eit paradis for den som elskar runde steinar der det ikkje finst maken til i Norge. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkløver Skrevet 2. mars 2019 #20 Del Skrevet 2. mars 2019 Jeg tenker at det ble burde være noe problem å selge en liten mengde, men å ta ut mye stein fra elven er absolutt ikke noen god idé. I beste fall graver elven seg mer ut i landskapet, noe som kanskje ikke er noe problem på kort sikt dersom det er langt fra bebyggelse. Langsiktig kan det i verste fall føre til endret elveløp, utgraving og en endring av strømning. Som igjen kan føre til endringer i landskapet og ustabile løsmasser. Neppe noen god idé. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå